Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Honda Civic VIII Hatchback 5d

Podsumowanie 21 opinii Filtruj
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
18 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
17 opinii
2-3 razy rocznie
4 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
20 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
18 opinii
Dobrze
3 opinie

Opinie lpg Honda Civic VIII Hatchback 5d – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny instalacji LPG (21)

5,0
Hatchback 5d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Civic VIII
homologacja: Z.U.P."AUTO-GAZ"
instalacja: AC
przebieg: 109 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Fachowo zamontowana instalacja. Spełnia swoją rolę, bezawaryjna. Obsługa klienta na b.dobrym poziomie. Polecam
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja ma już przejechane 80 tys.km. Jak do tej pory bezawaryjna. Koszt montaży poniżej 2 tys zl. Zwróciła się już po niecalym roku od montażu. Wymieniane jedynie filtry. Nie ma się do czego przyczepić. Silnik na LPG też pracuje dobrze. Wybór Zavoli Winner okazał się dobry, mimo że instalacja z takich bardziej budżetowych jest.
5,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
4,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Działa bardzo dobrze, nie odczuwam różnicy w trakcie jazdy. Jedyne minusy to mały zbiornik starczający na ledwo 300 km (mało miejsca na większy) i głośna praca wtryskiwaczy Barracuda (słychać je wyraźnie na zewnątrz). Poza tym polecam, instalacja zwróciła mi się po niecałym pół roku (robię ok. 40 tys. km rocznie).
5,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Opinia pozytywna, żadnych uwag dotyczących instalacji nie mam. Jeżdżę tylko na przeglądy i tankuję lpg:) Spalanie w granicach 10l na 100km, w zależności od jazdy i trasy. Moc po zamontowaniu instalacji się nie zmieniła. Przyspieszenie bez zmian, dynamika przy wyprzedzaniu jest jak była. Instalacja zamontowana w 2017 r. BRC SQ 32.
5,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik gazowany przy przebiegu 180 tys., auto zrobiła na LPG jak na razie blisko 40 tys. Silnik na gazie pracuje poprawnie, nie zauważyłem żadnych złych oznak. Moc jest, przyspieszenie ok, odpala za każdym razem, przechodzi na gaz bez problemu, spalanie unormowane ok 9-10 l/100 km.
4,3
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Z racji przejechanego dystansu mogę już coś powiedzieć o użytkowaniu lpg w tym aucie (z lubryfikacją). Ogólnie jestem bardzo zadowolony, chociaż niestety w moim przypadku występuje niewielki problem tzw. falujących obrotów, tj. czasami przy hamowaniu do zakrętu/skrzyżowania obroty spadają do 500 potem rosną na 1100 aby ustabilizować się na 700. Instalatorzy mówili, że to...
4,8
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 91 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Instalacja gazowa BRC SEQUENT 32. Na razie przejechane 11 000 km bezproblemowo. Auto jeździ poprawnie, a tankowania naprawdę przyjemne. Kontrola luzów zaworowych co 20 tysięcy i powinno być OK. Na szczęście regulacja tylko na śrubkę więc koszty to tylko uszczelka plus robocizna.
5,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 166 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
5,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 96 tys. km
użytkowana przez: 109 tys. km
Honda Civic VIII Hatchback 5d