Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo IV Hatchback

Podsumowanie 8 opinii Filtruj
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
8 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
5 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
7 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
5 opinii
Dobrze
2 opinie
Źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (8)

4,5
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 12V 64KM 47kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Mam przejechane 240000 km na instalacji. Wtyk czasie mailem tylko jedna wymianę wtryskiwaczy i reduktora. Ogólne bez problemów. Śmiało mogę polecić.
5,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Świetna instalacja BRC SEQUENT 32. Nie czuję zupełnie żadnej różnicy w jeździe na gazie i na benzynie. Różnicę czuć jedynie na stacji benzynowej. Po roku użytkowania i już w sumie 20tys. km nie było żadnych problemów. Jedyny minus(chyba każdej tego typu instalacji) to fakt, że zimą silnik zużywa sporo benzyny na rozgrzanie co zwiększa koszty eksploatacji.
2,8
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA POLARE
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
gaśnie na wolnych obrotach, w korkach, przy dojeździe do skrzyżowania, przy parkowaniu itp.
5,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 i 80KM 59kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Zakładałem tą samą instalacje w 3 autach VW Polo, VW Golf III, oraz w Subaru Forester 2,0 i jestem cały czas jednakowo zadowolony z parametrów pracy silnika oraz z obsługi serwisu. Pełen profesionalizm. Oby tak dalej Panowie a na pewno jeszcze kiedyś wstawie Wam coś do ,,zagazowania" ;-)
5,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.6 i 105KM 77kW
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
montowali mi instalację do samochodu i jestem w pełni zadowolony, auto ma dobre osiągi i mało pali i zadowolony jestem ze sposobu jej montażu. Firma godna polecenia
4,8
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!
5,0
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: OMVL DREAM XXI
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
4,3
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.
Volkswagen Polo IV Hatchback