Szukaj

Najnowsze raporty Mazda 323

10,0
P 1.3 73KM 54kW
Mazda 323 V
Mazdę posiadam ponad rok, w tym czasie zrobiłem około 12 tyś km. Spalanie jak na taki samochód wydaje mi się w porządku. Dość lekki, jednak przez słaby silnik trzeba silnik kręcić do dość wysokich obrotów, co przekłada się na wyższe spalanie. 120 km po Krakowie (ok 24 km dziennie do i z pracy), a następnie 120 km w trasie ściąga 24 litry LPG, co u mnie oznacza cały zbiornik (nie polecam tak małych zbiorników). Niewiele miałem okazji pojeździć na dłuższe trasy, ale dla przykładu trasę o długości ok 200 km (głównie ekspresówka, średnia prędkość 90 km/h) pokonałem zużywając 16 litrów LPG. Samochód polecam na dojazdy. Obecnie jest tani, jest sporo części, a jego budowa jest dość solidna (choć chyba ciężko znaleźć egzemplarz bez rdzy). Przez cały okres użytkowania praktycznie nie musiałem dołożyć pieniędzy do Mazdy (poza elementami eksploatacyjnymi).
8,3
F 1.8 16V 114KM 84kW
Mazda 323 VI
1.8 114km potrafi trochę spalić, zwłaszcza, gdy mamy ciężką nogę. Na szczęście, poza przeglądami i wymianami eksploatacyjnymi tylko lać paliwo i jeździć :) spalanie benzyny ok 10l po mieście, gdzie często stoję w korku, przejeżdżam ok. 50km dziennie, samochód służy mi do pracy, gasze i zapalam go średnio co przejechane 3km. Na ogół jeżdżę spokojnie, lecz Czasami lubię docisnąć pedal gazu do podłogi. Spokojnie zamykam sie w 10 litrach, choć nietrudno osiągnąć nawet 2x tyle. Wszystko zalezy od kierowcy
7,9
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Mazda 323 VI
Samochód jak na swoją klasę nieziemsko oszczędny. W trasie spokojnie można zrobić 6L/100KM, chociaż przy tak ślicznym pomruku tego silnika i tak wysokiej kulturze pracy aż szkoda go mulić. Jestem wielkim zwolennikiem JDM'u i bardzo dbałem o swoją Madziunię ale przyznam, że miałem ciężką nogę. Minimalne spalania jakie wyciągałem to niewiele ponad 6L, przy mojej bardzo dynamicznej jeździe poza miastem (duża wyprzedzania, zmiana biegów na czerwonym polu itp) Samochód praktycznie palił mi cały czas 8L, na trasie niemcy-polska cały czas 200km/h i autko wzięło jakieś 11-12 litrów. Samochód nie lubi niskich obrotów i jeżeli ktoś chce je kupić tylko po to aby jeździć nim 100km/h na autostradzie to szerze odradzam bo tylko zamęczy silnik - lepiej kupić passeratti w dieslu... Silnik FS7e jest na prawdę pancerny, dobrze znosi wysokie obroty, rewelacyjnie brzmi (jak na swoją klasę), od 3500 obr. zmieniają się nastawienia wałków i zaczyna się "szczekanie". Może nie jest tak szybkie jak 3 Litrowa BMW ani EVO8 ale przez 4 lata i 75 tys. km które nią zrobiłem rozkochałą mnie w sobie na tyle abym przygotował projekt do grubszego tuningu. Niestety jakiś "dżentelmen" w BMW rozbił mi doszczętnie tak rzadki model... Co do awaryjnośći to przez wspomniany czas musiałęm wymienić tylko uszczelkę pod pokrywą zaworów i spokój... Zaciski hamulcowe też nie należą do najtrwalszych i trzeba patrzeć czy tłoczki się nie blokują - zaoszczędzi nam to wydatków. Części są śmiesznie tanie, wszechdostępne ale i tak nie będziecie ich potrzebować. Jeżeli ktoś chce kupić 323F to radzę tylko od roku 2001 i koniecznie z silnikiem 2.0i 131KM w benzynie + pakiet sportive !
6,7
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mazda 323 V
Minimalne spalanie na trasie przy prędkości do 110km/h na autostradzie, przy jeździe pozamiejskiej super spalanie przy jeździe 70-90km/h. Średnio w cyklu mieszanym około 7l/100km, przy dość zachowawczej jeździe. Spokojnie można jechać do 160km/h na autostradzie - nie boli bardziej z kieszeni niż jazda po mieście :), użytkuję już od ponad roku, po przesiadce z escorta w kombi rocznik 2000 znaczne odciążenie dla portfela - przynajmniej 5zł na każdych zrobionych 100km. Największa zaleta to sterowność auta - dobre opony + japońska technologia = niezwykle zwrotna i stabilna zabawka :)
8,4
F 1.6 16V 98KM 72kW
Mazda 323 VI
Mazdą 323f jeździłem przez 2 lata i najechałem 40 tyś. km. spalanie maksymalne kiedy nie oszczędzałem pedału gazu wychodziło nie wiele ponad 9 l/100km. Samochód miał naprawdę fajną moc na gazie i nigdy nie brakowało jej czy to w mieście czy na trasie (chyba, że był załadowany pasażerami do pełna;).
8,2
F 1.6 16V 98KM 72kW
Mazda 323 VI
Przejechane na gazie 150 tys km auto pali 8.5 -9 warszawa korki 60% trasa pod warszawa 40% tez korki niiemiecka autostrada niemiecki gaz predkosc 140 pali 8-8.5 gazu polskiego spala litr wiecej instalacja gazowa kme wtryski hana
7,3
F 1.6 16V 98KM 72kW
Mazda 323 VI
Posiadam madzie 323f bj 2002 rok 1.6 16v 98km.Poki co jedyny większy wydatek to blacharka. Kultura pracy nie jest jakaś super zaskakująca ale zadowalająca. Jazda bez nagminnego deptania w koło komina mieści madzie w 6.5l/100km.na trasie przy prędkości 90km/h po kalkulacji wyszło około 5.5l/100km więc narazie tragedii nie ma w porównaniu do Vectry 1.6 16v to różnica jest ogromna. Vectra w koło komina przy tej samej pojemności mieściła się w granicach 10l/100km a na trasie schodziła do 8l/100km
9,5
F 1.6 16V 98KM 72kW
Mazda 323 VI
Niestety pomimo usilnych prób jazdy ekonomicznej w mieście auto zaczęło palić minimalnie poniżej 9 litrów. Przeważnie utrzymuje się coś minimalnie powyżej 9l (w samochodzie mam opony 185/65). Na trasie potrafi za to zejść poniżej 8 i to nawet podczas jazdy z większymi prędkościami
12,3
F 1.8 16V 114KM 84kW
Mazda 323 VI
Dzień dobry wszystkim kto pisze że ten samochód pali 7,8 litrów gazu jest śmieszny.Jeździcie jak stare babcie hehe.Moją Madzię posiadam od 5 lat instalacja brc. Mój styl jazdy;zmieniam biegi zawsze powyżej 3000 obrotów,lubię dynamiczną jazdę.
8,3
F 1.8 16V 114KM 84kW
Mazda 323 VI
10l miasto przy normalnej jeździe, 6.5-7 trasa. Ostatnio mierzylem na trasie Częstochowa-Katowice-Częstochowa. Starałem sie utrzymać średnią prędkość 110kmh, chwilami dochodzilem do 140kmh. Wyszło 6.8l. Także jak na ten silnik i moc nie jest źle
Mazda 323