Szukaj

Zużycie paliwa Audi TT – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Audi TT

11,5
Liczba komentarzy: 1
Roadster TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW
Audi TT 8S
Krótka piłka. Po przejechaniu 30 tys w jeździe mieszanej, mniej więcej po połowie średnie zużycie 12,8. Tak pokazuje komputer. Podkładając jajko pod gaz osiągnąłem 7,8. Jak odpuściłem to 40. Taka jest prawda. Jeżeli kupujesz auto poniżej 5 sek do setki, to zapomnij o niskim spalaniu. Kup inne, jeżeli jesteś oszczędny. Ale ten moment obrotowy, bardzo sprawny silnik i bez problemu wyprzedza w każdej sytuacji drogowej. Nie bierze oleju, jak poprzednik. Problem z otwieraniem drzwi podczas mrozu. Metoda jest taka: najpierw otwieramy bagażnik, wyciągamy odmrażacz do szyb, spryskujmy uszczelki, chowamy odmrażacz do bagażnika. Po chwili otwieramy drzwi. Jeżeli postąpimy inaczej podczas mrozu i od razu otworzymy drzwi, to nie pojedziemy, bo zadziała blokada domykania szyb i trzeba czekać Ok. Pół, lub godziny jak odpuści. Dlatego wskazany garaż. Generalnie Ci co maja takie auto, drugim jeżdżą w sezonie zimowym, ja używam go na okrągło. Jestem rozczarowany jakością klocków hamulcowych. Musiałem wymienić po 29 tys, mimo iż jeżdżę wolno i delikatnie.
10,1
Coupe Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
Audi TT 8J
Po dużym mieście około 10 litrów, jak jeździmy bardzo delikatnie to można zejść na 9 litrów. Dramat zaczyna się kiedy dociskamy gaz i chcemy pojechać trochę szybciej... Powyżej 170 km/h już lepiej nie patrzeć na aktualne spalanie bo zaczynają lecieć łzy. Przy 180 km/h samochód pali około 15 litrów... To jakiś smutny żart bo 15 letni Saab 9-3 Aero 2.0T przy takich prędkoścach pali oko 12-13 l. Dodam że jeżdżę na paliwie V Power 100 Racing także na pewno mam trochę mniejsze spalanie niż by było na 95. Ale samochód jest tak rewelacyjny że wynagradza to z nawiązką. Polecam każdemu. Szczególnie jeśli nie szalejecie na autostradzie albo jesteście spokrewnieni z przezesem Orlenu ;)
8,7
Roadster 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J
moja instalacja LPG jest hybrydą. Spala zarówno benzynę i gaz jednocześnie. Zapisuję wszystkie wyniki. Podsumowanie robię co 10 tyś km. Średnie spalanie gazu 9,5 ltr/100, benzyna 2,1 ltr/100 Trasa-miasto ok. 50/50, maksymalne prędkości 140 km/h koszty nie przekraczają 25 zł/100 jazda na benzynie 10/100 - oszczędność w granicach 10 zł na 100 km, to mało, ale daje komfort psychologiczny. Nie wyczuwam różnicy w osiągach. Bardzo długo się nagrzewa, co powoduje większe zużycie benzyny. Następna instalacja gazowa to wtrysk benzyny w fazie ciekłej. Spowoduje to 0 zużycie benzyny. Przegląd 162 zł co rok. Jazda zimą - bez problemów. Pojemność butli gazowej 43 ltr. tankujemy max. 38 ltr. Zasięg od 360 km do 550 km.
12,6
Roadster 1.8 T 225KM 165kW
Audi TT 8N
posiadam audi tt od roku, jazda nią daje frajdę, przed kupnem przejechałem się wersją 180 km auto nie mia tego czegoś, wersja z silnikiem 225 + wirus na 260 km i momentem wynoszącym 420 ma to coś, ja nie odczuwam różnicy miedzy benzyną a lpg zbiornik mam na 40 litrów i wystarcza mi to na średnio 300 kilometrów w zależności od stylu jazdy, najmniejsze spalanie na benzynie 8,2 jazda miedzy 75-90km/h a na lpg 9,8 ciężko jechać autem z taką prędkością audi tt kusi do dynamicznej jazdy, średnie spalanie na lpg to okolo 13 litrów jazda po mieście 30% i trasa 70% w miarę z prędkościami nieznacznie odbiegającymi od przepisowych owszem na niektórych odcinkach dochodzących do160 km/h a gdy jadę po autostradzie przy prędkości około 200 km/h to potrafi palić 20- 22 lpg coś za coś, największe spalanie jakie mi udało się osiągnąć to było18litrów przy agresywnej jeździe, jak na ten silnik i napęd na 4 koła spalanie przyzwoite tym bardziej że lpg
13,5
Coupe 1.8 T 225KM 165kW
Audi TT 8N
Byłoby super, gdyby nie to, że to VAG-skarbonka bez dna, ciągle coś się psuje i ciągle trzeba ładować kolejne pieniądze. Paradoksalnie, to bardzo ekonomiczne auto, zwłaszcza na LPG, ale jednak osiągi są żałosne. Porównując z moim Crossfire, Audi zostaje daleko w tyle. Jazda powyżej 200km/h to w TT prawdziwy koszmar!
7,0
Coupe 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J
Przy spokojnej jeździe ok 6,5l jadąc przepisowo, autostrada ok 7,5-8l jadąc na tempomacie 150-160km/h... a jak ktoś lubi może zawsze przyspieszyć do 220... wtedy spali 15-16l tylko jak długo da się jechac z taka prędkością po zatłoczonej autostradzie??? Lekki samochód i niskie opory aero dają przyjemność z jazdy...

Usterki Audi TT

Liczba wpisów: 6

Audi TT – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,7
Coupe 2.0 TSI 230KM 169kW
Audi TT 8S
Wyjątkowo wydajny silnik. O ile spalanie po mieście nie robi takiego wrażenia to z trasy Warszawa-Szczecin przy prędkości 200+ przez większość drogi... niecałe 11,5 litra uważam za duży wyczyn. Maksymalne spalanie jakie miałem po x godzinach jazdy w korkach to 12,7 l/100km. Minimalne to 6,5 przy jeździe około 70-80 km/h. Zazwyczaj z każdego tygodnia jazdy po Warszawie wychodzi 9-9,5l/100 km.
10,3
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Audi TT 8N
Samochód po 2 latach pokazał że może być oszczędny (6.33l/100 na trasie do 90km/h) ale także potrafi sobie spalić przy ostrej dynamicznej jeździe (16.0l/100) W spalaniu miejskim nie ma dramatu lecz mogłoby być trochę lepiej
9,1
Coupe 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J
Podane zużycie paliwa przy założeniu: - dystans 13 166 km - tankowanie zawsze do pełnego zbiornika - tankowanie w momencie zapalenia rezerwy - średnie zużycie paliwa z 25 pełnych tankowań (przy użyciu aplikacji) - 8,87l - przy spokojnej jeździe można zejść do 7,5l - moje maksymalne zużycie 10,35l / 100km napęd na przednią oś, manualna skrzynia 6 biegowa
10,2
Coupe TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW
Audi TT 8S
Samochód potrafi być oszczędny przy prędkości 90km/h, spała wówczas ok. 7,5-8,0l/100km, ale jest jedno ale ... Nie do tego taki samochód został stworzony. Moje spalanie średnie na dystansie 8000 km to 10,6l/100km. Jadąc dynamicznie potrafi spalić 13,5litra na setkę. Na autostradzie brakuje 7 przełożenia co pewnie znacząco ograniczyłoby zużycie paliwa.
Audi TT