Szukaj

Informacje o Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 - 2011
Segment: Klasa średnia
Produkowana w latach 2008-2016 pierwsza generacja Opla Insignii zastąpiła w gamie niemieckiej marki modele Vectra oraz Signum. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu były prototypy o nazwie Insignia Concept (rok 2003) oraz GTC Concept (rok 2007). Opel Insignia został zaprojektowany przez Marka Adamsa oraz Malcolma Warda, a zbudowany został na platformie podłogowej GM Epsilon II, tak jak blisko z nim spokrewniony Chevrolet Malibu ósmej generacji. Opel Insignia I zdobył tytuł European Car Of The Year w roku 2009. Auto przeszło facelifting w roku 2013, natomiast w 2015 dokonano drobniejszej modernizacji.
Powagosław

Tytuł Samochodu Roku to nie przypadek. Opel zrobił naprawdę wiele, by Insignia wyróżniała się w specyficznej klasie D. Efekt jest znakomity.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno nawet parasol raz w roku wystrzeli. Ale Insignią Opel od razu wystrzelił wszystkich niedowiarków daleko w kosmos. To prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

~Luzacjusz

Oceny Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011

Ogólna ocena
4,00
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(80%) NIE(20%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Ergonomia
WADY - Drobne usterki - Silnik - Koszty utrzymania

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 13

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Dane techniczne Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011

Podstawowe parametry Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 88,2 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w system zmiennych faz rozrządu
Przeniesienie napędu Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Opel Insignia

Newsy o Opel Insignia

Opel Insignia I Hatchback