Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Vectra C Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW 2003-2008

Lata produkcji: 2003 - 2008
Segment: Klasa średnia
Vectra III, zwana też Vectrą C produkowana jest od 2002 roku. Zbudowana jest na nowej platformie podłogowej GM Epsilon. Model jest większy od swoich poprzedników, zaś jego masywna sylwetka z charakterystycznymi wysokimi reflektorami nawiązuje do innego dzieła General Motors, Cadillaca CTS. W roku 2005 Vectra C została poddana solidnemu face-liftingowi, po którym diametralnie zmienił się głównie przód nadwozia, czym upodobnił się do modelu Astra. Na bazie Vectry C zbudowany jest inny model Opla, Signum.
Powagosław
Nowa Vectra jest atrakcyjna wizualnie, ale przekona chyba tylko już przekonanych. Do Opla i samej Vectry. Choć z drugiej strony, jest czym przekonywać – rozsądna cena, niezłe osiągi i niezły komfort jazdy. ~Powagosław
Luzacjusz
To auto dla biznesmena, którego nie stać na Mercedesa. Przed faceliftingiem Vectra udawała pancernego Cadillaka (te przednie reflektory i masywna całość). Teraz jest wyrośniętą Astrą. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Vectra C Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 538
Koszt ogólny 24,89 PLN
LPG25.86 PLN
Wydatki serwisowe 20,84 PLN Pozostałe wydatki 6,63 PLN

Dane techniczne Opel Vectra C Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW 2003-2008

Podstawowe parametry Opel Vectra C Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
Produkowany od 2003 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 175 KM (129 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 265 Nm przy 2500-3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Opel Vectra C Hatchback 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Autorentgen Opel Vectra C

Liczba wpisów: 109

EGR i koło dwumasowe.

dodał: ~Niezadowolony, 7 lat temu
Kompletna porażka. Jeżdzę OPLEM Vectra C 2006 rok kombi 150KM. Przy 75000 przebiegu samochód stanął na drodze. Komputer uniemożliwił urochomienie silnika. Wezwana laweta, odstawienie do ASO. Stwierdzenie usterki: zanieczyszczony filtr cząstek stałych! Koszt wymiany na nowy, bagatela 9000 zł!!! Na szczęście dało się go wyczyścić, ale gdyby w serwisie nie bylo znajomego napewno by mnie naciagnięto na wymianę! Czyszczenie wydatek 850 zł. Nie zrobiłem nawet 200 km, auto znowu nie ma mocy nie przyśpiesza. Wizyta w ASO. Stwierdzają, że zawór EGR odpowiedzialny za sapliny do wymiany....

Wadliwe silniki DTI.

dodał: ~Maximus, 8 lat temu
Witam!!! Czy ktoś może mi doradzić? Mam do wyboru: -Vectra 1.9 CDTi (SRi 150) 2006r -Octavia 2.0 TDI (140) 2007r Oba autka mają zrobione około 100 tyś Z góry dzięki za opinie

Spadające cięgno klap wirowych w kolektorze dolotowym.

dodał: ~Tomq, 8 lat temu
Cięgno spada najprawdopodobniej z powodu zacierania się jednej lub więcej klap, co powoduje spadek mocy w zakresie 1000-2000 obr/min. Takie moje spostrzeżenie. Co najciekawsze usterkę można usunąć wymieniając cały kolektor dolotowy na nowy lub po regeneracji. Podobno coś z tym zrobili po 2006 roku. Moja opinia dotyczy auta z silnikiem 1,9CDTI z 2005 roku. Pozdrawiam wszystkich i sprawdzćie czi w waszym autku cięgno nie leży obok na kolektorze ;)

Publikacje o Opel Vectra

Newsy o Opel Vectra

Opel Vectra C Hatchback