Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa Suzuki SX4– wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Suzuki SX4

6,8
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Witam.Kolejne Suzuki po ignisie i Jimny.Jak dla mnie Super.Spalanie mogło by być mniejsze ale jest nie źle.Silnik 1.4 doskonale daje radę .Jeździłem 1.0 i trochę brakowało mocy no i 3 cylindry i skrzynia 5 nie przekonują.Za to 1.4 to gwarantowany banan na twarzy. Wyposażenie Premium ok brakuje jedynie Tempomatu.Trochę za szerokie opony na tą lekką budę.Tak jak już ktoś pisał ,że lekkie drzwi i trzeba trzasnąć jak za teściową.Zastanawiałem się nad vitarką ale 1.6 strasznie hałasuje i trzeba go wysoko kręcić -jak to japoniec.Miłe zaskoczenie pod maską.Dla mechanikowatych doskonały dostęp do silnika i osprzętu.Zawieszenie proste i mam nadzieję ,że bezawaryjne.Wygodna pozycja za kierownicą i nie trzeba się łapać za słupki żeby wysiąść.Czujniki deszczu i zmierzchu ok.
8,6
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Nigdy nie udalo mi sie zblizyc nawet to tyhc szacunkow podanych tutaj na forum (ok 7L/100km). A juz w ogole do tych producenta... 9.8L/100km przy jezdzie w korkach, 8.2L/100km tylko kiedy jade poza szczytem i czesto poza miastem. Tak naprawde przewaznie wychodzi ok 9L/100km. Jak wy to robicie ze osiagacie 7L??? Chyba zero przyspieszania i frajdy z jazdy... ;)
6,2
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
Wydaje mi się, że agresywniej (nie znaczy szybciej!) jeżdżę po mieście niż poza nim. W mojej opinii autko naprawdę ekonomiczne w eksploatacji - nie daje mi powodów do narzekań.
6,8
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 I
Autko zwinne, bezawaryjne i niesprawiające żadnych problemów. Przy podrozowaniu w trasie z predkoscia 80/90 km/h ledwo przekroczymy 6 litrow. Wir w baku robi się po przekroczeniu 130 km/h i wtedy mozemy spokojnie liczyc na 8l/100km. W mieście przy slimaczej jezdzie i dojezdzaniu do swiatel na drugim biegu, spokojnie mozna zejsc ponizej 6l.
8,8
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
Bardzo duże, części mega drogie niektórzy polecali kupować w fiacie ponoć pasują, japończyki zawsze były drogie w utrzymaniu.
6,3
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
Poprzednio miałem diesla, ale ta benzynka wcale nie jest droższa w eksploatacji.
7,0
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Korki w mieście i 8.5l, ale frajda z jazdy powyżej 3.5 tys obrotów - bezcenna
7,6
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
Nie wiem skąd te wszystkie wyniki się biorą, nie jeżdżę jakoś agrsywnie, ale przy jeździe 100% miasto nie da się zejść poniżej 9l, w cyklu mieszanym 50/50 normalnym wynikiem wg komputera są okolice 7,5. W trasie najniżej udało mi się zejść do 5,8 nie przekraczając 100kmph z odrobiną wyprzedzania, ale jak dodać do tego 30km obwodnicy 140kmph to srednia na 200km zrobionych wyszła już 6.3... Auto nowe, dobiłem dopiero do 3k km
5,6
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
jeśli nie przekracza się 120/h w trasie bardzo mało spala, w mieście jest bardzo różnie
8,6
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
Całkiem przyzwoicie. Poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło po 100 tys km, wahacze po 90 tys km, tarcze i klocki hamulcowe, filtry, oleje płyny. Ale wiadomo takie elementy zuzywają się w każdym samochodzie. Na plus brak paska rozrządu, jest łańcuch, którego nie trzeba wymieniać
Suzuki SX4