Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Skoda

4,0
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 135 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, jednak trzeba ją odpowiednio serwisować, ponieważ ma pewną przypadłość. Mianowicie od zanieczyszczonego gazu blokuje się elektrozawór przy parowniku. Objawem jest nie przełączanie na LPG przy zimnym silniku. Następuje próba przełączenia po czym silnik gaśnie lub przełącza ponownie na benzynę, sygnalizując problem "brzęczykiem"...
4,3
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
Skoda Superb I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 118 tys. km
BRC P&D + żółte wtryskiwacze - na przestrzeni tych niespełna 120k km: 3 x regeneracja parownika, wymienione dwa wtryskiwacze (nieszczelne, czuć było gazem, szarpało przy przełączeniu); delikatny spadek mocy choć osoba postronna tego nie odczuje. Następnym razem instalacja będzie Made in Poland żadna inna!
5,0
Kombi 1.2 70KM 51kW
Skoda Fabia II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Silnik dobrze przyjął instalację LPG. Pracuje bez zarzutu, nie ma szarpania, przejście na gaz płynne, nawet przy wkręceniu na wysokie obroty nie wraca na benzynę. Na instalacji Zavoli Winner w 3 lata zrobiłem blisko 80 tys.km bez żadnych napraw, jedynie serwis i przeglądy.
5,0
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 195 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Zakładana dwa lata temu. Roczny przebieg ok 30 tys.km. Wymieniane filtry - za każdym razem komplet. Wtryski oryginalne, reduktor też. Silnik na tej instalacji pracuje dobrze. Przełączenie na gaz następuje szybko, nie ma żadnego szarpania. Wybór był ok, zwłaszcza że instalacja kosztowała mniej niż 2 tys.zł
5,0
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja która została zamontowana to BRC Sq Alba, na wtryskach Alba. Do pracy instalacji nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko ładnie działa, dobrze i szybko się przełącza. Nawet w zimie przy niskich temperaturach czy podczas upałów w lecie. Nie wiem co więcej można napisać skoro wszystko jest ok.
5,0
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto odkupiłem od firmy, typowy flotowiec. Silnik w całkiem niezłym stanie więc zamontowałem LPG. Instalacja Zavoli Winner. Cena była dość przystępna bo nie chciałem pakować dużych kosztów. Jak na razie zrobiłem na LPG 30 tys.km. Przeglądy to czysta formalność, wymiana filtrów, sprawdzenie ustawień. Spalanie wychodzi mi w granicach 7-8l/100km w zależności od stylu jazdy więc...
3,5
Liftback Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
Skoda Octavia III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Nie jest źle ale wiele pozostaje do życzenia. Główne problemy to falowanie obrotów na niskich obrotach i szarpanie przy dynamicznym przyspieszaniu. Przyspieszając w zakresie obrotów 2,5 - 4,5 tyś potrafi nawet 3-4 razy zaliczyć dziurę. Szczególnie odczuwalne przy niskiej temperaturze na dworze. Temperatura silnika jest bez znaczenia, choć na zimnym jest to bardziej...
5,0
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC Sequent Alba, montaż 2 lata temu. Instalacja sprawuje się dobrze. Nic nie było jeszcze wymieniane, poza filtrami. Spalanie ok10% większe niż na Pb. Jeśli miałbym jeszcze raz montować instalacje wybralbym tak samo.
5,0
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
Skoda Octavia II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Na początku były dość duże obawy co do montażu instalacji jednak koszty paliwa i ceny nie pozostawiły mi wyboru . Za namową znajomego założyłem instalacje , która sprawdza się niesamowicie , wszystkie podzespoły działają idealnie . silnik pracuje bardzo równo . same plusy !
5,0
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Skoda Citigo
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Auto bardzo komfortowe, w mieście spisuje się bez zarzutu. Silnik nie sprawia problemów zarówno na lpg, jak i pb. Instalacja gazowa jaką zamontowano to Brc Kit Alba. Z wyboru jestem zadowolony, jeździ się płynnie. Spalanie na dobrym poziomie, nie mam do czego się przyczepić.