Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Skoda

Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Skoda Fabia I
5,0
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 58 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja bardzo dobrej klasy, obsługa i serwis na wysokim poziomie.
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja która została zamontowana to BRC Sq Alba, na wtryskach Alba. Do pracy instalacji nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko ładnie działa, dobrze i szybko się przełącza. Nawet w zimie przy niskich temperaturach czy podczas upałów w lecie. Nie wiem co więcej można napisać skoro wszystko jest ok.
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Skoda Felicia II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, tania w montażu, świetnie się sprawdziła w mojej Felici. Regularnie serwisowana, nie sprawia kłopotów.
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto odkupiłem od firmy, typowy flotowiec. Silnik w całkiem niezłym stanie więc zamontowałem LPG. Instalacja Zavoli Winner. Cena była dość przystępna bo nie chciałem pakować dużych kosztów. Jak na razie zrobiłem na LPG 30 tys.km. Przeglądy to czysta formalność, wymiana filtrów, sprawdzenie ustawień. Spalanie wychodzi mi w granicach 7-8l/100km w zależności od stylu jazdy więc...
Liftback Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
Skoda Octavia III
4,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Nie jest źle ale wiele pozostaje do życzenia. Główne problemy to falowanie obrotów na niskich obrotach i szarpanie przy dynamicznym przyspieszaniu. Przyspieszając w zakresie obrotów 2,5 - 4,5 tyś potrafi nawet 3-4 razy zaliczyć dziurę. Szczególnie odczuwalne przy niskiej temperaturze na dworze. Temperatura silnika jest bez znaczenia, choć na zimnym jest to bardziej...
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC Sequent Alba, montaż 2 lata temu. Instalacja sprawuje się dobrze. Nic nie było jeszcze wymieniane, poza filtrami. Spalanie ok10% większe niż na Pb. Jeśli miałbym jeszcze raz montować instalacje wybralbym tak samo.
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
Skoda Octavia II
5,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja na bezpośrednim wtrysku bardzo oszczędna i niezawodna , silnik dynamiczny . Komfort podróżowania bardzo duży ! Montowana w EGP W warszawie
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
Skoda Octavia II
5,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Na początku były dość duże obawy co do montażu instalacji jednak koszty paliwa i ceny nie pozostawiły mi wyboru . Za namową znajomego założyłem instalacje , która sprawdza się niesamowicie , wszystkie podzespoły działają idealnie . silnik pracuje bardzo równo . same plusy !
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Skoda Citigo
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 37 tys. km
Auto bardzo komfortowe, w mieście spisuje się bez zarzutu. Silnik nie sprawia problemów zarówno na lpg, jak i pb. Instalacja gazowa jaką zamontowano to Brc Kit Alba. Z wyboru jestem zadowolony, jeździ się płynnie. Spalanie na dobrym poziomie, nie mam do czego się przyczepić.
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Skoda Karoq
5,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto Kupione w salonie i od razu zagazowane silnik cyka jak marzenie nawet zrobili filmik moim samochodzie https://www.youtube.com/watch?v=nkq4sNvqoac Instalacja godna polecenia pełen profesjonalizm !