Szukaj

Zużycie paliwa Volkswagen Polo – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Volkswagen Polo

8,0
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Volkswagen Polo IV
Posiadam Polo IV po lifcie z 2006 roku. Silnik 1.2 54KM w gazie. Instalacja założona prawie od nowości. Jestem trzecim właścicielem, Polo obecnie ma 15 lat i ponad 350 tyś. Auto jak dla studenta jest w sam raz. Bardzo tanie w utrzymaniu. Po roku jazdy zmuszony byłem wymienić jedną cewkę oraz przy okazji świece. Koszt produktów około 250 zł. Auto pali tak jak w opinii. Mam ciężką nogę więc spalanie wychodzi około 8 litrów w trasie. Auto z tym silnikiem NIE JEST dynamiczne. To muł który dowozi was z punktu a do punktu b, raczej na pewno nie do G :p Wykończenie wnętrza jest w miarę, plastiki nie brzęczą, ale wadą jest wbijający się w kolano plastik od strony hamulca ręcznego (w długiej bardzo trasie). Ogólnie polecam. Bardzo tanie w utrzymaniu i dość niezawodne, chyba że widać duże oznaki rdzy (jak każde VW).
5,2
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Volkswagen Polo IV
Silnik mimo charekterystycznego klekotu 3 cylindrów (nie każdemu przypadnie do gustu :)) odwdzięcza się niskim spalaniem i stosunkowo wysoką tolerancją na nogę kierowcy. Moja standardowa trasa to głównie miasto i weekendowo 150 kilometrów drogą szybkiego ruchu (standardowe prędkości 120-130km/h), latem liczę się ze spalaniem ok 5,5l, zimą 6l. Rekordowo na trasie 300km przy prędkości średniej 80km/h (w terenie górzystym) Polówka spaliła mi 4.1l na setkę. Przy na prawdę ciężkiej nodze, i pałowaniu od świateł do świateł ciężko wyjść ponad 7l. Podsumowując auto oszczędne i solidne mimo upływu lat, ostatni Eurotrip (do chorwacji i z powrotem) 5000km zrobiony bez cienia wątpliwości że samochodzik zawiedzie :)
9,7
Hatchback 5d 1.4 85KM 63kW
Volkswagen Polo V
Poznań. Auto jeździ tylko z domu do pracy. Dystans w jedną stronę około 7km. Raczej płynna jazda z postojami na światłach, bez korków. Tankowanie do pełna na tej samej stacji do pierwszego odbicia. Spalanie po 250 km - 9.7 litra
4,9
Hatchback 3d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90KM 66kW
Volkswagen Polo V
Zwykle jeżdżę oszczędnie; prawie zawsze hamowanie silnikiem, max 75 km/h, wyjęte koło zapasowe, włączanie świateł tylko w intensywnym ruchu drogowym gdzie są konieczne do zachowania bezpieczeństwa, tankowanie maksymalnie do połowy, aby nie podnosić zbytnio masy auta, zero: klimatyzacji, nawiewu, czy podgrzewanych szyb i lusterek. Wspaniały samochód, który w minimalnym stopniu zanieczyszcza środowisko.
4,5
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TDI 75KM 55kW
Volkswagen Polo V
Na trasie Jelenia Góra - Wrocław (115 km , w tym 30km autostrady) przy 90-110km/h robię średnio 3.8L/100km (rekord z komputera to 3.2 L/100km przy prędkości do 100km/h). Miasto Litr, półtora więcej. Spalanie jest tak małe, że czasami nie wierzę. Silnik ma 210NM ciągu i jest bardzo elastyczny do 120 km/h.
6,8
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Volkswagen Polo IV
Oszczędnie jeżdżąc możliwe jest uzyskanie wyniku 6,5l/100km w cyklu mieszanym. Natomiast przygazowując i jeżdżąc w trasie 3k obrotów to spalanie wzrasta to 7l/100km. Oszczędne autko.
5,3
Hatchback 1.9 TDI 131KM 96kW
Volkswagen Polo IV
Mały, niepozorny i bardzo szybki .... a miny mijanych kierowców większości aut ... po prostu bezcenne :)
6,0
Hatchback 1.6 i 105KM 77kW
Volkswagen Polo IV
Rewelacja średnio 6 litrów a na trasie jadąc 90-110 5-5,5 super. samo miasto korki itp. nie przekroczy 8 litrów.
6,0
Hatchback 1.6 i 105KM 77kW
Volkswagen Polo IV
Rewelacja średnio 6 litrów a na trasie jadąc 90-110 5-5,5 super. samo miasto korki itp. nie przekroczy 8 litrów.
5,2
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TDI 75KM 55kW
Volkswagen Polo V
Odkupiłem służbowe polo, to najbardziej ekonomiczny samochód jaki miałem !
Volkswagen Polo