Szukaj

Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 2003 VOLVO S60 2.4 BENZYNA BEZWYPADKOWY SUPER STAN OPŁACONY Z NIEMIEC

13 900 PLN
Volvo
S60
2003
benzynowy
140 KM
+48
warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2003
Przebieg 199 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 435 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

VOLVO S60 2.4 BENZYNA (140 KM) z 2003 roku .Przebieg udokumentowany TYLKO 199 tys km.Auto sprowadzone z Niemiec .Sztywne ,nie wybite na naszych drogach.Auto w bdb stanie technicznym i wizualnym.Całe w fabrycznym lakierze BEZWYPADKOWE.Silnik starej generacji, prosty i niezniszczalny.Brak jakiejkolwiek korozji.Prosty ,niezawodny samochód.Rozrząd wymieniony przy 163 tys

CENA ZAWIERA WSZYSTKIE OPŁATY POTRZEBNE DO REJESTRACJI AUTA W POLSCE.Koszt rejestracji 160 zł.

MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA AUTA POD DOM KLIENTA.

WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELĘ TELEFONICZNIE 511 757 566

Numer VIN YV1RS65S232285886

  • WSPOMAGANIE KIEROWNICY
  • KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA DWUSTREFOWA
  • PÓŁSKORZANA TAPICERKA
  • GRZANE FOTELE PRZEDNIE
  • KOMPUTER POKŁADOWY
  • CENTRALNY ZAMEK
  • ABS+ESP
  • ELEKTRYCZNE SZYBY
  • ELEKTRYCZNIE  LUSTERKA
  • AIR BAGI
  • ALUFELGI
  • HAK HOLOWNICZY
  • DWA KLUCZYKI
  • i wiele innych

SAMOCHÓD DO OGLĄDANIA W WARSZAWIE

8,4
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Jeśli jedzie się ekologiczne czyli taką prędkością autostrada do 130 i nie zwalnia i rozpędza jednostajną jazdą jest się w stanie zejść do 6,5 l co przy tym silniku naprawdę robi spore wow niewiele osób w to wierzy że potrafi on tak mało spalić owszem jak się bardzo gniecie dynamicznie to spalanie rośnie do 10,6 tyle maxymalnie udało mi się zrobić miasto i co chwilę hamowanie rozpędzanie dynamicznie więc to też jakoś bardzo zły wynik nie jest trzeba pilnować wymian świec itp i nie kupować najtańszych tylko odpowiednie dla danego auta a to oddaje w ekonomii i w pełnym rozrachunku wychodzi taniej niż na tańszych częściach
7,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Volvo S60 bi-fuel - CNG Nie ma możliwość wybrać CNG, dlatego wpisuje jako benzyniaka bo spalanie CNG jest podobne do benzyny. Autem zrobiłem jakieś 30tyś. km wiec jakiś pogląd jest. Niestety nie wiem ile pali maksymalnie bo nie jeżdżę nim po mieście, ale mieszana jazda - spalanie jest pomiędzy 7,5-8m3 gazu, przy normalnej jeździe oscyluje bardziej kolo 7,5m3. Do zbiornika mieści się około 23m3 i udaje się zrobić między 300 a 320km. Pierwszy rekord w trasie na 23m3 - 370km, a drugi 31m3 - 520km (aczkolwiek mogło być zatankowane 31,7m3) w każdym bądź razie też spalanie oscylowało kolo 6m3 - była to sama trasa bez większego bagażu, jedna osoba i prędkość max 110. Jeśli chodzi o spalanie samochodu z takim silnikiem i komfortem jazdy to ocena na 5 z plusem, jedno co jest moim zdaniem minusem to zbyt mały zasięg i mały bagażnik w sedanie (dlatego są kombi) jeśli był by to zasięg kolo 450km było by super, jednak bak benzyny na 29l często ratuje sytuacje bo wiadomo jak ze stacjami CNG jest w Polsce. przebieg samochodu 370tyś km i trochę oleju przygarnie (około 2/3 miarki na 10tyś km - 5W/30)
10,7
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Jak czytam, w niektórych komentarzach, że ten samochód pali 9l w mieście to chce mi się śmiać. Realne spalanie w jeździe tylko miejskiej to średnio 13.5 l/100km w lecie i około 15l/100km w zimie. Zaznaczam, że samochód jest w pełni sprawny, silnik jest w świetnej kondycji i nie bierze ani grama oleju. Miasto 450tyś mieszkańców i nie mówię tu o jeździe w godzinach szczytu. W trasie przy wolnej jeździe można zejść do 6.5 l (długa skrzynia biegów), przy normalnej dynamicznej jeździe w trasie 8.5l. Spalanie rośnie bardzo szybko gdy musimy ciągle ruszać ze świateł, przy stałej prędkości dosyć oszczędny.

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S60