Szukaj

Opinie lpg Abarth – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Abarth

2,0
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Gaz miałem i zrezygnowałem, bo strasznie zniszczył silnik. Wszyscy moi koledzy jeździli na gazie i teraz się do bydłowozów po przesiadali. Silnik benzynowy jak mówi sama nazwa jest na benzynę, a nie na gaz. Poza tym śmierdzi w garażu i za jadącym autem. Kłopotliwe w serwisowaniu.
3,5
Abarth Grande Punto
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
AGS zagłębie tzn czeladź i wszystko u tego debila jasne
5,0
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Kumple śmiali się ze mnie , ale ja przez rok zaoszczędziłem na bilet do USA.
3,5
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Opinia testowa.
5,0
Abarth Grande Punto
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
4,5
Abarth Grande Punto
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
homologacja: EUROPEGAS Sp. z o.o
instalacja: ROMANO RIS
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Abarth 500 I
Cabrio 1.4 T-JET 135KM 99kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
3,3
Abarth 500 I
Cabrio 1.4 T-JET 135KM 99kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km