Szukaj

Volvo S60 I 2.4 D5 163KM 2002 Volvo S 60 2.4 D5 163KM Automat Klimatronic Nowy rozrząd

8 900 PLN
Volvo
S60
2002
diesel
163 KM
+48
Słupca (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2002
Przebieg 250 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 2 400 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo S 60 2.4 D5 163 KM Automat - bezawaryjna - bardzo ekonomiczna - dynamiczna - z jazdy tym autkiem czerpiemy samą przyjemność !!! Stan techniczny i wizualny auta BDB !!! Silnik zawieszenia skrzynia biegów stan BDB - po wymianie rozrządu !!! Oryginalny przebieg 250000 km !!! -- 6 x airbag -- 4 x el szyby -- El lusterka - podgrzewane -- Welurowa tapicerka -- Podgrzewane fotele -- Kierownica - skórzana - wielofunkcyjna -- Klimatronic dwustrefowy -- Radio CD -- Komputer pokładowy -- ABS -- ESP -- Wspomaganie kierownicy -- Centralny zamek -- Alufelgi -- Tempomat -- Sensor deszczu -- Hak Możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej !!! S60 naprawdę godne uwagi i polecenia !!! Zapraszam na oględziny i jazdę próbną !!!

5,7
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Mam S60 D5 163 konie,manual z 2002 roku,Gdy go kupilem palil mi jak smok,w miescie okolo 15,na trasie okolo 9,bylem w serwisie Volvo to powiedzieli ze najprawdopodobniej ktos zlozyl zle rozrzad i pogielo zawory,ale ja w to nie wierzylem bo auto mialem od 8 lat i zawsze pasek wymienialem u znajomego mechanika i zawsze bylem przy tym,za naprawa zaspiewali okolo 8 tys zlotych.Wiec sie wkrzylem i pojechalem do nieautoryzowanego serwisu Volvo do Krakowa,i co sie okazalo.Okazalo sie ze tam gdzie jest mixer EGR jest czujnik takzwany "cencion" tak sie nazywa ten cencion wysyla impulcy cencionowe do cencionometra ktory jest w ECU i dawkuje dawaka paliwa.Gdy cencion jest zepsuty potrafi spalic nawet o 10 litrow wiecej,Wiedz koledzy z Krkowa wymienili ten cencion na inny uzywany od anglika i teraz mam spalanie okolo 5 litrow.To podobno jest plapka Volvo nikt o tym niewie.Takze wymiencie sobie cencion jak macie duze spalanie a nie szukajcie igly w stoku siana.
5,8
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Posiadam Volvo s60 163km w manualnej skrzyni biegów, auto rewelacyjnie zbiera sie do 100-tki, a spalanie jest śmieszne , wiele osób mi nie wierzy jak mówie że pięcio garowy silnik spala ok 5l, wtedy im pokazuję film który nagrałem podczas jazdy. Na nagraniu widać chwilowe spalanie ok 4,5l przy prędkości 145, na rozgrzanym silniku i na tempomacie oczywiście. Posiadam również s60 w automacie, autko dla żony. Nie chce innego, Spalanie w automacie ok 7-8l. Ale zaznaczam że żona jeździ tylko po mieście, i robi krótkie trasy ok. 3km. Wiec również jesteśmy zadowoleni ze spalania oraz z jazdy.Przy okazji napiszę o niby wadliwym automacie w tym aucie i ogromnym koszcie naprawy. Jak narazie musiałem wymienić koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem i wysprzęglikiem w s-60 z manualną skrzynią. koszt takiego zestawu z luka. to 3800zł. Koszt naprawy automatu który jest żywotniejszy jeżeli się wymienia olej regularnie to ok 4000zł. Więc porównywalnie.Pozdrawiam.
6,7
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Jeśli chodzi o spalanie to jest bardzo dobrze. Natomiast gorzej z kosztami przeglądów i napraw. Wprawdzie S60 psuje się rzadko i przeglądy olejowe przy zastosowaniu dobrego oleju i filtrów też nie są częste, to jednak koszty są dość duże. Oczywiście mówię o warsztatach poza ASO. Olej + komplet filtrów to koszt około 450-500zł + koszty wymiany. Części eksploatacyjne zamienniki dobrej jakości (zawieszenie , hamulce) są raczej w średnich cenach, ale pozostałe części są po prostu drogie, każdy liczy za nie jak za Volvo.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S60