Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa Abarth – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Abarth

7,0
Hatchback 3d 1.4 MultiAir 165KM 121kW
Abarth Punto Evo I
Koszty utrzymania niewiele wyzsze niz w przypadku zwyklego Punto.
2,0
Cabrio Seria 1 1.4 T-Jet 16V 135KM 99kW
Abarth 500 I
sad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasassad asdasdasasas
9,5
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Abarth Grande Punto I
Przy jeździe w dużym mieście - Poznań spalanie minimalne to 9 litrów, przy dynamicznej bez problemu ponad 10, w trasie przy Av 110km/h około 7,5.
8,2
Hatchback Seria 1 1.4 T-Jet 16V 160KM 118kW
Abarth 500 I
Niestety jeżeli chodzi o koszty utrzymania to rosną. Co prawda żużycie paliwa (wiem, trudno w to uwierzyć) pozostało na tym samym poziomie nawet z lekką tendencją malejącą (sam w to nie mogę uwierzyć więc pisze tylko o tendencji ;) ). Zwiększają się natomiast koszty materiałów ekspolatacyjnych - oleju (zwiększa się częstotliwość przeglądów) i materiałów typu klocki/tarcze. Ale w tym wypadku nie wywołuje to raczej jakiegoś specjalnego zaskoczenia.
7,9
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Abarth Grande Punto I
Chcesz jeździć jak emeryt spalisz 6L, chcesz wyprzedzać wszystkich na autobahnie spalisz 16 L. Spalanie zależne od stylu jazdy, ale generalnie przy normalnej jeździe waha się w okolicy 8,8 L. Części - część wspólna ze 'zwykłym' Grande Punto, więc ceny przystępne.
8,8
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Abarth Grande Punto I
Jak na parametry auta jest bardzo dobrze. Rekordzista jazdy na kropelce auto nie jest ale nie w tym rzecz. Przy oszczednej jezdzie mozna osiagnac dobre wyniki spalania na poziomie 6,5 litra na trasie. Kompleksowy serwis gwarancyjny kosztowal mnie o 300 zl mniej niz np. w aucie innej marki w tej samej klasie ale mniej szlachetnym rodowodzie, gorszych parametrach (np. silnik 90KM). Tak wiec widac, ze koszt serwisu nie zawsze musi byc wiekszy ze wzgledu na bardziej ekstremalny charakter auta jak zazwyczaj bywa. Ceny czesci zamiennych napewno beda drozsze.
8,5
Hatchback 3d 1.4 MultiAir 165KM 121kW
Abarth Punto Evo I
Jak na osiągi a przede wszystkim przyjemność z jazdy to ekonomika b. dobra.
5,2
Hatchback 3d 1.4 MultiAir 165KM 121kW
Abarth Punto Evo I
Przyznam szczerze że jestem zawiedziony. Na trasie Warszawa - Gdańsk trudno zejść ze spalaniem poniżej 5 litrów, w czasie jazdy miejskiej poniżej 5,5. No chyba że jeździłbym ja emeryt, ale to auto przecież zostało stworzone do dynamicznej jazdy!
8,3
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Abarth Grande Punto I
Oczywiscie jest drozszy niz Lupo ale tez jest inny niz Lupo.
10,4
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Abarth Grande Punto I
Czy 95 czy 98 spalanie się nie zmienia osiągi też nie,na Shell V-power racing spada o około 1l i czuć większą elastyczność . Średnio po mieście nie chce być mniej niż 10,najczęściej około 10.5-11. Przebieg około 10 tys.