Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW 2017-2018

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 260 KM (191 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2500-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Robert
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Bardzo fajne auto, z dobrym silnikiem, super trakcją i dużą ilością miejsca w środku. Wspaniałe hamulce i światła. Minusy samochód regaguje z opoźnieniem na wciśnięcie pedału gazu - nawet w trynie Sport Wyciszenie też nie najlepsze. Dość dobre spalanie na autostradzie przy jeżdzie do 150 km/h potrafi spalić między 9,2- 10 litrów . W mieście 12-13 l. Świetnie trzyma się drogi a podświetlanie zakrętów bajka. Dość słaby skręt kół. Samochód na trasy. Do miasta kupiłem mniejsze bardziej zwrotne auto.
4,4
~M
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Samochód naprawdę świetny, wcześniej jeździłem Mazdą 6 GH, tu jest o niebo lepiej. Słaba widoczność do tyłu to fakt ale to wynik linii nadwozia. Poza tym póki co same plusy poza spalaniem, choć przy 260 KM z benzynowego silnika z automatem i napędem na cztery koła, 10,5-11L/km to uczciwe spalanie.
4,7
~UTK2011
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Posiadam auto od 3 miesięcy przez ten czas zrobiłem ponad 9 tyś km, wyposażenie to wersja Elite, Automat 8 biegów, 4x4, wraz z pakietem OPC line w full opcji i ogrzewaniem postojowym. Cennikowo auto w granicach 200 tyś jeździłem wcześniej Skodą Superb 220 KM i Audi A6 252 KM na Insignię skusiłem się po jeździe próbnej samochód urzekł mnie: wielkością miejsca w środku, przyzwoitym silnikiem, dobrą trakcją, dobrym 8 biegowym automatem i rewelacyjnymi światłami.
Średnie spalanie dla Opel Insignia II Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW 2017-2018
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,9
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Jazda głównie miasto (Kraków), przy lekkim muskaniu pedału gazu potrafi zjechać do 11.3 l w trybie Tur ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. Miasto jazda zgodnie z przepisami +- 10% tak jak w raporcie 12.4 minimum. Autostrady w przedziale od 140 -160 km/h i Krajówki około 100 km/h i kick down w momencie wyprzedzania przy dodatkowym pasie. Średnio 12 l z groszami. Auto cholernie płynnie przyśpiesza (8 stopniowa skrzynia) nie ma szarpnięć i wgniatania w fotel podczas przyśpieszania, podczas wyprzedzania dwóch samochodów jadących 90 km/h i zakończeniu manewru nagle pojawia się 170 na liczniku :D. Skrzynia jest obłędna tylko trzeba się jaj nauczyć i być zdecydowanym. W monecie rozpoczęcia wyprzedzania nie można lekko nacisnąć gazu a potem kickdowna ponieważ skrzynia zacznie lekką redukcję i za nim ją zakończy i dokona kolejnej tracimy czas. Natomiast w momencie jak pojawi się przestrzeń do wyprzedzania i od razu depniemy reaguje prawie natychmiastowo. Przy szybkim wchodzeniu w zakręt auto zachowuje się jak przyklejone.
11,6
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Auto świetne w prowadzeniu i utrzymaniu, tym autkiem nie da się jeździć oszczędnie bo zachęca do przyciśnięcia :)
9,8
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Spalanie średnio 11-12 litrów. Zobaczymy jak będzie później bo to swierzy jeszcze samochod. Innych kosztów nie było na razie.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • układ napędowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Opel Insignia II Grand Sport