Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Chevrolet

4,0
Minivan 1.8 141KM 104kW
Chevrolet Orlando
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja "fabryczna" tzn, dorabiana przez dealera w Polsce. #1 Źle założony króciec w instalacji doprowadzającej gaz do silnika, spadek mocy, zapach gazu w kabinie, automatyczne przełączenie się na benzynę, pod maską fontanna z gazu, dobrze , ze nie palę, bo już bym nic nie napisał. Pozdrawiam Firmę Czakram. #2 Przy dużych prędkościach/dużym obciążeniu zapala się lampka...
5,0
SUV 3.2L 230KM 169kW
Chevrolet Captiva I
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
BEZ PROBLEMÓW INSTALACJA 1 ROK PRZYSPIESZA TAK JAK NA ZUPIE SPALANIE OD HUMORU MOJEGO 15-23 NORMALNA JAZDA MIASTO DO 20 TRASA 110-150 DO 15 ALE TO JEST 6 I MUSI DOSTAĆ TO PALI NA TRASIE 20 DLA MNIE NIC UJĄĆ I NIC DODAĆ TO JEST 6 I MUSI PALIĆ EW MOŻNA KUPIĆ SOBIE SILNIK 900-150 KM I 2 TURBINY CHORE
5,0
Hatchback 5d 1.4 100KM 74kW
Chevrolet Aveo T300
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja Zavoli Winner była zamontowana na początku roku. Do chwili obecnej przejechane jest na niej 25 tys.km. Ma za sobą także przegląd i wymianę filtrów. Spalanie w granicach 2l więcej na 100km tego co na Pb. Więc kwotowo oszczędności wychodzą spore. Zwrot montażu po ok 15 tys.km. Nic się z nią nie dzieje.
5,0
Kombi 1.6 16V 117KM 86kW
Chevrolet Cruze
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Montowana rok temu przy przebiegu 55 tys.km. Jak na razie zrobione mam 20 tys. na lpg. Serwis to jedynie wymiana filtrów. Spadków mocy nie zauwazyłem. Brak niepokojących oznak po dłuższym postoju. Odpala zawsze bez problemu. Na trasie również nie mam problemu z wyprzedazniem czy dynamicznej jeździe. Moc jest jak była przed montażem, choć demonem...
5,0
Sedan 1.4 i 16V 94KM 69kW
Chevrolet Aveo T250
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Założona instalacja to BRC Kit Alba, na wtryskach Alba. Zero problemów od momentu montażu. Silnik pracuje równo, wręcz wzorowo. Nie zauważyłem, żeby działo się coś niepokojącego. Auto jest z instalacją po 4 przeglądach. Za każdym razem sprawdzane ustawienia, wszystko w normie, nic się nie rozjeżdża.
5,0
Hatchback 1.4 82KM 60kW
Chevrolet Kalos
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 28 tys. km
Auto bardzo ekonomiczne, silnik 1,4 w zupełności wystarcza na moje potrzeby. Auto użytkuję głównie w mieście, to była przyczyna montażu lpg. Gazownik zamontował mi instalacją Brc Kit Alba. Montaż przebiegł prawidłowo, sama instalacja nie sprawia żadnych problemów. Na lpg przejechałem już prawie 30 tys km.
5,0
Hatchback 3d 1.2 DOHC 84KM 62kW
Chevrolet Aveo T250
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 69 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny, tankując lpg na stacji już są oszczędności w portfelu. Na instalacji już przejechałem ponad 30tys km. Wrażenia są pozytywne, nie przerywa, moc jest. Ogólnie jestem zadowolony. Instalacja Brc Kit Alba.
5,0
Minivan 1.8 141KM 104kW
Chevrolet Orlando
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 549 tys. km
Działa ok, sychole co jadą 190 na prostej,a potem wchodzą w łatwy zakręt w mieście z prędkością ślimaka na pewno nie mogą nim jeździć, ale jak ktoś jeździ płynnie i równo, na pewno się nie zawiedzie.
5,0
Hatchback 5d 1.8 16V DOHC 141KM 104kW
Chevrolet Cruze
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Drugie auto gazowałem w tym warsztacie. W obydwóch instalacja BRC z dorzuconą lubryfikacją (nie wiem czy jest sens czy nie, ale dopłata nie była duża). Auto sprawuje się bez zarzutu. Jedyny, ale w sumie dość istotny minus to brak miejsca na pełne koło zapasowe, dlatego butla pomniejsza przestrzeń bagażową
5,0
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
Chevrolet Epica
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
W tyrbie miejskim pali 11 l LPG / 100 km a w trasie ok. 9,5 l lpg/100 km - wyniki świetne. Montaż lpg zenit pro obd to była bardzo dobra decyzja. oszczędności są bardzo duże. Pan Zygmunt robi dobrą robotę warsztatową.