Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi

2,0
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
Audi A5 I
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Eko-Car Cebula Witam jeśli ktoś z państwa ma droższy samochód i chce go sobie doprowadzić do ruiny to zapraszam do założenia Gazu u Pana Cebuli .. Ja oddałem tam samochód ,Audi A5 2008r 1.8 tsfi ,7 miesięcy temu w pełni sprawny .Przed założeniem instalacji szef twierdził ze był samochodem na hamowni i Auto jest w pełni sprawne ma tyle KM co powinno mieć itd … Po odebraniu...
3,0
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
Audi A5 I
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Witam jeśli ktoś z państwa ma droższy samochód i chce go sobie doprowadzić do ruiny to zapraszam do założenia Gazu u Pana Cebuli .. Ja oddałem tam samochód ,Audi A5 2008r 1.8 tsfi ,7 miesięcy temu w pełni sprawny .Przed założeniem instalacji szef twierdził ze był samochodem na hamowni i Auto jest w pełni sprawne ma tyle KM co powinno mieć itd … Po odebraniu samochodu na 1...
5,0
SUV 3.2 FSI 270KM 199kW
Audi Q5 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Działanie instalacji ok. Starty, obroty itp. bez zastrzeżeń. Natomiast przeciętne spalanie w jeździe mieszanej i autostradowej wynosi 8,5 l lpg/100 km i 5 - 5,5 l benzyny/100 km - czyli trochę za dużo benzyny. Nie wiem, czy to kwestia regulacji ( zgłoszę to instalatorom - być może do poprawek ), czy ogólnych uwarunkowań - gabaryty i mechanizmy auta.
4,5
Coupe 1.6 75KM 55kW
Audi 80 B2
homologacja: P.H.U "MEXOL"
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
Dużo już w życiu widziałem, ale żeby auto śmigało lepiej na gazie niż na benzynie?? Brawo!!! Raz jeszcze wielkie podziękowania. Od razu widać rzetelną i miłą obsługę a doświadczenie i wiedza nie opuszcza tego warsztatu ani na sekundę!
4,5
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Audi A6 C6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja w mojej ocenie bardzo udana. Przed montażem zbierałem o niej opinie i można powiedzieć że jest najczęściej montowana do aut z dużymi pojemnościami. Jeżeli chodzi o samą eksploatacje to brak jakichkolwiek problemów. Auto chodzi jak należy nic nie szarpie, nie rozłącza, wszystko jest tak jak należy.
5,0
Hatchback 3d 2.0 FSI 150KM 110kW
Audi A3 8P
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Mimo bezpośredniego wtrysku benzyny zamontowałem instalację gazową, auto pracuje poprawnie na gazie bez strat mocy, instalacja dobrze zestrojona, daje radę nawet przy dużym obciążeniu,160 km/h i więcej (oczywiście po niemieckich autostradach ;D )
5,0
Coupe 1.8 T 150KM 110kW
Audi TT 8N
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
TT to bardzo fajne i zrywne auto, jestem z niego bardzo zadowolony. Na instalacji gazowej przejechałem już ponad 30tys km. Lpg w aucie to moim zdanie udana i trafna inwestycja. Silnik pracuje równo i ma fajne osiągi.
5,0
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja zaskoczyła mnie od początku bardzo pozytywnie , przede wszystkim praca silnika się nie zmieniła a spalanie auta pozostało na poziomie mniejszym niż zakładałem . około 2 litry lpg więcej . Silnik pracuje wzorowo .
5,0
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 montowana przy sporym przebiegu ponad 220 tys.km, ale działa bez problemów. Auto wcześniej było kompleksowo sprawdzone, wymienione świece przewody WN itp. Jazda na LPG w niczym nie różni się od Pb, zarówno jeśli chodzi o moc, jak i dynamikę. Spalanie w granicach 10l/100km czyli bardzo niewielkie zważywszy na ceny LPG. Montaż instalacji to był strzał w 10.
5,0
Sedan 1.8 T 170KM 125kW
Audi A4 B6
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Brak jakiejkolwiek różnicy przy jeździe na gazie. Kontrolkę od gazu warto umieścić w popielniczce. Jest wtedy całkowicie niewidoczna, a zarazem szybko dostępna po otworzeniu popielniczki. Wlew gazu mieści się spokojnie obok wlewu benzyny, więc warto go tam zainstalować. Sterownik Stag 300 Plus, wtryski Hana złote, reduktor RC01 czerwony. Od 4 lat wymieniam tylko filtry....