Szukaj

Volvo C70 II Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 2013 Volvo C70 D3MomentumautomatPremium Audioserwis...

36 000 PLN
Volvo
C70
2013
diesel
150 KM
+48
Tabor Wielki (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2013
Przebieg 321 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kabriolet
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

- wersja Momentum

- 5-cylindrowy silnik Volvo D3

- automatyczna, 6 stopniowa skrzynia biegów geartronic

- automatyczna klimatyzacja dwustrefowa

- system Premium Audio Sound 4x70Watt, 12 głośników

- tempomat

- Bluetooth

- port USB

- tapicerka skórzana

- podgrzewane fotele przednie

- aluminiowe elementy wykończenia wnętrza

- koła 17" z oponami zimowymi

- hak holowniczy stały 13pin

- wszystko sprawne

- import z Belgii od dealera Volvo

- pełna historia serwisowa auta

- m. in. nowe:

- ostatni serwis olejowy 16.01.2023 przy 313660km

- wahacze przednie 10.06.2022 przy 291147

- kompletny rozrząd z pompą wody, tarcze i klocki hamulcowe tylne, amortyzatory tylne przy 23.07.2023 przy 224602km

- sprężarka klimatyzacji, akumulator 31.07.2018 przy 174211km

- zarejestrowany w Polsce (październik 2023)

- możliwy kredyt uproszczony

- profesjonalna obsługa finansowa

44FOX-ID: 653

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 615 mm
Szerokość
1 836 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
8,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
REALNE SPALANIE (dla niechcacych czytac co ponizej) - trasa 6,5-7,0/100 (autostrada 140-160 7,5/100), miasto 9,5/100 (krotkie odcinki, troche korkow, nieduza dyznamika). Powiem tak: silnik sam w sobie jest bardzo oszczędny, jak już kolega wcześniej wspomniał auto o masie ok 1750 kg i automatyczna skrzynią (z przekladnia hydrokinetyczna, DSG to juz skok w przod a volvo go nie ma) spaliło mi najmniej 5,5L/100 - jazda bardzo oszczędna po trasie 90km (NAJWYZEJ przepisowo bez autostrad)i w tym w miescie ok 20km (tak, spaliło 5,5l/100km). Tragedią jest to że silnik się powoli rozgrzewa i na miasto w krótkich odcinkach raczej nie ma co liczyć na mniej jak 9,5/100 (trasa typu 3km, postój, powrót 3km). Mi w miescie pali od 9,3-9,9/100 (krótkie odcinki; przy sredniej dynamice i bez uporczywych korkow np. przez pół godziny spali nawet 8,5/100). Na trasie przy w miare normalnej jezdzie 6-7/100km. Autostrada 140-160km/h - 7,5l/100. NALEZY pamietac, ze gdy autem trzeba mocno hamowac (oprocz sytuacji zagrozenia) to znaczy ze za dlugo przyspieszamy i wtedy spalanie zawsze jest sporo wieksze, to samo tyczy sie postojow z odpalonym silnikiem - ba, wtedy to i 12/100 pokaze, choc moze nie nalezy wierzyc na slowo ;] ). Oprocz wolnego rozgrzewania sie silnika, w nowszych modelach (jak nowe v40) jest system start-stop, co z pewnoscia po miescie by sporo pomoglo, podobnie jak pomoglo by dogrzewanie chlodziwa na zimnym silniku. Ogolnie chce sprawdzic czy webasto (oraz, a w sumie przede wszystkim swiece zarowe na chlodziwie - podobnie jak w VW) cos zmieni, ale podejrzewam ze całkiem sporo. Okres zwrotu mysle ze w przedziale 1-2 lat (ok 15tys km rocznie).
9,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Ergonomia - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo C70