Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 2000-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Peugeot 508 I SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW 2011-2014
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Silnik jak na swoje osiągi jest bardzo oszczędny. Po przejechaniu 50tys. mogę się wypowiedzieć. Zacznę o tego, że nogę mam ciężką (byle kiedy pedał do końca np. ruszając ze świateł). Na mieście jak byś nie jeździł raczej nie zejdziesz poniżej 8L, ale też w drugą stronę co byś nie robił nie uda Ci się przekroczyć 11L. Jeżdżąc 90% po mieście (dynamicznie) robię najczęściej 9L. Teraz trasa - tutaj duża różnica w stosunku do miasta - możesz zejść nawet poniżej 6L. Jeśli jedziesz dynamicznie i w prędkościach 120-140km lub wyżej -- licz 7-8L. Przy b. dużych prędkościach na niemieckich autostradach (150-200) powiedzmy 9L. Średnia z baku "ciężka noga" 60% autostrady /30% inne trasy/10% miasto = 8,5L/100km
10,7
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Witam, Posiadam peugeota 508 sw gt 2.2 hdi. Samochód moim zdaniem godny polecenia, natomiast jeżeli chodzi o spalanie to chyba większości osób, która zajęła tu stanowisko odnośnie spalania wyżejwspomnianego Gt jeździ naprawdę delikatnie. W moim przypadku jazda codzienna od 60 do 150 km dziennie w cyklu mieszanym, czyli obszary poza miejskie oraz zakorkowane miasto to najniższy wynik 9.5... jazda zwykła, której nie można nazwać dynamiczną - pasuje stwierdzenie płynna. Jeżeli chodzi o jazdę dynamiczną w dodatku po mieście gdzie często się rusza spod świateł oraz stoi w korkach to 11 litrów jest uczciwym wskaźnikiem. Pozdrawiam
7,9
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
2l HDi jest bardziej ekonomicne ale kilkadziesiąt koni wiecej musi pić :) Najmniejsze srednie spalanie ponizej 6l -0 ale to spokojna jazda nadmorską drogą, w miescie ok 10-11 w trasie przy 140-150 ok 7,5 średnie z 7tys km wyszło 8,1l/100km.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508 I SW