Szukaj

Opinie lpg Audi TT – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi TT

5,0
Coupe 1.8 T 150KM 110kW
Audi TT 8N
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
TT to bardzo fajne i zrywne auto, jestem z niego bardzo zadowolony. Na instalacji gazowej przejechałem już ponad 30tys km. Lpg w aucie to moim zdanie udana i trafna inwestycja. Silnik pracuje równo i ma fajne osiągi.
5,0
Coupe 1.8 TFSI (160) 120KM 88kW
Audi TT 8J
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Ocenę mogę z czystym sumieniem wystawić pozytywną. Na lpg przejechałem ponad 30 tym km. Odczucia są pozytywne, nie dzieje się nic złego. Za serwis instalacji jest odpowiedzialny gazownik, tym samym dla mnie instalacja jest bezobsługowa. Ekonomicznie jest bardzo dobrze.
5,0
Coupe 1.8 T sport 240KM 177kW
Audi TT 8N
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Moja TT rwie asfalt, zero różnicy między Pb a lpg, spalanie - zależy od tego jak cisnę , ale nigdy nie było większe niż ok 20% od Pb. Zanim wstawiłem gaz pojeździłem ok.20tys km i żałuję że wcześniej się nie zdecydowałem (słuchałem głupich opinii kolegów co nie maja gazu), całym sercem polecam gaz lpg i jak robić to tylko w firmie "Auto center gaz"
5,0
Coupe 1.8 T 225KM 165kW
Audi TT 8N
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Wszystko jak w najlepszym porządku Reduktor KM3 GOLD Komputer Qbox Plus Wtryski Hana 2000
5,0
Coupe Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
Audi TT 8J
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Jestem zadowolony z tej instalacji, mam BRC SDI 2.0 i ładnie współpracuje z moim silnikiem. Nie ma spadków mocy, auto ma kopa. Wszystko popranie działa i jest kultura pracy.
2,5
Roadster 2.5 TFSI 340KM 250kW
Audi TT 8J
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jakoś po zamontowaniu gazu auto zrobiło się bardzo mułowate ale cóż jeżdze dalej bez większych problemów.
5,0
Coupe 1.8 T 150KM 110kW
Audi TT 8N
homologacja: Z.U.-W. "ZAMEL"
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
3,3
Roadster 1.8 T 225KM 165kW
Audi TT 8N
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
4,0
Coupe 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW
Audi TT 8J
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
TEST
Audi TT