Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Mitsubishi

5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Hatchback 1.6 99KM 73kW
Mitsubishi Carisma
homologacja: AUTOGAZ DUAL SYSTEM sp.z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 353 tys. km
przez pierwszy rok jak zamontowali mi gaz to się krztusił i dusił (kiepski mechanik) ale potem pojechałem do jakiegoś gazownika który wymienił czujnik temperatury i coś przewiercił i od tej pory tylko jeździć i tankować. Potem nawet nie patrzyłem jaki gaz leje i filtry wymieniałem sporadycznie. Świece też od czasu do czasu trzeba wymienić.
5,0
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Mitsubishi Colt VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 144 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Auto mające na prawdę bardzo ekonomiczny silnik, a zarazem kopa i odpowiedni poziom mocy. Instalacja gazowa jaką montowałem to Brc Kit Alba - nie mam do czego się przyczepić. Nic nie zamula, silnik pracuje równo i poprawnie. Spalanie lpg około 7-8l.
4,5
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Mitsubishi Lancer VIII
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca na gazie niczym nie różni się od pracy na benzynie, silnik ma regulacje hydrauliczną zaworów co sprawia że jest niemal bezobsługowe. Tutaj jednak proponuję sprawdzenie czy dany silnik ma hydraulikę ponieważ równolegle montowane były silni z hydrauliką i bez.
4,5
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Mitsubishi Pajero IV
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Troszkę słabnie gdy spina sie pod górę . Tutaj wyraźnie czuć różnice pomiędzy komfortem jazdy na benzynie a na gazie. Poza tym idealnie. W cyklu mieszanym potrafi spalić 14,5 litra gazu na 100km. Jazda za grosze.
4,3
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Mitsubishi Lancer VIII
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 83 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Mimo iż silnik jest japoński to świetnie znosi gaz. Hydraulicznie regulowane luzy zaworowe to jest to! Na wolnych obrotach zimny silnik pracuje nieregularnie nawet na benzynie i instalacji gazowej trudno się do nich dostosować - zauważył to ktoś?
5,0
SUV 3.0 V6 170KM 125kW
Mitsubishi Pajero Sport I
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 128 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Mam staga 6 jakis najnowszy model, brak problemow. Wczesniej tez mialem staga 6 w audi 2.8 i moge polecic te instalacje, nigdy nie bylo zadnych problemow przy tak mocnych silnikach. Tylko wazne jest tez kto to obsluguje :)
5,0
SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja założona w sierpniu 2015 w Czarkamie (BRC SQ 32). Jak na razie przejechane 15 tys km, po pierwszym przeglądzie. Wszystko jest ok, nic się nie dzieje, zmienione jedynie filtry. Co do spalania to jak przeliczałem nie wychodzi więcej jak 8 do 10% więcej jak na benzynie. Spadku osiągów też nie zauważyłem. Auto jeździ tak samo jak wcześniej, a nawet lepiej bo taniej.
5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Zastanawiałem się dość długo nad wyborem instalacji gazowej i czy w ogóle ją zakładać ciężka decyzja , jednak padło na instalacje firmy lovato , Znajomy który jeździ na taxi taką mi polecił , od 45 tyś bez żadnych problemów nie jest to dużo jak na instalacje podobną problemy zaczynają się dopiero po 100 tyś a więc zobaczymy mam nadziej że będzie ok . Instalacje zakładałem w...