Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Insignia I Sports Tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW 2009-2013

Lata produkcji: 2009 - 2013
Segment: Klasa średnia
Produkowana w latach 2008-2016 pierwsza generacja Opla Insignii zastąpiła w gamie niemieckiej marki modele Vectra oraz Signum. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu były prototypy o nazwie Insignia Concept (rok 2003) oraz GTC Concept (rok 2007). Opel Insignia został zaprojektowany przez Marka Adamsa oraz Malcolma Warda, a zbudowany został na platformie podłogowej GM Epsilon II, tak jak blisko z nim spokrewniony Chevrolet Malibu ósmej generacji. Opel Insignia I zdobył tytuł European Car Of The Year w roku 2009. Auto przeszło facelifting w roku 2013, natomiast w 2015 dokonano drobniejszej modernizacji.
Powagosław

Tytuł Samochodu Roku to nie przypadek. Opel zrobił naprawdę wiele, by Insignia wyróżniała się w specyficznej klasie D. Efekt jest znakomity.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno nawet parasol raz w roku wystrzeli. Ale Insignią Opel od razu wystrzelił wszystkich niedowiarków daleko w kosmos. To prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

~Luzacjusz

Dane techniczne Opel Insignia I Sports Tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW 2009-2013

Podstawowe parametry Opel Insignia I Sports Tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2792 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 260 KM (191 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1900-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe, twin scroll
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 74,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik z cylindrami ustawionymi pod kątem 60 stopni i systemem zmiennych faz rozrządu (VVT)
Przeniesienie napędu Opel Insignia I Sports Tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Opel Insignia

Newsy o Opel Insignia

Opel Insignia I Sports Tourer
Aktualnie przeglądasz Opel Insignia I Sports Tourer