Szukaj

Zużycie paliwa Suzuki SX4 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Suzuki SX4

5,3
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Ten samochód potrafi mało spalać benzyny. Poniżej podaję mój raport spalanie przy jeździe ze stałą prędkością ok. min. 50km Zrobiłem tym autem 13.000tys. km w 3 miesiące. Myślę, że jestem w stanie określić prawdę. Zaznaczam, że to spalanie dotyczy Scross 1.4 z napędem tylko na jedną oś. Opony letnie Continental (z salonu): - 4.4L na 100km jadąc 70km/h przez 50km - 4.5L na 100km jadąc 80km/h przez 30km - 6.0L średnie spalanie w mieście - 7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 140km/h - 6.4L średnie spalanie na autostradzie przy 120km/h Opony zimowe Yokohama: - 5.2L na 100km jadąc 90km/h przez 80km - 6.5L na 100km jadąc 120km/h przez 1100km - 6.8L średnie spalanie w mieście -7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 130-140km/h - 8.5L średnie spalanie jadąc w Niemczech na autostradzie ok. 180-210km/h Zauważyłem jedną tendencje. Utrzymując stałe obroty między 2000 a 2500 auto rewelacyjnie spala. Autostrada też do przyjęcia. Zwłaszcza, że to benzyna.
6,8
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Witam.Kolejne Suzuki po ignisie i Jimny.Jak dla mnie Super.Spalanie mogło by być mniejsze ale jest nie źle.Silnik 1.4 doskonale daje radę .Jeździłem 1.0 i trochę brakowało mocy no i 3 cylindry i skrzynia 5 nie przekonują.Za to 1.4 to gwarantowany banan na twarzy. Wyposażenie Premium ok brakuje jedynie Tempomatu.Trochę za szerokie opony na tą lekką budę.Tak jak już ktoś pisał ,że lekkie drzwi i trzeba trzasnąć jak za teściową.Zastanawiałem się nad vitarką ale 1.6 strasznie hałasuje i trzeba go wysoko kręcić -jak to japoniec.Miłe zaskoczenie pod maską.Dla mechanikowatych doskonały dostęp do silnika i osprzętu.Zawieszenie proste i mam nadzieję ,że bezawaryjne.Wygodna pozycja za kierownicą i nie trzeba się łapać za słupki żeby wysiąść.Czujniki deszczu i zmierzchu ok.
5,6
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Witam to mój kolejny wpis opony założone letnie Continental . Jeżdżę do pracy 22 km w jedną stronę tereny podmiejskie , jazda ekonomiczna ale nie dziadkowóz po 380 km wyszło 5.26 po tankowaniu jeszcze na zimowych oponach. Nie letnich pewnie zejdzie do 5L Jeżdżę z głową nie pcham się jak wariat by być 1 na światłach. Zachowuje dystans za autami i często wyrzucam na luz by dotoczył się do ronda czy skrzyżowania, a toczy się jak wariat nie można zostawiać go na postoju bez ręcznego.
5,6
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Wpisuje faktyczne dane po tankowaniu. To jest mój 3 wpis , średnio 5.6 L. Jeżdżę zgodnie z zasadami ecodrivingu do tego te auto rozpędzone na luzie leci bardzo daleko. Do do komentarza, żeby jeździć tylko z górki trzeba najpierw pod nią podjechać.
5,3
Liczba komentarzy: 2
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Tereny podmiejskie zima 2018/2019 opony zimowe yokohama 2.3 ATM średnie spalanie 5.6 L po tankowaniu na kompie pokazuje 5.3L Plus codziennie rano 2 krótkie kursy 2km z dziećmi do szkoły i przedszkola bez tego pokazuje średnie 4.9L Stosuje się do zaleceń z wyświetlacza

Usterki Suzuki SX4

Liczba wpisów: 31

Suzuki SX4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,2
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Witam, auto nowe, od 3 miesięcy przejechane 3 tyś , po wymianie oleju w silniku. Spalanie średnie 5 do 5,5 L trasa 40% miasto 60 % tereny podmiejskie. Jak zimniej wiadomo trochę więcej pali , jak było ciepło i na letnich oponach spalanie jeszcze mniejsze 5-5,3 L. Muszę przetestować na trasie przy prędkości 90 km/h pewnie można zejść poniżej 5L Na trasie 100km prędkość 120-130 km, spalanie 5,5 L Bardzo oszczędny silnik , i jak potrzeba ma przyspieszenie. Ilości paliwa po tankowaniu.
8,6
Hatchback 2.0 146KM 107kW
Suzuki SX4 I
Spalanie jak na skrzynie CVT i moc 143 kuni jak najbardziej w normie. Więcej spaliło tylko w lekkim terenie, ale zmieściło się na poziomie 14 litrów. Żona jeżdżąc z ciężką nogą po mieście mieści się między 10-11. 4x4 przydaje się w zimie, a różnica w spalaniu 2wd a inteligentne 4 wd jest poniżej połowy litra.
5,9
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Spala więcej niż podaje producent, jednak dla mnie są to ilości akceptowalne. Konkurencja 4x4 (Subaru XV, Impreza) pali znacznie więcej. Co do spalania poza miastem sporo zależy od stylu jazdy - przy prędkościach autostradowych spala znacznie więcej. Jazda poza miastem w zakresie 70-110 km/h i spalanie jest malutkie. W mieście korki i mamy 8 litrów. U mnie codzienna jazda mieszana 50% zakorkowane miasto 50% trasa 70-110km/h wychodzi srednio 6.7 litra.
8,6
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Nigdy nie udalo mi sie zblizyc nawet to tyhc szacunkow podanych tutaj na forum (ok 7L/100km). A juz w ogole do tych producenta... 9.8L/100km przy jezdzie w korkach, 8.2L/100km tylko kiedy jade poza szczytem i czesto poza miastem. Tak naprawde przewaznie wychodzi ok 9L/100km. Jak wy to robicie ze osiagacie 7L??? Chyba zero przyspieszania i frajdy z jazdy... ;)
6,8
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 I
Autko zwinne, bezawaryjne i niesprawiające żadnych problemów. Przy podrozowaniu w trasie z predkoscia 80/90 km/h ledwo przekroczymy 6 litrow. Wir w baku robi się po przekroczeniu 130 km/h i wtedy mozemy spokojnie liczyc na 8l/100km. W mieście przy slimaczej jezdzie i dojezdzaniu do swiatel na drugim biegu, spokojnie mozna zejsc ponizej 6l.
Suzuki SX4