Szukaj

Najnowsze raporty Chrysler Voyager

10,3
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.
14,3
Minivan 3.0 141KM 104kW
Chrysler Voyager II
Dużo jeżdżę swoim Voyagerem. Ten pojazd służy nam w codziennej jeździe po mieście jak i w trasach. Nie jest to samochód dla wszystkich lecz jedynie dla fanów marki a tak na prawdę dla fanów modelu (bo tacy są). W trasie jestem w stanie zbliżyć się do granicy 10l/100km LPG natomiast w zimę notuje niemal 20l/100km (nadal mam na myśli gaz). Dodam, że mój pojazd wyposażony jest w skrzynie automatyczną co jest nie bez znaczenia przy tych gabarytach. Auta takie jak Sharan Alhambra oraz Galaxy dzielnie pretendują do miana konkurenta tego modelu ale nie są w stanie przeskoczyć swoich własnych ograniczeń w postaci awaryjności, gabarytów oraz przeciętności.
8,0
Minivan 2.5 TD 118KM 87kW
Chrysler Voyager II
Posiadam mojego Voyagera 3 lata, zaraz po jego zakupie robiłem silnik- górę. W mieście palił mi nawet 10 litrów , a w trasie 7,5 litra jadąc średnio 120 km/h. Wymieniłem jeszcze laski popychaczy na nowe i o dziwo samochód stał się dynamiczniejszy i dużo mniej pali.W tasie na odległości 400 km przy prędkości średnio 100 km/h nie wychodzi więcej niż 6,5 litra ON a w mieście przy delikatnej jeździe wyrabiam się w 8 litrach.Czego szukać więcej auto na 7 osób wypasione we wszystko: klima , elektryka ,wspomaganie, fotele z podłokietnikami itd, i tylko 6,5 litra w drodze Oczywiście można wylecieć poza normę 10 l , jak się będzie dobrze cisnęło.
8,6
Grand Voyager 2.8 CRD 163KM 120kW
Chrysler Voyager V
Remonty skrzyni, poduszki, przekładnie, korozja to wszytko kosztuje. Wsadzić w to auto 15 tysięcy to żaden problem; i to nie w ASO rzecz jasna. Mało pali to jest plus, bo jakieś 10,5 - 11 litrów w mieście, a na trasie nawet 6,9; tu wielki plus, zresztą miły tembr pracy dużego diesla uprzyjemnia podróż; warto poduszki wymienić, z czasem je poprawili i auto prawie wcale nie drga; pięknie pracuje.
16,0
Grand Voyager 3.3 i V6 AWD 174KM 128kW
Chrysler Voyager IV
ile bym nie jeździł zawsze wychodzi koło 17 litrów LPG /100 km. zauważyłem różnicę w jakości gazu i spalania dlatego staram się tankować na jednej sprawdzonej stacji. To nie rajdówka więc pierwszy ze świateł nie odjeżdżam, no chyba, że zimą jak pada śnieg ;-)) 4x4 automatyczna skrzynia biegów
12,7
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Auto pracuje w mieście,praca-szkoła-przedszkole-dom.Używane na krótkich odcinkach dlatego spala dodatkowo ok 3L benz,w trasie do 100km/h spali 11LPG a na autostradzie przy 140km/h prawie 14LPG.Ogólnie auto fajne lecz słabe,kupiłem z powodu świetnego stanu,z przebiegiem 154tys. sprowadzone ze Szwajcarii.
9,5
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV
Spalanie jak na automat który waży. 2,2 t.calkiem w normie. Dla ludzi z ciezka noga ,spalanie na poziomie 12 l. Wysoka kultura jazdy. Komfort jazdy / idealny na dlugie trasy. Tempomat,dobra muzyka w dobrze dobranym zestawie fabrycznym i mozna zjadać kilometry... Awaryjność - jeżdżę kryskiem juz drugi rok i do tej pory wymieniony termostat i tyle.
10,3
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Moj Voyager ma dość duży rozrzut w ilości spalania gazu, w "dużym" mieście pali ok 11,5 litra gazu,w miescie z miejszym, z mniejszą ilościa korków pali poniżej 10 l gazu, srednio licząc pali 10 l gazu /100km. Przy predkości 160 km na autobanie, przez 300 km spalił 12,5 l/100km, natomiast przy jeśdzie do 115 km /h spala średnio 8,5 l/100 ( wiec staram sie tak jeździć, bo tanio :) )
10,2
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV
Cóż, te 14l/100km to wyłącznie po mieście bez marnowania czasu i przy dużym załadunku i koreczkach, ale kolejny raz doszedłem do wniosku, że to co spalę i przewiozę za jednym kursem pozwala mi zaoszczędzić duuużo czasu, a koszt bardzo zbliżony do 2ch kursów czymś mniej palącym.
10,3
Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW
Chrysler Voyager IV
nie wiem co miał na myśli koleś co pisał że brak zamienników ale pewnie poziomek mieszkał w pcimiu górnym bo ja tam wszystko kupuje i ceny są śmieszne łączniki stabilizatora po 35 zł jakiś gumki po 20 zł klocki po 60 dla mnie rewelacja.
Chrysler Voyager