Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I

Lata produkcji: 2011 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Peugeot 508 I

Liczba ocen: 280
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta troche nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej peugeota 407 coupe samochód o wiele lepie wybierał nierówności ( zapewnie przez wielowachaczowe zawieszenie na obu osiach) w 508 po za wersja gt niestety tego niema, również wyciszenie wg mnie powinno być lepsze. Natomiast ogólnie samochód przyjemny w uzytkowaniu, w rozsądnych kosztach eksploatacji.
4,6
~Michał
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Kupiłem auto u dilera Peugeot z przebiegiem 52 000 km. Teraz po 5 latach ma 185 000 km, zrobionych głównie po autostradach najczęściej niemieckich z prędkościami 160 - 180km/h. I jeżeli ktoś planuje użytkować ten silnik w takich warunkach to odradzam, może diesel będzie trwalszy. Silnik nadaje się do spokojnej jazdy z prędkościami do 140 km/h (3000 obr/min na 6 biegu). Wtedy odwdzięcza się prawie dieslowsko niskim spalaniem i podejrzewam, że zadowalającą bezawaryjnością. Gdyby nie ten cholerny silnik od BMW i nowa jak na tamte czasy norma emisji spalin, to autko dostałoby ocenę 5/5. Spalanie : komputer z 10tyś km pokazuje 6,8 ale realnie jest o 1,2 l więcej czyli ok 8 l/100km co jest świetnym wynikiem dla sposobu użytkowania tego auta. Dodam, że Megane 1,33 tce 140km żony pali więcej na autostradzie. Przy prędkościach 160 km/h na tempomacie spala realnie ok 9 litrów. Tempomat na 200 spalanie wg komputera 12,3 l/100km. Kupując auto z tym silnikiem byłem świadomy awarii, które mogą mnie spotkać, więc wybrałem wersję poliftową (poprawioną) i dbałem jak umiałem - olej co 10 tyś km, świece, filtry częściej niż zalecane przez producenta. Przy ok 140 tyś przebiegu zdecydowałem się na chip tuning (165 km - 185 km / 240 Nm - 300 Nm). Przez zabiegiem autko zostało dobrze sprawdzone i odkryto : zapchany katalizator, który spowodował pęknięcie kolektora wydechowego i zajechane turbo. Usterki naprawiono i z tuningu jestem bardzo zadowolony. Auto w końcu ma porządny moment obrotowy, spalanie trochę spadło, uśmiech na twarzy większy. Autko przez ponad 130 tyś km, które nim zrobiłem w bardzo ciężkich dla silnika warunkach, nigdy mnie nie zawiodło (zawsze dowiozło do celu, choć kilka razy w trybie awaryjnym). Nigdy nie stałem na poboczu czekając na lawetę. Mimo kilku drogich awarii i tak jestem z tego autka zadowolony, przemierzanie długich tras wysokimi prędkościami jest przyjemnością, jakość wykonania wnętrza pasuje bardziej do klasy premium.
4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
W zasadzie wymieniłem przez 200 tys jedynie rozrząd, na bieżąco olej i filtry...nawet stabilizatora drążka nie dotykałem. Samochód naprawdę bezawaryjny. Popsuła się popielniczka i z rączek drzwi schodzi podsumowanie. Poza tym naprawdę nic się nie dzieje, wcześniej passat... tam trochę warsztat odwiedzałem. Peugeocik mógłby mieć jedynie lepsze zawieszenie , trochę sztywniejszy tył. Teoretycznie mógłbym kupić już nowy...ale naprawdę ten samochód mnie nie zawodzi...to chyba mój pierwszy tak bezawaryjny wóz, więc na razie zostaje.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508 I