Szukaj

Opinie lpg Seat Leon – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Seat Leon

4,5
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Kit Alba. Jak dla mnie instalacja godna polecenia, sprawdzona już przez nie jednego użytkownika. Jeżeli dobrze zostanie zamontowana to nie ma prawa w niej się nic dziać. Polecam Włoską sprawdzoną technologię.
4,5
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 93 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
Długo zastanawiałem się nad montażem lpg w samochodzie i sam nie do końca wiedziałem jaką instalację wybrać. Po rozeznaniu się na rynku wybrałem Zavoli. Instalacja chyba niedoceniona jeszcze ponieważ nie za wiele opinii ma na swoim koncie. Jestem bardzo zadowolony z wyboru instalacja była warta swojej ceny i jak do tej pory nie mam z nią żadnych problemów. Myślę, że niedługo...
5,0
Hatchback 1.2 TSI 110KM 81kW
Seat Leon III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zachowuje się tak samo na gazie jak na benzynie. Nie zauważyłem jakiegoś spadku mocy, wyprzedzam normalnie, auto dobrze się zbiera jeśli chodzi o ruszanie, dynamiczne pokonywanie krótkich odcinków. Spalanie w normie. Zamontowana instalacja Zavoli Bora Light
4,3
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH 300
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Silnik pracował na gazie bardzo dobrze dopóki się nie zatarł. Natomiast nie była to wina gazu, ale samego silnika który jest niewypałem!!! 2 sondy lambda powodują problemy, ale dobrze wyregulowany lpgtech jest ok i nie kosztuje 4tys.
5,0
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Seat Leon I Hatchback
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Autem jeżdżę od 3 lat , nie miałem z nim najmniejszego problemu , przejechałem już około 60 tyś kilometrów , z dokonanych wymian tylko wymiany eksploatacyjne , filtry , płyny , wymieniłem świecę i kable od świec , nic więcej , spalanie bardzo dobre w granicach od 8-10 litrów .
5,0
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Seat Leon I Hatchback
instalacja: TARTARINI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Tak jak zaznaczyłem w parametrach oceny, gaz zamontowałem gdy auto miało lekko powyżej 130 tys. km. Przez obecny okres eksploatacji, tj. ok 30 tys. km., działa bez żadnego problemu. Pomimo małego silnika w moim Leonie, nie odczułem spadku mocy, a spalanie jest bardzo ekonomiczne. Na 100km. ok 8,5 litra gazu przy normalnej miejskiej jeździe. Chyba taniej się już nie da :)...
4,8
Hatchback 1.6 105KM 77kW
Seat Leon I Hatchback
homologacja: MWM AUTO GAZ S.C
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km
Na trasie, jadąc 120-140 pali 9-10 litrów gazu. Benzyny - 8. Różnicy w mocy między gazem a 95 nie ma, ale już 98 jest. Instalacja Zavoli z tzw. matrixem (płytka elektroniczna)jest precyzyjna, ale jeśli przepali się jeden element to cała płytka do wymiany (500 zł). Ponadto większość serwisów nie ma programów do regulacji. Gaz tak - Zavoli nie.
5,0
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Seat Leon I Hatchback
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do silników turbo, ja mogę polecić montaż z czystym sumieniem. Jednak montażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować...
5,0
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Seat Leon I Hatchback
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Powyżej 5000 obr/min na wysokich przełożeniach odczuwalny spadek mocy natomiast w niskim zakresie praktycznie brak różnicy między PB a LPG. Silnik przyjął instalację beż najmniejszych problemów, w razie wątpliwości polecam bez obaw!! Należy pamiętać o serwisowaniu (wymianach filtrów, oleju, dbałości o wtryski i pompę). Gaz = ekonomia, nie tuning, od zabawy jest benzyna...
5,0
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Seat Leon I Hatchback
homologacja: "GREG-MAR" G. Gliszczyński i wspólnik, sp.j. (do 06.2013)
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wszyscy twierdzili że auto z turbo nie do zagazowania. Czytałem różne fora i dopiero znalazłem na a4klub.pl że w Chrzanowie gazują turbiaki. Auto jeździ super, a przede wszystkim taniej niż powolne TDI. Jestem z Katowic i stwierdzam że opłacało się podjechac te 40 km i mieć super instalkę.POLECAM . Rafał
Seat Leon