Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Volvo

Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
Volvo V40 I
4,5
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC sq24. Serwisowana regularnie co 15 tys km. Po gwarancji serwisu głównie dokonuje sam i wszystko działa jak należy. Obecnie mam przejechane na lpg 130 tys km. Przez cały ten okres użytkowania nic nie wymieniałem poza filtrami. Według mnie bardzo trwała instalacja.
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
Volvo S60 II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 116 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Opinia bardzo pozytywna, zarówno z instalacją jak i silnikiem nic złego się nie dzieje. Na lpg przejechane prawie 20 tys km. Oszczędności są. Silnik bardzo dobrze znosi lpg, co mnie cieszy. Jak bym miał podejmować decyzję kolejny raz, to na pewno bym tą instalację założył.
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
Volvo V40 I
4,5
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 176 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Wszystko działa bez zarzutu.
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
Volvo S40 I
5,0
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 270 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Nie odczuwam różnicy i momentu przełączenia paliw. Silnik współpracuje bardzo dobrze (były fabryczne wersje Bi-fuel tego silnika)
Kombi 2.4 140KM 103kW
Volvo V70 II
4,5
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Długo się zastanawialiśmy nad montażem gazu, ale ostatecznie zrobiliśmy wstępne obliczenia i uznaliśmy, że warto. Spora tym w zasługa też dobrego kontaktu z warsztatem, sporo nam doradzono w tym temacie. Sam montaż przebiegł bardzo szybko, schludna robota,
Sedan 2.0 T4 190KM 140kW
Volvo S90 II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Chyba jeden z najlepszych silników Volvo jeśli chodzi o instalacje gazowe. Autem przejechałem już ponad 5 tys km. Wszystko spisuje się bardzo dobrze. Jestem zadowolony.
Kombi 2.4 170KM 125kW
Volvo V70 II
4,5
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 34 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
Kombi 2.4 170KM 125kW
Volvo V70 II
4,5
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 304 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
Jedyny minus to spadek mocy, żeby nie to różnicy bym nie zauważył.
Kombi 2.0 145KM 107kW
Volvo V50
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Praca silnika po montażu LPG bez zarzutu. Nie wiem na ile to zasługa instalacji (BRC SQ 32), montażu, strojenia czy samego silnika. Grunt że wszystko działa idealnie. Opinia po przejechaniu 40 tys.km. Moc pozostała, spalanie na poziomie 11l/100km. Odpalanie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku i przechodzienie na gaz bez problemu.
Kombi 2.0 F 145KM 107kW
Volvo V50
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik zagazowany przy 100tys przebiegu, instalacja Kit Alba.Po montażu żadnych problemów. Jazda normalnie jak przed montażem instalacji. Nie ma żadnego szarpania, przechodzenie na Pb czy problemów z odpalaniem zimą, a tego się obawiałem. Wszystko jest tak jak być powinno.