Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Mitsubishi Pajero

4,5
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Mitsubishi Pajero IV
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Troszkę słabnie gdy spina sie pod górę . Tutaj wyraźnie czuć różnice pomiędzy komfortem jazdy na benzynie a na gazie. Poza tym idealnie. W cyklu mieszanym potrafi spalić 14,5 litra gazu na 100km. Jazda za grosze.
4,5
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Mitsubishi Pajero IV
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja pracuje bardzo poprawnie, do tej pory nie zauważyłem żadnych problemów. Spadek mocy nie jest w ogóle odczuwalny. Spalanie dość wysokie, na benzynie można było zejść do 11.5 l/100km, na gazie nigdy nie uzyskałem wyniku poniżej 16 l/100km. Całość zainstalowana w warsztacie Dretan w Tanowie, miła i kompetentna obsługa, fachowe wykonanie, zdecydowanie polecam
5,0
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
Mitsubishi Pajero III
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Mitsubishi Pajero/Montro (wersja Kanada) 3.8L. Instalacja BRC Sequent 24 Plug&Go, spalanie na benzynie 14-16 litrow, LPG 16-18 litrow, przejechane 20 tys km i wszystko Ok, silnik pracuje ciczej na gazie. Minimalny spadek mocy. 100 km na benzynie-okolo 60 zl, na gazie-okolo 28 zl. Srednio spalanie na gazie okolo 17 litrow. Polecam
4,8
Standard 3.5 i V6 24V GDI 245KM 180kW
Mitsubishi Pajero II
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: OMVL
przebieg: 225 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Na początku myślałem, że auto na gazie nie ma mocy. Po późniejszych konsultacjach zostało ustalone iż wina była wału korbowego. Po jego naprawie wszystko jest wporządku
5,0
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Mitsubishi Pajero Pinin
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 78 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Mitsubishi Pajero