Szukaj

Opinie lpg Chrysler Voyager – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Chrysler Voyager

5,0
Grand Voyager 3.3 i V6 AWD 174KM 128kW
Chrysler Voyager IV
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 216 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Rewelacja, dobry wybór. Zenit pro, wtryskiwacze hercules i reduktor antartic to bardzo dobry zestaw do tego silnika. MOntaż na wysokim poziomie i mam powody do zadowolenia. Zgodnie z homologacją mam przewody north fighter. zbiornik toroidalny stako 53/630. Montaż w warsztacie firmowym producenta AG Centrum.
5,0
Grand Voyager 3.3 158KM 116kW
Chrysler Voyager IV
homologacja: IRENE Agencja Handlowa IMPORT-EXPORT I.J. Ratomscy
instalacja: OMVL DREAM XXI N
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
założyłem 2 lata temu OMVL Dream XXI N w Irene w Kobylnicy ( Słupsk ) przejechałem ok 75 tys. km nie widzę różnicy w jeździe na LPG. Ostatnio wymieniałem filtry i olej w skrzyni biegów ( -50% do serwisu)
5,0
Grand Voyager 3.3 V6 163KM 120kW
Chrysler Voyager II
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
instalacja najprostsza to znaczy "śrubka" reduktor lowato! (przy tym przebiegu zamęczam trzeci reduktor a inne się nie sprawdziły) silnik super wypłukało z nagaru po benzynie który niszczy silnik i od środka wygląda jak mowy!
5,0
Minivan 3.3 V6 158KM 116kW
Chrysler Voyager III
homologacja: P.H.U. CAR-GAZ Sp. z o.o.
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
To jest polska instalacja o nazwie SOLARIS na podzespołach tomasetto. Zapłaciłem 3100 zł i naprawdę jestem zadowolony. Na trasie pali ok. 14,5 l LPG/100 w mieście (Poznań) prawie 20 l LPG/100. Lekkiej nogi nie mam. Pozdrawiam!
4,5
Van 3.8 i V6 218KM 160kW
Chrysler Voyager V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Przy dłużej utrzymywanych niskich obrotach silnika ok. 1500-2500 (jazda na tempomacie) da się wyczuć jakiś przeskok, chwilową utratę pracy silnika lub coś w tym rodzaju. Narazie diagnozujemy problem ze stacją montażu. Zobaczymy co z tego będzie. Reszta ok., spalanie identyczne jak na gazie, utrata mocy minimalna, prawie nieodczuwalna.
5,0
Grand Voyager 3.3 i V6 174KM 128kW
Chrysler Voyager IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
zdecydowanie polecam ten warsztat obsługa i wykonanie perfekt
5,0
Minivan 3.3 i V6 174KM 128kW
Chrysler Voyager IV
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Jeżeli instalacja jest dobrze zainstalowana, jeżeli właściwie dobrano elementy to praktycznie nie ma różnicy w eksploatacji samochodu - może poza kwotą jaką wydajemy na paliwo.
5,0
Minivan 2.4 i 16V 147KM 108kW
Chrysler Voyager IV
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
4,5
Minivan 3.0 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
homologacja: TOYOTA MARKI
instalacja: AG ZENIT 4A
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
5,0
Grand Voyager 3.3 i V6 174KM 128kW
Chrysler Voyager IV
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
Chrysler Voyager