Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi

2,0
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
Audi A5 I
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Eko-Car Cebula Witam jeśli ktoś z państwa ma droższy samochód i chce go sobie doprowadzić do ruiny to zapraszam do założenia Gazu u Pana Cebuli .. Ja oddałem tam samochód ,Audi A5 2008r 1.8 tsfi ,7 miesięcy temu w pełni sprawny .Przed założeniem instalacji szef twierdził ze był samochodem na hamowni i Auto jest w pełni sprawne ma tyle KM co powinno mieć itd … Po odebraniu...
3,0
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
Audi A5 I
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Witam jeśli ktoś z państwa ma droższy samochód i chce go sobie doprowadzić do ruiny to zapraszam do założenia Gazu u Pana Cebuli .. Ja oddałem tam samochód ,Audi A5 2008r 1.8 tsfi ,7 miesięcy temu w pełni sprawny .Przed założeniem instalacji szef twierdził ze był samochodem na hamowni i Auto jest w pełni sprawne ma tyle KM co powinno mieć itd … Po odebraniu samochodu na 1...
5,0
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Na Pb jeździłem ok 5 tys.km po zakupie, potem doszła instalacja BRC SQ P&D, na której zrobiłem właśnie 100 tys.km. Nie widzę większej różnicy w jeździe na Lpg, a na tym co było na Pb. Spalanie unormowane, nie ma problemów z przejściem na gaz, dynamika jest, moc przy przyspieszaniu i wyprzedzaniu również. Silnik nie wraca na Pb, nawet przy mocnym depnięciu i wkręceniu na...
5,0
Sedan 2.2 E 136KM 100kW
Audi 90 B3
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
POLECAM!! REWELACJA.. NIE WYOBRAŻAM SOBIE JAZDY NA BEZYNIE. NA GAZIE JEŹDZI SIĘ TAK SAMO, TYLKO MNIEJ PŁACIMY.. I TO JEST SUPER. DZIĘKI ALFA !! ZNACIE SIĘ NA RZECZY I DOBRZE MI DORADZILIŚCIE JEŚLI CHODZI O OSPRZĘT.
4,5
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wybrałem BRC sequent 32, bo ma zapas do ponad 200 koni. Rok po zakupie zrobiłem chiptuning, bo silnik nie jest zbyt mocny. Przy 190 koniach teraz jest lepiej, ale przy multitronicu jak się utrzymuje długo (kilka minut) obroty powyżej 5tys to potrafi przerywać. Jak ktoś nie jeździ z pedałem w podłogę to wszystko chodzi jak igiełka.
5,0
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
Audi A3 8L
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC Sequent, na wtryskach Alba. Montaż odbył się przy przebiegu 280 tys.km i po remoncie silnika. Od montażu wszystko działa perfekcyjnie. Spalanie w ok. 9l/100km, na benzynie było ok 7,5-8l/100km więc wynik zadowalający. Przejście na gaz płynne, po kilku sekundach, zimą przy niższej temp. trochę dłużej, ale niewiele dłużej. Instalacja regularnie serwisowana, poza...
4,5
Avant 2.4 V6 170KM 125kW
Audi A6 C5
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 239 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Borykałem się długo z problemami LPG. Po wymianie kabli wn na Beru ,świec irydowych na inne (czeskie). kompletu katalizatorów i sond - jest tak jak powinno być.Wymieniłem jeszcze cewki i przepływomierz.
5,0
SUV 3.2 FSI 270KM 199kW
Audi Q5 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Działanie instalacji ok. Starty, obroty itp. bez zastrzeżeń. Natomiast przeciętne spalanie w jeździe mieszanej i autostradowej wynosi 8,5 l lpg/100 km i 5 - 5,5 l benzyny/100 km - czyli trochę za dużo benzyny. Nie wiem, czy to kwestia regulacji ( zgłoszę to instalatorom - być może do poprawek ), czy ogólnych uwarunkowań - gabaryty i mechanizmy auta.
4,5
Coupe 1.6 75KM 55kW
Audi 80 B2
homologacja: P.H.U "MEXOL"
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
Dużo już w życiu widziałem, ale żeby auto śmigało lepiej na gazie niż na benzynie?? Brawo!!! Raz jeszcze wielkie podziękowania. Od razu widać rzetelną i miłą obsługę a doświadczenie i wiedza nie opuszcza tego warsztatu ani na sekundę!
4,5
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Audi A6 C6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja w mojej ocenie bardzo udana. Przed montażem zbierałem o niej opinie i można powiedzieć że jest najczęściej montowana do aut z dużymi pojemnościami. Jeżeli chodzi o samą eksploatacje to brak jakichkolwiek problemów. Auto chodzi jak należy nic nie szarpie, nie rozłącza, wszystko jest tak jak należy.