Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 3850 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje napęd stanowi układ dwóch silników - wysokoprężnego i elektrycznego; pierwszy rozwija 163 KM przy 3850 obr/min i 300 Nm przy 1750 obr/min, drugi generuje 37 KM przy 2500 obr/min i 200 Nm przy 1290 obr/min
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,4
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Bardzo fajne, nieoczywiste kombi, lekko podwyższone względem zwykłego 508 z dołożonymi plastikami a'la suv i dodatkowo pędzoną ośką tylnią (może się przydać w trudniejszych warunkach- w dobrych nie czuć różnicy). Duże, wygodne auto z (tylko) przyzwoitym bagażnikiem. Sporo miejsca w środku, super wyposażone, wygodne, ładne i przyzwoicie wykończone. Minusem jest brak miejsca na portfel czy telefon w konsoli centralnej. Natomiast in plus z małych rzeczy- można ustawić tylną wycieraczkę, aby machnęła szybę przy włączeniu "R", lusterko przy włączeniu "R" zjeżdża automatycznie w dół (w zależności od ustawienia lewe, prawe, albo żadne). Hybryda- niskie spalanie, przyzwoite osiągi w trybie ZEV około 2-3 km i prędkość do około 85km/h. Ogólnie po pół roku użytkowania jestem zadowolony.
4,3
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
5 gwiazdek za stosunek cena/jakość/bezawaryjność/wyposażenie/wielkość/rok. Ogólnie porównywałem wiele aut i nic ciekawszego (z napędem lepszym od FWD/RWD nie znalazłem). Fajne i duże auto, wygodne, dobrze wykończone (miękkie plastiki, nowoczesny design, fajna skóra, doskonałe wyposażenie) z przyzwoitymi osiągami i naprawdę fajnym spalaniem w mieści (poza miastem jak to duży diesel- też nieźle).
4,9
~Przemek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dla mnie idealne. Jakość wykończenia, trwałość i brak usterek, koszty utrzymania - przemawiają za tym autem. Łyżka dziegciu to utrata wartości (to plus dla kogoś poszukującego tego modelu) i mała pojemność bagaznika.
Średnie spalanie dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014
5,9
l/100 km
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dane z przebiegu 8 tyś. km w okresie zimowym, w tym ok. 1 500 km autostrady, reszta po mieście i zatłoczonych ekspresówkach (DK86, DK79). Spalanie nigdy nie przekroczyło 6,0 l/100 km, co jakiś czas przeskakuje na 5,9 l/100 km i z powrotem. Zejście do 4,5 l/100 km przy prędkościach rzędu 90-100 km/h jak najbardziej realne. Jak na tak ciężkie auto (bateria waży ok. 200 kg)) z automatem i napędem 4X4 (możliwość załączenia i zablokowania - nie podnosi w zauważalny sposób spalania) JEST SUPER ! :)
5,3
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Skrzynia biegów w trybie auto odwdzięcza się niskim spalaniem. Średnia wartość u mnie to ~5,5L a biorąc pod uwagę sporą masę auta i to że 1/3 przebiegu odbywa się w mieście, to jest super. W trybie sportowym spalanie wzrasta do wartości proporcjonalnych do użycia mocy. Przeglądy tanio, o ile nie w ASO.
5,9
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Ostatnio Trasa z Holandii do Wa-wy. Tempomat na 120km/h i średnia 5.1L z średnią prędkością na odcinku 1150km wynoszącą 105km/h. Świetne auto, tylko trzeba nauczyć się nim jeździć. Jak chce się wykorzystać 100% możliwości dwóch silników tośrednie 9L też jest osiągalne. Przy 180km/h (Niemcy) pali około 10-12L/100km

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508 I RXH