Szukaj

Opinie lpg Seat Leon – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Seat Leon

4,5
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Auto Seat Leon II z silnikiem 1.6 MPI. Wersja idealna pod gaz dlatego też zdecydowałem się na montaż instalacji BRC Sequent 32. Teraz to auto już chyba bardziej ekonomiczne nie może być. Gaz sprawuje się bardzo dobrze, silnik pracuje bez zarzutów pomimo przebiegu 160 000. Jeżeli lpg to tylko do MPI.
5,0
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja 4 generacji, BRC SQ 32. Reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC w listwie. Instalacja była zakładana 2 lata temu. Jak na razie nabite ma 40 tys.km. Zrobione 2 przeglądy, trzeci się zbliża. Przez czas od montażu wszystko pracuje prawidłowo, spalanie na poziomie średnim ok 10l/100km, w zależności od warunków. Parę razy udało się zejść nawet poniżej 8,5l/100km. Jeśli...
4,5
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Kit Alba. Jak dla mnie instalacja godna polecenia, sprawdzona już przez nie jednego użytkownika. Jeżeli dobrze zostanie zamontowana to nie ma prawa w niej się nic dziać. Polecam Włoską sprawdzoną technologię.
4,5
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 93 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
Długo zastanawiałem się nad montażem lpg w samochodzie i sam nie do końca wiedziałem jaką instalację wybrać. Po rozeznaniu się na rynku wybrałem Zavoli. Instalacja chyba niedoceniona jeszcze ponieważ nie za wiele opinii ma na swoim koncie. Jestem bardzo zadowolony z wyboru instalacja była warta swojej ceny i jak do tej pory nie mam z nią żadnych problemów. Myślę, że niedługo...
5,0
Hatchback 1.2 TSI 110KM 81kW
Seat Leon III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zachowuje się tak samo na gazie jak na benzynie. Nie zauważyłem jakiegoś spadku mocy, wyprzedzam normalnie, auto dobrze się zbiera jeśli chodzi o ruszanie, dynamiczne pokonywanie krótkich odcinków. Spalanie w normie. Zamontowana instalacja Zavoli Bora Light
4,3
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH 300
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Silnik pracował na gazie bardzo dobrze dopóki się nie zatarł. Natomiast nie była to wina gazu, ale samego silnika który jest niewypałem!!! 2 sondy lambda powodują problemy, ale dobrze wyregulowany lpgtech jest ok i nie kosztuje 4tys.
5,0
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Seat Leon I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Autem jeżdżę od 3 lat , nie miałem z nim najmniejszego problemu , przejechałem już około 60 tyś kilometrów , z dokonanych wymian tylko wymiany eksploatacyjne , filtry , płyny , wymieniłem świecę i kable od świec , nic więcej , spalanie bardzo dobre w granicach od 8-10 litrów .
5,0
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Seat Leon I
instalacja: TARTARINI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Tak jak zaznaczyłem w parametrach oceny, gaz zamontowałem gdy auto miało lekko powyżej 130 tys. km. Przez obecny okres eksploatacji, tj. ok 30 tys. km., działa bez żadnego problemu. Pomimo małego silnika w moim Leonie, nie odczułem spadku mocy, a spalanie jest bardzo ekonomiczne. Na 100km. ok 8,5 litra gazu przy normalnej miejskiej jeździe. Chyba taniej się już nie da :)...
4,8
Hatchback 1.6 105KM 77kW
Seat Leon I
homologacja: MWM AUTO GAZ S.C
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km
Na trasie, jadąc 120-140 pali 9-10 litrów gazu. Benzyny - 8. Różnicy w mocy między gazem a 95 nie ma, ale już 98 jest. Instalacja Zavoli z tzw. matrixem (płytka elektroniczna)jest precyzyjna, ale jeśli przepali się jeden element to cała płytka do wymiany (500 zł). Ponadto większość serwisów nie ma programów do regulacji. Gaz tak - Zavoli nie.
5,0
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Seat Leon I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do silników turbo, ja mogę polecić montaż z czystym sumieniem. Jednak montażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować...
Seat Leon