Szukaj

Opinie lpg Audi A8 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi A8

5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja zaskoczyła mnie od początku bardzo pozytywnie , przede wszystkim praca silnika się nie zmieniła a spalanie auta pozostało na poziomie mniejszym niż zakładałem . około 2 litry lpg więcej . Silnik pracuje wzorowo .
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 59 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Duży wymagający silnik, ale instalacja najlepsza, spełnia wymagania. Zenit jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Perfekt regulację miał. I robię jedynie serwisowe zgodnie z kartą gwarancyjną przeglądy. Myślę, że spokojnie kilka lat jeszcze pojeżdżę tym autem. Jest moc i na pojeżdżę kilka lat jeszcze. Nie odnotowałem żadnych spadków mocy, bo tego bym nie darował. Wszystko perfekt.
5,0
Sedan 2.8 V6 FSI 210KM 154kW
Audi A8 D3
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 37 tys. km
użytkowana przez: 77 tys. km
Auto ma moc a instalacja sprawdza się bardzo dobrze. Wymagające 2.8 zostało perfekcyjnie zagazowane na zenit pro z agcentrum. Jeżdżę już 6 lat, wymieniałem tylko wtryskiwacze w ramach regularnych serwisóww. wybrałem herculesy. jest gitara, super zestaw.
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 77 tys. km
Mam wersję quattro i paliwożerny silnik, dlaytego zdecydowałem się na instalacje gazową. MOntowałem u gazownika, u którego już 2 samochody kiedyś gazowałem. CITO z wrocławia. Instalacja Zenit PRO OBD z 5 letnią gwarancją sprawdza się bardzo dobrze.
4,5
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalacja sprawuje się znakomicie , mimo , że samochód stał się moim narzędziem pracy. Super oszczędności. Szkoda ,że nie ma już tego warsztatu w Wąbrzeźnie. Jeśli ktoś ma kontakt do tego Pana , proszę udostępnić.
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Uważam że silnik w tym aucie jest genialny, auto z przepiękną kulturą pracy , wspaniały dynamiczny silnik ! instalacja gazowa obniżyła o połowę koszty użytkowania , serwis raz do roku lub co 15 tyś km
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 73 tys. km
Auto to niesamowity komfort podróżowania , silnik o tej mocy sprawia przyjemność z jazdy w każdej trasie , instalacja założona za namową znajomego , posiadał starszy model w lpg , auto zawsze serwisowane na czas .
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Auto używane na dłuższych trasach , sprawdza się idealnie na trasach w Europie , ciekawe jest to że gaz w innych krajach jest bardziej wydajny . Instalacja przechodzi regularne przeglądy co 15 tyś km
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Instalacja założona w centrali firmy Landi Renzo w Warszawie , samo podejście bardzo miło mnie zaskoczyło , auto oddane czyste i posprzątane, pod maską wszystko bardzo ładnie ukryte , auto bez żadnych zastrzeżeń polecam oddać do zagazowania , unikniemy bardzo dużych kosztów paliwa !
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Bardzo duży silnik zastosowane dwa reduktory , auto było zagazowane w EGP osobiście polecam (moje drugie auto tam zagazowane) , silnik początkowo był dwukrotnie ustawiany , bardzo płynna instalacja , koszt instalacji dość spory jednak bardzo szybko się zwraca.
Audi A8