Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi

2,0
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
Audi A5 I
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Eko-Car Cebula Witam jeśli ktoś z państwa ma droższy samochód i chce go sobie doprowadzić do ruiny to zapraszam do założenia Gazu u Pana Cebuli .. Ja oddałem tam samochód ,Audi A5 2008r 1.8 tsfi ,7 miesięcy temu w pełni sprawny .Przed założeniem instalacji szef twierdził ze był samochodem na hamowni i Auto jest w pełni sprawne ma tyle KM co powinno mieć itd … Po odebraniu...
3,0
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
Audi A5 I
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Witam jeśli ktoś z państwa ma droższy samochód i chce go sobie doprowadzić do ruiny to zapraszam do założenia Gazu u Pana Cebuli .. Ja oddałem tam samochód ,Audi A5 2008r 1.8 tsfi ,7 miesięcy temu w pełni sprawny .Przed założeniem instalacji szef twierdził ze był samochodem na hamowni i Auto jest w pełni sprawne ma tyle KM co powinno mieć itd … Po odebraniu samochodu na 1...
4,5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Audi A4 B5
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Instalacja spisuje sie swietnie. Do tej pory musialem jedynie przyjezdzac do 10tys na zwykla kontrole i raz sie zdarzylo, ze musial byc wyczyszczony jakis gwint. Dzialo sie po prostu tak, ze na zimnym silniku nie dalo sie zmienic na gaz, jedynie od okolo 60 stopni.
3,5
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zdecydowanie nie polecam "warsztatu". Panom "mechanikom" jeszcze bardzo dużo brakuje w podejściu do klienta, a także w kwestii napraw. Jeśli ktoś ma nerwy ze stali, worek pieniędzy, nie zależy mu na czasie naprawy i może na swój samochód czekać i czekać to można rozważyć wizytę u tych partaczy. Jak dla mnie nigdy więcej, nie chcę nawet o nich słyszeć, a wszystkim znajomym...
4,5
Sedan 3.0 V6 220KM 162kW
Audi A6 C5
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH 300 OBD
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Nie widać różnicy czy jeździsz na benzynie czy gazie, ta sama moc, ta sama elastyczność silnika, a przynajmniej za 100km płacisz 29zł. Bo na benzynie już nie tak kolorowo, gdy ta sama odległość to koszt 65zł
3,5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
Audi A6 C5
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Warsztat nie nadaje się do instalacji LPG. Nie potrafili wyregulować własnoręcznie zamontowanej instalacji. Zwalali winę na silnik. Poza tym reklamują się jako autoryzowany warsztat AC STAG ale tak nie jest. Wystarczy sprawdzić listę autoryzowanych warsztatów na stronie AC STAG i tam ich nie ma - za tak kiepską jakość usług to się nie dziwię!!!!!!!
5,0
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Audi A6 C6
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Polecam warsztat instalacja założona wzorcowo, szybki oraz precyzyjny montaż instalacji z zachowaniem pełnej estetyki. Właściciel zna się na tym co sprzedaje nie tak jak w innych firmach co rozmawiałem o montaż kompletnie nie wiedzieli co to za samochód i jak instalację dobrać do tego modelu. Serwisuję instalacje co 15000 km i jak na razie jestem mega zadowolony Polecam!!!
5,0
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Na Pb jeździłem ok 5 tys.km po zakupie, potem doszła instalacja BRC SQ P&D, na której zrobiłem właśnie 100 tys.km. Nie widzę większej różnicy w jeździe na Lpg, a na tym co było na Pb. Spalanie unormowane, nie ma problemów z przejściem na gaz, dynamika jest, moc przy przyspieszaniu i wyprzedzaniu również. Silnik nie wraca na Pb, nawet przy mocnym depnięciu i wkręceniu na...
5,0
Sedan 2.2 E 136KM 100kW
Audi 90 B3
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
POLECAM!! REWELACJA.. NIE WYOBRAŻAM SOBIE JAZDY NA BEZYNIE. NA GAZIE JEŹDZI SIĘ TAK SAMO, TYLKO MNIEJ PŁACIMY.. I TO JEST SUPER. DZIĘKI ALFA !! ZNACIE SIĘ NA RZECZY I DOBRZE MI DORADZILIŚCIE JEŚLI CHODZI O OSPRZĘT.
4,5
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wybrałem BRC sequent 32, bo ma zapas do ponad 200 koni. Rok po zakupie zrobiłem chiptuning, bo silnik nie jest zbyt mocny. Przy 190 koniach teraz jest lepiej, ale przy multitronicu jak się utrzymuje długo (kilka minut) obroty powyżej 5tys to potrafi przerywać. Jak ktoś nie jeździ z pedałem w podłogę to wszystko chodzi jak igiełka.