Szukaj

Opinie lpg Volkswagen Polo – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Volkswagen Polo

5,0
Fun 1.2 i 12V 64KM 47kW
Volkswagen Polo IV
homologacja: "GREG-MAR" G. Gliszczyński i wspólnik, sp.j. (do 06.2013)
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że chcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W...
5,0
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Volkswagen Polo III
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko nią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu...
4,0
Sedan 1.4 i 80KM 59kW
Volkswagen Polo IV
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 168 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
5 razy na gwarancji próbowałem aby wyregulowali gaz, auto gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, dławi się i nie ciągnie. Świece i przewody nowe, przepustnica wyczyszczona, filtr paliwa nowy. Na paliwie nie ma żadnych problemów jazdy, a oni twierdza że to instalacja paliwowa i elektryczna. Żenada, To było 6 auto robione u nich i OSTATNIE. ODRADZAM WSZYSTKIM. Założyć i...
5,0
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Volkswagen Polo IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Świetna instalacja BRC SEQUENT 32. Nie czuję zupełnie żadnej różnicy w jeździe na gazie i na benzynie. Różnicę czuć jedynie na stacji benzynowej. Po roku użytkowania i już w sumie 20tys. km nie było żadnych problemów. Jedyny minus(chyba każdej tego typu instalacji) to fakt, że zimą silnik zużywa sporo benzyny na rozgrzanie co zwiększa koszty eksploatacji.
5,0
Hatchback 1.4 i 80KM 59kW
Volkswagen Polo IV
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Zakładałem tą samą instalacje w 3 autach VW Polo, VW Golf III, oraz w Subaru Forester 2,0 i jestem cały czas jednakowo zadowolony z parametrów pracy silnika oraz z obsługi serwisu. Pełen profesionalizm. Oby tak dalej Panowie a na pewno jeszcze kiedyś wstawie Wam coś do ,,zagazowania" ;-)
4,8
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Volkswagen Polo IV
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!
3,5
Hatchback 1.3 55KM 40kW
Volkswagen Polo III
przebieg: 270 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Odradzam ten zakład. Bardzo nierzetelni. Umawiam się, by zobaczyli butlę z gazem. Chcę sprawdzić jej szczelność. Pytam o cenę - bezpłatnie. Po czym, za ogląd, który trwał chwilę kasują. Lepiej omijać takich kłamczuszków.
5,0
Hatchback 5d 1.4 85KM 63kW
Volkswagen Polo V
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Bardzo porządny punkt serwisowy. Pan Sławomir w ramach bezpłatnego przeglądu po 1000 km, nauczył mnie samemu korzystać z interfejsu LPG oraz udostępnił mi zapisany na laptopie plik z moimi parametrami instalacji LPG.
5,0
Hatchback 1.4 i 16V 100KM 74kW
Volkswagen Polo III
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza tym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej...
4,3
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Volkswagen Polo IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.
Volkswagen Polo