Szukaj

Czakram

Informację kontaktowe
Adres: Rzemieślnicza 20, Mysłowice
Województwo: śląskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 81 ocen ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
79 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
75 opinii
2-3 razy rocznie
6 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
80 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
77 opinii
Dobrze
3 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (81)

5,0
Suzuki Swift V
Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Założona instalacja BRC KIT Alba, nie znalazłem w zestawieniu. Praca silnika na gazie nawet więcej niż poprawna. Po prostu nic się nie zmieniło. Od momentu montażu żadnych przygód. Odpala normalnie za każdy razem, równo pracuje, wchodzi na obroty. Spalanie w granicach 7-8l/100km w zależności od jazdy.
5,0
Opel Astra G
Sedan 1.6 16V 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Właśnie stuknęło 100 tys km na gazie (BRC SQ 24 montowane w 2012). Przez ten czas jazda bezproblemowa. Silnik też w dobrej kondycji mimo, że ma już nabite prawie 250 tys. Wtryski te same od nowości, reduktor również. Wymieniane jedynie filtry przy przeglądach, a później już samemu.
4,3
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Z racji przejechanego dystansu mogę już coś powiedzieć o użytkowaniu lpg w tym aucie (z lubryfikacją). Ogólnie jestem bardzo zadowolony, chociaż niestety w moim przypadku występuje niewielki problem tzw. falujących obrotów, tj. czasami przy hamowaniu do zakrętu/skrzyżowania obroty spadają do 500 potem rosną na 1100 aby ustabilizować się na 700. Instalatorzy mówili, że to...
5,0
Suzuki Grand Vitara II
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje bez zarzutu, ładnie wkręca się na obroty, nie ma szarpania nawet jak się mocniej doda gazu, czy odpala na zimnym. W zimie przy niskich temperaturach też nie było żadnych problemów. Co najważniejsze pozostała moc. Zamontowana instalacja BRC SQ 32 z OBD.
5,0
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.6 16V 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana przy przebiegu 30 tys. km. Na lpg przejechane już blisko 15 tys.km. Przy pierwszym przeglądzie jedynie wymiana filtrów. Auto jeździ bez najmniejszego problemu, nie widać różnicy w tym co byl na Pb i co jest na Lpg, oczywiście poza ceną tankowań. Koszt montażu już się praktycznie zwrócił
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja KIT ALBA od BRC zakładana rok temu przy przebiegu 230 tys.km. Silnik przed montażem sprawdzony, zapłon również. Jestem właśnie po pierwszym przeglądzie i mogę coś więcej napisać. Silnik pracuje równo, nie zauważyłem żadnego szarpania, skoków, spadków mocy. Na trasie dobrze przyspiesza, nie traci mocy. Jednym słowem dobrze współpracuje z instalacją. Jak na razie...
4,5
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
5,0
Kia Rio III
Hatchback 5d 1.2 DOHC CVVT 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik bardzo dobrze przyjął LPG. Spalanie na gazie nie przekracza 9-10l/100km w zależności od warunków. Sama instalacja (BRC SQ 24) sprawuje się bez zarzutu. Jak na razie 2 wizyty w serwisie wyłącznie na przegląd i wymianę filtrów. Sam pomysł założenia LPG bardzo dobry w przypadku tego silnika. Koszty zwróciły się po roku.
5,0
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 49 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Praca silnika bez zarzutu. Pod maską założona instalacja Zavoli Bora. Jak na razie zrobiłem już blisko 65 tys.km na niej i nie było żadnych problemów. Auto przyspiesza bez najmniejszych problemów, szybko się przełącza na LPG, nawet zimą jak są minusowe temperatury. Spalanie też bardzo zadowalające.
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.2 MPI 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Na instalacji KIT ALBA montowanej w zeszłym roku zrobiłem już blisko 25 tys.km. Silnik pracuje jak marzenie, równo i co najważniejsze nie robi żadnych psikusów. Odpala bez problemu, szybko się przełącza. Do jazdy po mieście nadaje się idealnie, bo i spalanie jest na bardzo niskim poziomie.