Szukaj

Najnowsze raporty Chevrolet

14,0
SUV 2.4 i 16V FWD 141KM 104kW
Chevrolet Captiva I
2,4 BRC 136 KM 4WD Autko 10 lat na gazie. Po regeneracji głowicy- wypalone zawory. Spalanie przed naprawą jak i po to średnio 14 l / 100 km przy jeździe 130 km/h. Max 16 litrów przy szybszej jeździe. Demon prędkości to on nie jest . Po wymianie sprzęgła i nasmarowaniu prowadnic lewarek biegów przerzuca biegi delikatniej. Wcześniej jak w CIĄGNIKU. AUTKO PRZESTRONNE . Duża rodzina spokojnie się zmieści. 3 rząd siedzeń dla dzieci. 2 rząd siedzeń kanapa salonowa. TROCHĘ MAŁO MOCY. Najważniejsze dowiezie z A do B i z powrotem.
14,3
SUV 3.2L 230KM 169kW
Chevrolet Captiva I
Miasto: przejazdy do 5KM - teren lekko górzysty - wychodzi około 23L gazu na 100KM. Trasa: prędkość 90KM/h 5 ustawiona na tempomacie, 5 osób - 12L gazu na 100KM nawet trochę poniżej 12, prędkość 130KM/h pali z 15L gazu na 100KM. Chwilowe maksymalne spalanie (od 0KM/h do 50KM/h w kilka sekund) 110 (sto dziesięć)L gazu na 100KM. Nie jest to silnik 1.0 i 5l/100KM, auto waży 2 tony, komfort jazdy jest duży, klimatronik, podgrzewane siedzenia, nawigacja, automat, styl jazdy wszystko wpływa na ilość spalanego paliwa
9,0
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Samochód użytkuję od 2016 roku. Najczęściej jeżdżę nim po mieści i pali średnio 9-10 litrów / 100km i to przy jeździe normalnej bez jakiejś przesadnej oszczędności ale średnio maksymalnie kręcę go do 3000 tys obr. / min. W trasie przy maksymalnej prędkości 80km/h na piątym biegu komputer pokazywał spalanie 6 litrów / 100km. Zwykle w trasie, bez autostrady-czyli do 120km/h pali ok. 8-8,5 litra / 100km. Na autostradzie przy prędkości 140-160km/h paliwo znika w oczach -10-12 litrów / 100km. Poza tym wg mnie to bardzo praktyczny i komfortowy samochód na długie trasy i nierówne drogi, pewnie nie jest lepszy od marek premium, ale w tych pieniądzach jest bardzo dobrze.
7,7
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Chevrolet Lacetti
Ostatnio miałem okazję przetestować swoje auto jeśli chodzi o spalanie. Bak zatankowany pod korek. Długość całkowita trasy Bytom - Gdynia: 560km. Na samym początku wyjazd z miasta (6km); przyspieszanie na każdym biegu do 3000obr./min. Następnie wjazd na autostradę A1 (120km/h), przyspieszanie na każdym biegu do 4000obr./min i odcinek ekspresówki S1 (100km/h) (30km). Następnie zjazd na DK1 (100km/h, kilkanaście stopów na światłach, ruszanie ze świateł na każdym biegu do 3500obr./min), przyhamowywanie przed kilkoma fotoradarami do 70km/h) (124km). Od Piotrkowa Trybunalskiego autostrada A1 (120-130km/h, jeden zryw do 170km/h), (rozpęd z bramek na każdym biegu do 4000obr./min), następnie ekspresówki S6 i S7 (100-110km/h) (łącznie 384km). Zjazd z obwodnicy i przejazd przez miasto (50-70km/h) (16km). Cała podróż w 3 osoby i bagaże (łącznie około 270kg). Opony zimówki 185/65 R15. Na koniec trasy zjazd na stację i tankowanie pod korek - weszło 42 litry, czyli średnie spalanie 7,5l/100km. W ramach ciekawostki, Lacetti spaliło 42 litry paliwa, a wskazówka wskaźnika paliwa idealnie znajdowała się na linii początku czerwonego pola, czyli rezerwa ma aż 18 litrów! (wskazówka ponoć schodzi poniżej skali, nachodząc na ,,0'').
8,4
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Jazda z 7 osobami 20% miasto/wieś 80% trasa (o ile można nazwać trasa drogę pomiędzy Skoczowem a Katowicami to średnie spalanie około 8,5 l/100km. Przy jeździe na autostradzie 140 - 150 km (2 osoby) zużycie około 10,5 l/100km. Jazda ekonomiczna 60 - 70 w terenie zabudowanym i 90 - 110 na trasie spalanie schodzi poniżej 7 litrów. Najbardziej paliwożerne jest rozpędzanie tych 2,5 tony z każdego skrzyżowania. Ogólnie myślałem że będzie gorzej. Nie wiem ile spala przy 100% jazdy w mieście. Oczywiście nie mam zbyt ciężkiej nogi i staram się wykorzystywać hamowanie silnikiem.
13,8
SUV 4.2 279KM 205kW
Chevrolet TrailBlazer I
bardzo udany produkt Chevroleta. przejechałem nim ok.100 000 km bezproblemowo, tylko wymiana typowych części eksploatacyjnych, żadnych awarii. Wszystkie części dostępna bezproblemowo, eksploatacyjne "od ręki", dodatkowo w śmiesznych cenach w porównaniu do cen części do aut europejskich. Z czystym sumieniem polecam ... wspaniałe auto za "śmieszne pieniądze".
5,5
Sedan 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Chevrolet Cruze
5,5 stała trasa 25km w jedną stronę 90% poza miastem 6 bieg 100-110km/h. 4,3 stała trasa 25km w jedną stronę 90% poza miastem 5 bieg 70-80km/h eco driving 6,7 stała trasa 8km w jedną stronę w zimie dynamiczna jazda 3-4 bieg po mieście
11,0
Hatchback 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
11-12l lpg jazda dynamiczna tryb mieszany. Trasa między 100-120 kmh 8-9 lpg. Trasa do 120-130 kmh 10-11l lpg. Trasa przy prędkościach od 140-180 kmh 14-15l lpg, tylko to nie auto do takiej szybkiej jazdy :) Benzyny około 15% mniej Moim zdaniem spalanie jak na gabaryty auta i pojemność silnika jest wysokie. Np. stara Toyota Carina 1994r silnik 2.0 16v 133 km spalała mi mniej o około 10%.
7,2
Hatchback 3d 1.2 DOHC 84KM 62kW
Chevrolet Aveo T250
Samochód z fabryczną instalacją gazową w wersji ecologic.
12,0
Kombi 1.8 122KM 90kW
Chevrolet Nubira
Trasa moze i da sie zejsc ponizej 10-11l ale po co:) po miescie w 100% nie jezdze bo mam trasy raczej mieszane ale najwiecej spalil 14l,codzienna jazda w trybie mieszanym 12l,AUTOMAT 4 BIEGOWY.