Szukaj

Informacje o Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Produkowana w latach 2008-2016 pierwsza generacja Opla Insignii zastąpiła w gamie niemieckiej marki modele Vectra oraz Signum. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu były prototypy o nazwie Insignia Concept (rok 2003) oraz GTC Concept (rok 2007). Opel Insignia został zaprojektowany przez Marka Adamsa oraz Malcolma Warda, a zbudowany został na platformie podłogowej GM Epsilon II, tak jak blisko z nim spokrewniony Chevrolet Malibu ósmej generacji. Opel Insignia I zdobył tytuł European Car Of The Year w roku 2009. Auto przeszło facelifting w roku 2013, natomiast w 2015 dokonano drobniejszej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław

Tytuł Samochodu Roku to nie przypadek. Opel zrobił naprawdę wiele, by Insignia wyróżniała się w specyficznej klasie D. Efekt jest znakomity.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno nawet parasol raz w roku wystrzeli. Ale Insignią Opel od razu wystrzelił wszystkich niedowiarków daleko w kosmos. To prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1956 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Silnik

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~Tomasz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Bardzo przyjemny samochód, moja wersja to full pakiet COSMO z pełną elektroniką, z tego co wiem produkcja grudzień 2016 więc jedna z ostatnich modelowo. Przesiadłem się z BMW e60 silnik 2,5diesel 177km, Insignia spokojnie dorównuje dynamiką i przyspieszeniem, jestem bardzo mile zaskoczony, a do tego spalanie srednie 6,7l/100km a nie jak w BMW 9-10 :) brakuje mi trochę napędu na tył ponieważ ''nie wciska'' w fotel, ale za to nie wiadomo kiedy ma się 140 km/h :) Jak na razie nie znalazłem mankamentów, po zakupie wymieniłem wszystkie płyny+filtry+akumulator+olej w silniku + olej w skrzyni biegów (automat) i tuta ciekawostka, w profesjonalnej firmie zajmującej się tylko i wyłącznie skrzyniami automatycznymi przy wymianie oleju w skrzyni znajdowało się tylko 2 litry oleju, auto wcześniej serwisowane w serwisie opla, nigdy wcześniej nie był wymieniany olej w skrzyni, skrzynia nie ciekła była sucha a mimo to tylko 2 litry, normalnie wchodzi ok. 4,3litra. Może to tylko u mnie, ale warto sprawdzić stan oleju w skrzyni przy takim przebiegu :) Bardzo mocną stroną autka jest jego eksploatacja, ceny mnie bardzo uszczęśliwiają ,niemalże 3-krotnie taniej niż przy BMW i to przy częściach z najwyższej półki:) Auto bardzo stabilne ,trzyma się drogi (felgi 18 cali 245/45/18) , ustawienia komfortowe ,szklany dach etc. wszystko jak na razie działa bez zarzutów :) Bardzo pojemne i wygodne auto dla ca lej rodziny. Nic tylko brać :)
4,9
~PawełT
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Znakomity samochód! Jestem zszokowany tak niską oceną na Auto Centrum! Nie wiem z czego to wynika... Tego, że jest to niezwykle popularny samochód? Nie wiem, ale wróćmy do oceny. Przyznam szczerze, że rozważałem Insignię sprzed liftingu i podjechałem zobaczyć jak to wygląda. Akurat panowie nie mieli na stanie modelu który rozważałem więc dostałem do jazdy próbnej ten nowszy już po liftingu. Naprawdę mi się bardzo spodobał! Wyciszenie, jakość wykonania, komfort jazdy na znakomitym poziomie(Avensis w każdym z tych aspektów się chowa!). Po jakimś czasie wróciłe obejrzeć wersję sprzed liftingu i... nie przypadł mi aż tak do gustu. Wciąż zdecydowanie lepiej niż Avensis ale nie to co ten nowszy model. Z żoną zdecydowaliśmy się by brakującą kwotę pokryć kredytem i oto jest! Jak na tą chwilę jestem MOCNO ZADOWOLONY. Samochód zakupiony z przebiegiem 4992 km obecnie 15500. Spalanie niskie, mocny silnik i komfort, dużo miejsca (sugerowałem się m.in. testem na autocentrum).Czego chcieć więcej?
3,8
~Artur
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIKIEM TO CO MNIE NAJBARDZIEJ DENERWUJE TO ZE MA WIĘKSZY PROMIEŃ SKRĘTU, AUTOMAT ZBIERA SIE POWOLI DO SZYBKIEGO PRZYŚPIESZENIA, ZA DUZO PRZYCISKÓW DO STEROWANIA CO POWODUJE POTRZEBĘ ODRYWANIA WZROKU OD DROGI.

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27
A16let odciecie mocy, blad pedały gazu
  • Opel Insignia I Sports Tourer
  • instalacja elektryczna
  • 170 tys. km
2010 a16let pojawiał sie czasami błąd (ograniczenie mocy, skontaktuj sie z serwisem) od wczoraj blad jest cały czas auto jeździ bez turbo. Pod kompem (blad pedały gazu) przerabial to ktos? Do wymiany caly pedal czy moze jednak jakas pierdola? - pedal wymieniony na nowy ori Bella - bylo ok po jakims czasie znowu pojawił sie blad - brak kompa w weekend by sprswdzic czy nadal to samo dopiero jutro -czy szukanie braku styku na w co w nadkolu od kierowcy ma sens tak jak to bywało w astrach? Dziekuje za pomoc
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Awaria sprzęgła
  • Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW 2013-2015
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 66 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 0
Awaria sprzęgła - wyciek z wysprzęglika, sprzęgło zaczęło ślizgać przy przebiegu ok 48kkm. Serwis nie reagował. Do przebiegu 66kkmkKilkanaście razy sprzęgło ślizgało po szybkiej redukcji i przyspieszaniu. Dwa razy sprzęgło zostało w podłodze, aż do momentu gdy sprzęgło tak ślizgało że z trudnością dojechałem 6km do domu. W końcu okazało pedał wpadł w podłogę, przypalona tarcza, przegrzany dwumas, zniszczony wysprzęglik. Niestety jako wada nie zostało uznane, bo w rzekomo w systemie sewrisu Opla nie zgłaszałem tej wady wcześniej. W dwóch z ośmiu Insignii w naszej flocie pojawił się ten sam problem jeden z przebiegiem 81kkm drugi przy 120kkm.
3 komentarze
Skrzynia biegów M32
  • Opel Insignia I Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2009-2011
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
M32 manualna 6 biegowa, słynie z usterek. Warto zwrócić uwagę na stan skrzyni, pracę bez stuków szumów, skakanie lewarka zmiany biegów przy dodawaniu puszczaniu gazu, warto o nią dbać. Używać biegów odpowiednio. Wymienić olej - ja wymieniłem na Fuchs,kultura pracy sie lekko poprawiła. Lewarek mi skacze na 1 i 5 (na razie delikatnie) biegu wiec remont skrzyni bedzie konieczny jeśli problemy się pogłębią. Do tego przesmarowałem mechanizm lewarka po zdjęciu osłonki ze skajki ,białym smarem -chodzi delikatniej. Do tego 1 i R mają opory na zimno- po rozgrzaniu jest ok.
1 komentarz
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting