Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Saab 9-3 II SportSedan

Podsumowanie 12 opinii Filtruj
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
11 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
8 opinii
2-3 razy rocznie
4 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
11 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
11 opinii
Źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (12)

5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 900 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Instalacja została wykonana w AutoMix w Skrzszowie. Jeżdże dwa lata bez naumniejszych problemow. Serdecznie polecam wykonanie i stalachi właśnie tam :)
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Instalacja zamontowana Kit Alba od Brc, moim zdaniem bezawaryjna. Na lpg zrobiłem już około 50tys km, jedyne o czym pamiętam to serwis. Silnik pracuje ekonomicznie!
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Brak odczuwalnej różnicy przy jeździe na gazie.
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 13 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Jakość usług na wysokim poziomie,zero problemów z instalacją brc,polecam każdemu poszukującemu niezawodności i oszczędności
4,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: AC
przebieg: 172 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
4,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Jestem z Łodzi ale zdecydowałem sie nie korzystać z lokalnego fachowca:)bo Saab jest dla mnie 'ważny' Poczytałem na forum Saaba i skoczyłem do Warsztatu, który zdaniem moich kolegów jest najlepszy do gazowania LPG. Ja się z nikim później użerać nie chciałem i dziś mam święty spokój. Polecam Energy Gaz Polska z ul. Ostrobramskiej w Warszawie. Minus że musiałem wziąć urlop...
3,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Problem jest z odpalaniem po nocy. Auto rzęzi przez kilka sekund aby odpalić. Gdy gaz jest wypalony do zera auto po nocy odpala na dotyk więc wydaje się, że jest jakaś nieszczelność ale nie udało się póki co niczego znaleźć.. Druga usterka to zbiornik paliwa który miał zbyt małą pojemność. Generalnie mam mieszane uczucia o tym zakładzie bo po okresowej wymianie filtrów w...
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
miałem obawy , ale taraz się tylko cieszę
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Kiedy kupilem to auto wiedzialem ze ma duzo mocy. jednak koszty na paliow mnie przerosly. zdecydowalem sie na zalozenie brc do silnikow uturionych., koszt to ok 3 tys. zwraca sie bardzo szybko. nie ma problemow z nim jezdze raz w roku na serwis. gaz zamontowalem w www.EGP.pl w warszawie. firme zdecydowanie moge polecic. fachow obsluga i przedewszystkim szybko zrobione.
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t BioPower 175KM 129kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Saab 9-3 II SportSedan