Szukaj

Zużycie paliwa Abarth – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Abarth

10,8
Abarth Punto Evo
Hatchback 3d 1.4 MultiAir 165KM 121kW
Abarth 1.4 MA po chip tuningu na 197koni i 325NM. Przyspieszenie 0-100- 7sek. Spalanie w miescie przy normalnej jezdzie 10.5-11l/100km , przy dynamicznej jezdzie po miescie czy na trasie nie spalil mi wiecej jak 13l/100 i to nawet przy ganianiu po serpentynach z gazem w podlodze. Na trasie przy okolo 100kmh spalanie 8-9l . Przy 130kmh spalanie okolo 10l. Na forum Abartha spotkalem sie z podobnymi wynikami wiec tak wyglada realne spalanie. Nie jest to duzo jak na sportowe auto ktorym objezdzam limuzyny z 3.0tdi pod maska.
8,8
Abarth Grande Punto
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Jak na parametry auta jest bardzo dobrze. Rekordzista jazdy na kropelce auto nie jest ale nie w tym rzecz. Przy oszczednej jezdzie mozna osiagnac dobre wyniki spalania na poziomie 6,5 litra na trasie. Kompleksowy serwis gwarancyjny kosztowal mnie o 300 zl mniej niz np. w aucie innej marki w tej samej klasie ale mniej szlachetnym rodowodzie, gorszych parametrach (np. silnik 90KM). Tak wiec widac, ze koszt serwisu nie zawsze musi byc wiekszy ze wzgledu na bardziej ekstremalny charakter auta jak zazwyczaj bywa. Ceny czesci zamiennych napewno beda drozsze.
8,5
Abarth 500 I
Hatchback Seria 1 1.4 T-Jet 16V 135KM 99kW
Oc/ac/nw na pełnym wypsie z pełnymi zniżkami 2.5-3k rocznie, klocki przod/tyl około 150zl, rozrząd kompletny 400, opony 2k, akumulator 200. Kupiłem nowego, mam 55k przebiegu usterek zero do tej pory, poza rzeczami eksploatacyjnimi.
8,2
Abarth 500 I
Hatchback Seria 1 1.4 T-Jet 16V 160KM 118kW
Niestety jeżeli chodzi o koszty utrzymania to rosną. Co prawda żużycie paliwa (wiem, trudno w to uwierzyć) pozostało na tym samym poziomie nawet z lekką tendencją malejącą (sam w to nie mogę uwierzyć więc pisze tylko o tendencji ;) ). Zwiększają się natomiast koszty materiałów ekspolatacyjnych - oleju (zwiększa się częstotliwość przeglądów) i materiałów typu klocki/tarcze. Ale w tym wypadku nie wywołuje to raczej jakiegoś specjalnego zaskoczenia.
7,9
Abarth Grande Punto
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Chcesz jeździć jak emeryt spalisz 6L, chcesz wyprzedzać wszystkich na autobahnie spalisz 16 L. Spalanie zależne od stylu jazdy, ale generalnie przy normalnej jeździe waha się w okolicy 8,8 L. Części - część wspólna ze 'zwykłym' Grande Punto, więc ceny przystępne.
5,2
Abarth Punto Evo
Hatchback 3d 1.4 MultiAir 165KM 121kW
Przyznam szczerze że jestem zawiedziony. Na trasie Warszawa - Gdańsk trudno zejść ze spalaniem poniżej 5 litrów, w czasie jazdy miejskiej poniżej 5,5. No chyba że jeździłbym ja emeryt, ale to auto przecież zostało stworzone do dynamicznej jazdy!
10,4
Abarth Grande Punto
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Czy 95 czy 98 spalanie się nie zmienia osiągi też nie,na Shell V-power racing spada o około 1l i czuć większą elastyczność . Średnio po mieście nie chce być mniej niż 10,najczęściej około 10.5-11. Przebieg około 10 tys.
7,3
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
No co tu dużo gadać,autko szalenie szybkie BMki łyka na każdych światłach. Dźwięk i atmosfera panująca przy 8tys. obrotach coś nie powtarzalnego.Spalanie jak w maluchu. Eksploatacja nie, wiem jeszcze nic nie wymieniane od 2008, ale jak to fiat dużo części zamiennych i tanich.
8,2
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
Duże zaskoczenie in plus. Biorąc pod uwagę co to autko wyprawia spalanie na codzień wręcz nieprzyzwoicie niskie. W akcie szaleństwa jest w stanie połknąć troche więcej ale to i tak umiarkowany apetyt w porównaniu do aut zapewniajacych podobne wrażenia.
9,0
Abarth Grande Punto
Hatchback 3d 1.4 T-JET 16v 155KM 114kW
Dojazdy do 5km średnie spalanie 8,5l. Bardzo dynamiczna jazda 10-11l