Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Volvo

4,5
Sedan 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo S80 II
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
TO JEST MASAKRA Instalacja w topowej wersji VOLVO S80 AWD T6 ponad 300KM. Auto za ok. 100 tys. złotych. Panowie zamontowali mi Parownik w podszybiu, w komorze z której powietrze bezpośrednio czerpane jest do systemu wentylacji wnętrza samochodu. Do parownika jak wiadomo doprowadzana jest instalacja gorącego płynu do podgrzewania parownika. Efekt był taki że nawet podczas...
4,5
Kombi 2.4 140KM 103kW
Volvo V70 II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 192 tys. km
Nie odczuwa się różnicy podczas użytkowania pojazdu po zamontowaniu instalacji gazowej poza znacznymi oszczędnościami w kosztach paliwa. Polecam montaż i serwisowanie instalacji w Auto Mix Skrzyszów.
5,0
SUV 3.2 243KM 179kW
Volvo XC90 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Montaż przy udokumentowanym przebiegu 80 tys.km. Przebieg do dziś ok 65 tys.km. Przez ten czas - ok 2 lata żadnych problemów. Po montazu nic się nie zmieniło jeśli chodzi o dynamikę i pracę silnika. Nie było spadków mocy, ani tzw mulenia na gazie.To że zdecydowałem się na LPG to był dobry wybór. Instalacja zwrócila się już dwukrotnie.
4,5
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
Volvo V40 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC sq24. Serwisowana regularnie co 15 tys km. Po gwarancji serwisu głównie dokonuje sam i wszystko działa jak należy. Obecnie mam przejechane na lpg 130 tys km. Przez cały ten okres użytkowania nic nie wymieniałem poza filtrami. Według mnie bardzo trwała instalacja.
5,0
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
Volvo S60 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 116 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Opinia bardzo pozytywna, zarówno z instalacją jak i silnikiem nic złego się nie dzieje. Na lpg przejechane prawie 20 tys km. Oszczędności są. Silnik bardzo dobrze znosi lpg, co mnie cieszy. Jak bym miał podejmować decyzję kolejny raz, to na pewno bym tą instalację założył.
4,5
Kombi 2.4 140KM 103kW
Volvo V70 II
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Długo się zastanawialiśmy nad montażem gazu, ale ostatecznie zrobiliśmy wstępne obliczenia i uznaliśmy, że warto. Spora tym w zasługa też dobrego kontaktu z warsztatem, sporo nam doradzono w tym temacie. Sam montaż przebiegł bardzo szybko, schludna robota,
5,0
Kombi 2.0 145KM 107kW
Volvo V50
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Praca silnika po montażu LPG bez zarzutu. Nie wiem na ile to zasługa instalacji (BRC SQ 32), montażu, strojenia czy samego silnika. Grunt że wszystko działa idealnie. Opinia po przejechaniu 40 tys.km. Moc pozostała, spalanie na poziomie 11l/100km. Odpalanie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku i przechodzienie na gaz bez problemu.
5,0
Kombi 2.0 F 145KM 107kW
Volvo V50
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik zagazowany przy 100tys przebiegu, instalacja Kit Alba.Po montażu żadnych problemów. Jazda normalnie jak przed montażem instalacji. Nie ma żadnego szarpania, przechodzenie na Pb czy problemów z odpalaniem zimą, a tego się obawiałem. Wszystko jest tak jak być powinno.
5,0
Kombi 1.6 100KM 74kW
Volvo V50
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 66 tys. km
Auto bardzo komfortowe i rodzinne. Silnik ma wystarczającą moc jak na moje wymagania. Instalacja lpg zamontowana w 14r. Model Kit Alba od Brc. Przejeździłem 3 lata i nie mam żadnych problemów. Spalanie około 10% większe od Pb - dla mnie dobry wynik.
5,0
Sedan 2.8 147KM 108kW
Volvo 760
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 391 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Piszę z pozycji kogoś kto zakładał instalację gazowe. Po założeniu Sekwencji do Audi A-6 V 6 , klient przegrał zakład , że rozpozna różnicę , gaz-benzyna ( ja obok zmieniałem w koputerze zasilania ). Nie rozpoznał. Tak działają instalacje gazowe. Przypomnę , że było to dwanaście lat temu. A co dopiero teraz , przy zaawansowaniu elektroniki.