Szukaj

Informacje o Peugeot Partner II Tepee Facelifting 2015

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: VANy
Produkowany od roku 1996, należący do segmentu kombivanów, mały samochód dostawczy Peugeota był jednym z pierwszych na rynku aut tej klasy, wraz z bliźniaczym modelem drugiej marki koncernu PSA – Citroenem Berlingo. Z początku Peugeot Partner bazował na elementach innych modeli Peugeota, między innymi 306 oraz 405. Wprowadzona na rynek w roku 2008 druga generacja modelu powiązana jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Mimo że typowe zastosowanie Partnera jest głównie użytkowe, to jednak ten kombivan oferowany jest także w wariancie osobowym Tepee, przystosowanym do wymogów familijnego vana.
czytaj więcej
Powagosław
W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo… ~Powagosław
Luzacjusz
Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja. ~Luzacjusz

Peugeot Partner II Tepee Facelifting 2015 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Długość 4328 mm
Szerokość 1810 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2112 mm
Wysokość 1801 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1862 mm
Rozstaw osi 2728 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1554 mm
Zwis przedni 925 mm
Zwis tylny 727 mm
Prześwit 141 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1484 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1500 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 544 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1200 mm
Wysokość bagażnika 1250 mm
Szerokość bagażnika 1343 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 990 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1343 mm
Wysokość progu załadowczego 582 mm
Drzwi tylne - szerokość 1100 mm
Drzwi tylne - wysokość 1118 mm
Drzwi boczne - szerokość 640 mm
Drzwi boczne - wysokość 1009 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Całokształt - Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,3
~Konrad
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Jeżdżę Partnerem Teepe , fakt 3 letnim , ale jak na w miarę świeże auto , jest tak słabo rozwiązany w środku ze to dramat. Cup Holder ma głębokość 3 centymetrów i strach w niego cokolwiek wstawić, poza drobnymi, żeby się nie wylało, w schowkach nas glowa ledwie mieści się kartka a4, ktora przy ruszaniu i tak spada na gloww. Telefon nie mieści się w żadnym z pojedynych schowków przy biegach lub radiu(nie mowa o dwóch), schowek pasażera to istny dramat mieści się do niego puszka coli i dwie paczki papierosów. Jedynie w boczki wejdzie butelka 1.5L z prawej i lewej strony . Wszystko spada pod fotele, co chwila szukanie spadających rzeczy... I mowie tu o aucie służącym do pracy, w którym spędzam dluzsza część dnia.
3,2
~Tomek
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Kompletna pomyłka. Podczas 2 lat 6 razy w naprawie. Robię dużo km, prawie 100 000 km/rok, w większości jednak długie trasy poza Polska. Praktycznie co 3 msc auto było w naprawie. Za każdym razem inny problem. Wiązka elektryczna, płytka, pompa itp. Za każdym razem nerwy, strata czasu itp. Ostatnio auto zepsuło się tuż po wyjeździe z przeglądu. Dodam ze przeglądy zawsze były robione w salonach Peugeot. Auto jest przestronne, to trzeba przyznać. Przy prawie 200 000 km, szef namówił mnie na kolejnego Partnera, pomyślałem Ok, tamten zle trafiłem itp...Dostaje kompletnie nowe auto, po przejechaniu 300 km, komunikat „awaria silnika proszę zgłosić się do naprawy”. Jakiś koszmar. Jadę do Peugeot, znowu strata czasu, nerwów itp. Diagnoza, problem z wtryskiem...Trzeba zamówić cześć, ale trzeba czekać itp. Auto nowka, awaria pierwszego dnia użytkowania. Nigdy więcej!!!
5,0
~Robert
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Długo zastanawiałem się nad nowym samochodem, który będę mógł kupić w polskim salonie. Z uwagi na to, że jako auto służbowe użytkowałem Citroena Berlingo 1.6 HDI, wybór padł właśnie na ten samochód. Okazało się, że salony Citroena w Polsce nie mogły dostosować oferty cenowej do mojej potrzeby, więc wybór padł na Peugeot Partner, a dokładnie na wersję Tepee Active 1.6 BlueHDI 100KM. Auto zakupiłem w autoryzowanym salonie Peugeot w Lesznie. Od ceny katalogowej 87 tys PLN otrzymałem spory rabat i na sam koniec otrzymałem cenę 59 tys PLN Brutto! Auto wyposażone niemal w najwyższym standardzie, klimatronic dwustrefowy, relingi, tylne fotele osobne itd. itp. Otrzymałem również ofertę przedłużenia gwarancji do 5 lat w cenie 3550 PLN brutto oraz pakiet ubezpieczenia pełnego AC+OC+NNW w cenie 2,99 % wartości samochodu co jest bardzo atrakcyjną ofertą.
Średnie spalanie dla Peugeot Partner II Tepee Facelifting 2015
7,5
l/100 km
5,9 – 6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Pomijając fakt że zawieszenie to nawet średniowieczne furmanki mają lepsze to ten samochód kompletnie nie nadaje się na dłuższe trasy. Fotele są strasznie niewygodne, wszystko w aucie trzeszczy i huczy.Spalanie to czysta kpina. Tempomat ustawiony na 135k,/h i spalanie 8L. Mój prywatny, 13 lat starszy Mondeo z 2-litrowym benzyniakiem pali mniej, jest o niebo dynamiczniejszy i przyjemniejszy w prowadzeniu. Nie polecam. Silniczek 1,6 jest zdecydowanie za słaby, cechuje się znikomą dynamiką i zerową elastycznością. 160km/h to chyba maksimum jego możliwości, chociaż więcej wolałem nie próbować z tak kiepskim zawieszeniem i układem kierowniczym.
5,6
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Przebieg ok. 8000km na miesiąc. Spalanie w porównaniu do poprzedniej wersji 90-konnej o niebo lepsze. Jazda 1-2 osoby, pełen bagażnik, dość dynamicznie do 130km/h: Tylko trasa bez autostrad - 5.5l/100km, miasto 6.0l/100km. Jeżdżąc spokojnie do 100km można zejść do poziomu 5.0l/100. Autostrada z prędkością 130-160km/h wiąże się ze spalaniem ok 7-8l/100km. Generalnie spalanie ok. 1 - 1,5l/100 niższe niż poprzednia wersja tego silnika. Parametry wyliczone z tankowania, wskazania komputera są zaniżone o ok. 0,5l/100km
6,0
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Wydaje mi się że na spalanie nie można narzekać. Mam zrobione niecałe 20 000 km, średnia spalania po 10 000 wychodzi mi 5,9 l - przy czym dużo jeżdżę w mieście i nie unikam autostrad .. Oczywiście przy prędkości 130 km/h i więcej spalanie jest spore. Przy 150 km/h ponad 8 l/100 km. Za to przy 90 km/h to już tylko niecałe 4l, podsumowując polecam.
Peugeot Partner II Tepee Facelifting 2015