Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi

5,0
Hatchback 3d 2.0 FSI 150KM 110kW
Audi A3 8P
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Mimo bezpośredniego wtrysku benzyny zamontowałem instalację gazową, auto pracuje poprawnie na gazie bez strat mocy, instalacja dobrze zestrojona, daje radę nawet przy dużym obciążeniu,160 km/h i więcej (oczywiście po niemieckich autostradach ;D )
5,0
Coupe 1.8 T 150KM 110kW
Audi TT 8N
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
TT to bardzo fajne i zrywne auto, jestem z niego bardzo zadowolony. Na instalacji gazowej przejechałem już ponad 30tys km. Lpg w aucie to moim zdanie udana i trafna inwestycja. Silnik pracuje równo i ma fajne osiągi.
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja zaskoczyła mnie od początku bardzo pozytywnie , przede wszystkim praca silnika się nie zmieniła a spalanie auta pozostało na poziomie mniejszym niż zakładałem . około 2 litry lpg więcej . Silnik pracuje wzorowo .
5,0
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 montowana przy sporym przebiegu ponad 220 tys.km, ale działa bez problemów. Auto wcześniej było kompleksowo sprawdzone, wymienione świece przewody WN itp. Jazda na LPG w niczym nie różni się od Pb, zarówno jeśli chodzi o moc, jak i dynamikę. Spalanie w granicach 10l/100km czyli bardzo niewielkie zważywszy na ceny LPG. Montaż instalacji to był strzał w 10.
5,0
Sedan 1.8 T 170KM 125kW
Audi A4 B6
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Brak jakiejkolwiek różnicy przy jeździe na gazie. Kontrolkę od gazu warto umieścić w popielniczce. Jest wtedy całkowicie niewidoczna, a zarazem szybko dostępna po otworzeniu popielniczki. Wlew gazu mieści się spokojnie obok wlewu benzyny, więc warto go tam zainstalować. Sterownik Stag 300 Plus, wtryski Hana złote, reduktor RC01 czerwony. Od 4 lat wymieniam tylko filtry....
5,0
Coupe 1.8 TFSI (160) 120KM 88kW
Audi TT 8J
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Ocenę mogę z czystym sumieniem wystawić pozytywną. Na lpg przejechałem ponad 30 tym km. Odczucia są pozytywne, nie dzieje się nic złego. Za serwis instalacji jest odpowiedzialny gazownik, tym samym dla mnie instalacja jest bezobsługowa. Ekonomicznie jest bardzo dobrze.
5,0
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 19 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Witam. Silnik pracuje dobrze na gazie. Spalanie od 9 do 11 l LPG na 100 KM Jedynie szybciej trzeba zmieniać kable jak i cewki szybciej siadają spalanie oleju około 100 do 150 mg na 10 tys. Szczerze polecam może mocy mało ale odwdzięczy się nie zawodnością
4,5
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 149 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Auto świeżo zagazowane. Decyzja padła na BRC Sequent 32. Silnik 1.8t według mnie bezpieczny do zagazowania. Wszystko ładnie wystrojone auto ładnie pracuje. Mam nadzieję, że nic mu się nie poprzestawia i będzie tak do końca.
5,0
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Audi Q5 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Dopiero w Tarnowie zdecydowali się podjąć instalacji LPG do mojego Q5. BRC SDi 2.0. Od momentu montażu przejachałem już blisko 50 tys.km. Wizyty jedynie na przeglądy. Silnik nic nie stracił na mocy ani na dynamice. Przyspiesza bez problemu, na gaz przechodzi płynnie i szybko. Jestem zadowolony.
5,0
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 275 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana do silnika po generalnym remoncie przy przebiegu powyżej 270 tys.km. Silnik dobrze przyjął gaz. Nie odczuwam spadku mocy, nie "pije" więcej oleju niż zazwyczaj. Do tego praca równa, nawet jak dodam mocniej gazu nie ma żadnego ksztuszenia się i dławienia. Jednym słowem mariaż udany.