Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1611 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1412 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1314 opinii
2-3 razy rocznie
221 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1502 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1406 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,5
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 132 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
Auto jak w opisie, zamontowaną mam instalację firmy BRC Sequent 32. Jestem bardzo zadowolony, z samą instalacją nie mam najmniejszych problemów. Wszystko pięknie pracuje.
Dodane 8 lat temu
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Instalację lpg już eksploatuję ponad 3 lata, zrobiłem około 50tys km. Instalacja założona Brc Kit Alba. Na przeglądzie i serwisie nie stwierdziłem żadnych mankamentów i problemów. Silnik pracuje równo, nie szarpie, nie ma wycieków. Ogólnie jestem bardzo zadowolony!
Dodane 8 lat temu
5,0
Opel Astra G
Sedan 1.6 16V 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Właśnie stuknęło 100 tys km na gazie (BRC SQ 24 montowane w 2012). Przez ten czas jazda bezproblemowa. Silnik też w dobrej kondycji mimo, że ma już nabite prawie 250 tys. Wtryski te same od nowości, reduktor również. Wymieniane jedynie filtry przy przeglądach, a później już samemu.
Dodane 8 lat temu
5,0
Peugeot 301
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 98 tys. km
4,5
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Po długich namysłach postanowiłem zagazować swojego Dustera. Zamontowana została instalacja BRC Sequent 32. Wydaje mi się że to jeden z lepszych wyborów. Instalacja ma dobre opinie i ja ją jestem w stanie potwierdzić. Nie mam żadnych problemów z samochodem.
Dodane 8 lat temu
4,3
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Z racji przejechanego dystansu mogę już coś powiedzieć o użytkowaniu lpg w tym aucie (z lubryfikacją). Ogólnie jestem bardzo zadowolony, chociaż niestety w moim przypadku występuje niewielki problem tzw. falujących obrotów, tj. czasami przy hamowaniu do zakrętu/skrzyżowania obroty spadają do 500 potem rosną na 1100 aby ustabilizować się na 700. Instalatorzy mówili, że to...
Dodane 8 lat temu
5,0
Suzuki Grand Vitara II
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje bez zarzutu, ładnie wkręca się na obroty, nie ma szarpania nawet jak się mocniej doda gazu, czy odpala na zimnym. W zimie przy niskich temperaturach też nie było żadnych problemów. Co najważniejsze pozostała moc. Zamontowana instalacja BRC SQ 32 z OBD.
Dodane 8 lat temu
5,0
Nissan Almera II
Hatchback 1.8 16V 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 83 tys. km
Silnik w zupełności wystarcza na moje potrzeby. Auta używam głównie o pracy, na zakupy i w drodze do szkoły z dziećmi. Instalacja jaka jest założona to Brc Kit Alba. Technicznie spisuje się bez problemów, auto uważam za mało awaryjne. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, oszczędności na paliwie w portfelu są widoczne.
Dodane 8 lat temu
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.5 i 16V 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Gaz zakładałem przy przebiegu blisko 150 tys. Instalacja włoskiej firmy Zavoli. Silnik przeszedł wcześniej dokładny przegląd. Jak na razie pracuje bez zarzutu. Wszystko chodzi czysto, bez skoków. Nie ma problemów ze spadkami mocy czy odpalaniem. Jednym słowem wszystko wyszło ok.
Dodane 8 lat temu
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca silnika po założeniu instalacji Zavoli Bora Light bez zarzutu. W dalszym ciągu pracuje cicho, miarowo, nic nie szarpie. Nie zauważyłem spadków mocy, dobrze zbiera się do wyprzedzania. Nie mam nic do zarzucenia
Dodane 8 lat temu
Zobacz więcej filmów