Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi

Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
Audi A3 8L
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Auto leciwe ale silnik bardzo zdrowy. Na lpg przejechałem już ponad 35 tys km. Instalacja bardzo wytrzymała, nie mam z nią problemów.
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 montowana przy sporym przebiegu ponad 220 tys.km, ale działa bez problemów. Auto wcześniej było kompleksowo sprawdzone, wymienione świece przewody WN itp. Jazda na LPG w niczym nie różni się od Pb, zarówno jeśli chodzi o moc, jak i dynamikę. Spalanie w granicach 10l/100km czyli bardzo niewielkie zważywszy na ceny LPG. Montaż instalacji to był strzał w 10.
Sedan 1.8 T 170KM 125kW
Audi A4 B6
5,0
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Brak jakiejkolwiek różnicy przy jeździe na gazie. Kontrolkę od gazu warto umieścić w popielniczce. Jest wtedy całkowicie niewidoczna, a zarazem szybko dostępna po otworzeniu popielniczki. Wlew gazu mieści się spokojnie obok wlewu benzyny, więc warto go tam zainstalować. Sterownik Stag 300 Plus, wtryski Hana złote, reduktor RC01 czerwony. Od 4 lat wymieniam tylko filtry....
Coupe 1.8 TFSI (160) 120KM 88kW
Audi TT 8J
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Ocenę mogę z czystym sumieniem wystawić pozytywną. Na lpg przejechałem ponad 30 tym km. Odczucia są pozytywne, nie dzieje się nic złego. Za serwis instalacji jest odpowiedzialny gazownik, tym samym dla mnie instalacja jest bezobsługowa. Ekonomicznie jest bardzo dobrze.
Avant 2.0 130KM 96kW
Audi A6 C5
5,0
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
5,0
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 19 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Witam. Silnik pracuje dobrze na gazie. Spalanie od 9 do 11 l LPG na 100 KM Jedynie szybciej trzeba zmieniać kable jak i cewki szybciej siadają spalanie oleju około 100 do 150 mg na 10 tys. Szczerze polecam może mocy mało ale odwdzięczy się nie zawodnością
Long 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
5,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja zamontowana prawidłowo tak jak powinno być , silnik bardzo dynamiczny a zaraz bardzo oszczędna jednostka . Nigdy mnie nie zawiodła w trasie . Podstawa to serwisować odpowiednio .
Avant 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi A4 B7
4,0
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Sedan 3.7 V8 280KM 206kW
Audi A8 D3
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 231 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Podeszło do tego silnika BRC P&D. Moc pozostała bez zmian. Przyspieszenie, wyprzedzanie, wkręcanie obrotów ok. Spalanie trochę większe choć nieznacznie. 2l wiecej gazu to tyle co nic.
SUV 3.6 FSI 280KM 206kW
Audi Q7 I
5,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 161 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Auto na bezpośrednim wtrysku więc miałem pewne obawy jednak po pierwszych km zrozumiałem że wszystko działa jak na benzynie . Serwis co 10-15 tyś wymiana oleju filtrów itp . Bardzo duże oszczędności