Szukaj

Opinie lpg Suzuki SX4 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Suzuki SX4

5,0
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Tanio się jeżdzi - zamiast 7-7.5 pali 8-8.5 na trasie przy w miarę spokojnej jeżdzie - na autostradzie 11-12 (nie ma przebacz). Zawory OK - mam SX4 w wersji z J na początku VIN (czyli prawdziwy japończyk). Szkoda sprzedawać takie autko.
5,0
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dziala poprawnie, nie ma roznicy czy sie jezdzi na pb czy lpg. Silnik pracuje rowno. Nalezy pamietac aby sprawdzic co 20 tys luz zaworowy i wyregulowac. Instalacja montowana w firmowym warsztacie AC w Bialymstoku. Pelen profesjonalizm polecam.
5,0
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz. Opinię wystawiam po przejechaniu ponad 50 tys,km, bo nie zwykłem się czymś zachwycać bez sprawdzenie. Jeśli chodzi o samą instalację nie mam uwag. Spalanie wychodzi mi w granicach 8,1 do 8,6 l/100km. Wynik zadowalający, Silnik trochę zaczął brać więcej oleju, ale jak czytałem w tej jednostce to norma i nie ma wpływu na to lpg.
5,0
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana przy przebiegu 50 tys. do tej pory przejechane ok 20 tys.km. Silnik na gazie pracuje wręcz wzorowo. Nie było ani jednej sytuacji kiedy mógłbym mieć jakieś wątpliwości. Moc została jak dawniej, po przejściu na 4x4 też nie ma problemu, nawet w terenie. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
5,0
Hatchback 1.5 i 16V 100KM 74kW
Suzuki SX4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Gaz zakładałem przy przebiegu blisko 150 tys. Instalacja włoskiej firmy Zavoli. Silnik przeszedł wcześniej dokładny przegląd. Jak na razie pracuje bez zarzutu. Wszystko chodzi czysto, bez skoków. Nie ma problemów ze spadkami mocy czy odpalaniem. Jednym słowem wszystko wyszło ok.
5,0
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Silnik dobrze współgra z gazem. Nie ma żadnych problemów. Od momentu montażu przejechałem już blisko 25 tys.km. Równa, miarowa praca, żadnych szarpnięć. Instalacja Kit Alba.
5,0
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 151 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Super oszczędność i bezawaryjność. Montaż wykonany bardzo dokładnie. Dlatego też zakład godny polecenia.
5,0
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
montaż przy zakupie samochodu. Przeglądy co 30 tys km. Polecam
4,8
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
4,5
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC
przebieg: 79 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Suzuki SX4