Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Mitsubishi

5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 51 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Trochę ponad rok użytkowania, 27 tys przebiegu, lubryfikacja na 4 zawory z którą na początku miałem problem bo ciągle przestawało kapać ale jakoś się samo unormowało i jest OK. Nie czuć różnicy pomiędzy jazdą na LPG a benzynie. Jak narazie OK. To drugi samochód w tym samym warsztacie i również BRC. Oszczędności na paliwie duże. Z doświadczeń z drugim samochodem wiem że...
5,0
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Mitsubishi Lancer IX
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Własnie niedawno stuknęło mi 100 tys.km na instalacji BRC SQ 32. Zakładałem jakieś 4 lata temu. Przeglądy na gwarancji co 15 tys.km, później zmiana filtrów była już częściej. Sama instalacja przez ten czas nie stwarzała żadnych problemow. Obroty nie falowały, przejście na lpg było bardzo szybko, silnik nie tracil na mocy. Spalanie unormowane na poziomie 9l/100km więc wynik o...
4,5
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Mitsubishi Outlander III
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje idealnie, bez żadnych problemów po 20k jazdy. Wlew gazu można zamontować pod klapką paliwa, zbiornik pod podwoziem w miejscu koła zapasowego - instalacja jest praktycznie niezauważalna.
5,0
Sedan 1.6 99KM 73kW
Mitsubishi Carisma
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: VIALLE
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Do silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa polecili mi instalację Vialle i wystarczy jak raz na rok podjadę sprawdzić czy wszystko szczelne. Poza tym wszystko dobrze zamocowane i nic nie stuka. Niezawodna instalacja.
5,0
Hatchback 1.6 99KM 73kW
Mitsubishi Carisma
homologacja: AUTOGAZ DUAL SYSTEM sp.z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 353 tys. km
przez pierwszy rok jak zamontowali mi gaz to się krztusił i dusił (kiepski mechanik) ale potem pojechałem do jakiegoś gazownika który wymienił czujnik temperatury i coś przewiercił i od tej pory tylko jeździć i tankować. Potem nawet nie patrzyłem jaki gaz leje i filtry wymieniałem sporadycznie. Świece też od czasu do czasu trzeba wymienić.
5,0
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Mitsubishi Colt VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 144 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Auto mające na prawdę bardzo ekonomiczny silnik, a zarazem kopa i odpowiedni poziom mocy. Instalacja gazowa jaką montowałem to Brc Kit Alba - nie mam do czego się przyczepić. Nic nie zamula, silnik pracuje równo i poprawnie. Spalanie lpg około 7-8l.
4,5
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Mitsubishi Lancer VIII
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca na gazie niczym nie różni się od pracy na benzynie, silnik ma regulacje hydrauliczną zaworów co sprawia że jest niemal bezobsługowe. Tutaj jednak proponuję sprawdzenie czy dany silnik ma hydraulikę ponieważ równolegle montowane były silni z hydrauliką i bez.
4,5
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Mitsubishi Pajero IV
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Troszkę słabnie gdy spina sie pod górę . Tutaj wyraźnie czuć różnice pomiędzy komfortem jazdy na benzynie a na gazie. Poza tym idealnie. W cyklu mieszanym potrafi spalić 14,5 litra gazu na 100km. Jazda za grosze.