Szukaj

Opinie lpg Mazda 323 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Mazda 323

2,8
F 1.6 16V 98KM 72kW
Mazda 323 VI
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
instalacja: LOVATO
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie...
5,0
F 1.6 16V 98KM 72kW
Mazda 323 VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto dość leciwe jak na Mazdę, ale blacha ok i silnik w dobrym stanie. Nie chciałem nic drogiego. Gazownik doradził Zavoli Winner. Przejechałem na niej już blisko 20 tys.km. Zadnych usterek, nie ma checków. Wszystko pracuje dobrze. Spalanie w normie.
5,0
P 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mazda 323 V
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km
2,0
S 2.0 i 16V 130KM 96kW
Mazda 323 VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!
4,5
S 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mazda 323 V
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.
5,0
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mazda 323 V
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)
3,8
P 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mazda 323 V
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...
5,0
F 1.6 16V 95KM 70kW
Mazda 323 VI
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: LANDI LES96
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
KLASA! NAJLEPSZA INSTALACJA!!! ŚWIETNY SERWIS NIE MAM NA CO NARZEKAĆ.
4,5
F 1.8 16V 114KM 84kW
Mazda 323 VI
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 203 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
żadnych problemów nie miałem, pracuje idealnie, a instalacja najtańsza (2100)
5,0
F 1.8 16V 114KM 84kW
Mazda 323 VI
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO 098 ECO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Wszystko pracuje bez zarzutu. To już mój trzeci samochód na gazie. Jestem bardzo zadowolony. Polecam :)
Mazda 323