Szukaj

Informacje o Peugeot Partner II Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2008-2012

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: VANy
Produkowany od roku 1996, należący do segmentu kombivanów, mały samochód dostawczy Peugeota był jednym z pierwszych na rynku aut tej klasy, wraz z bliźniaczym modelem drugiej marki koncernu PSA – Citroenem Berlingo. Z początku Peugeot Partner bazował na elementach innych modeli Peugeota, między innymi 306 oraz 405. Wprowadzona na rynek w roku 2008 druga generacja modelu powiązana jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Mimo że typowe zastosowanie Partnera jest głównie użytkowe, to jednak ten kombivan oferowany jest także w wariancie osobowym Tepee, przystosowanym do wymogów familijnego vana.
czytaj więcej
Powagosław
W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo… ~Powagosław
Luzacjusz
Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 92 KM (68 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 215 Nm przy 1750 obr/min
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~Igbi
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Nikt nie zrobił dla rozwoju małych przedsiębiorców tyle co grupa PSA, wypuszczając Partnera i Berlingo na rynek. Za 20k kupujesz auto, którym jednego dnia przewieziesz cały bagażnik narzędzi, jakieś kable, rurki, drabiny, etc. na budowę, kolejnego dnia spakujesz tam całe studio tatuażu wraz z artystami i ich wyposażeniem i przetargasz ich na drugi koniec Polski, a jeszcze kolejnego weźmiesz dzieciaki i psa, i polecisz z nimi nad morze. Bez ryzyka że auto stanie Ci w trasie. Łatwo to kupić, (podobno) łatwo to sprzedać, łatwo to utrzymać w sensownym stanie. Nie jest idealny, ale ja go uwielbiam, pomimo jego drobnych wad :)
3,9
~drk
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Jak na \"dostawczaka\" to całkiem ładny, u mnie raczej jako samochód rodzinny a do tego sprawdza się bardzo dobrze. Dużo miejsca z przodu, z tyłu, płaski, równy, duży bagażnik. Silnik nawet przy -23 C odpalał i tu jest największy plus tego samochodu. Jak na te 90 KM to całkiem żwawy, a co najważniejsze to przy jeździe po mieście i po budowie (błocie) na krótkich dystansach to chyba nigdy więcej nie palił niż 6.3 litra średnio. Jedyny chyba minus silnika to dość głośny i trochę trzącha autem. Minusy ? Zdecydowanie zawieszenie, sztywny, twardy, a łącznik stabilizatora to chyba ze 6 x wymieniałem, na zmianę co ok 20 tys, raz prawy, raz lewy.
4,0
~izi
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Hmm, generalnie pozytywnie, pozytywnie zwłaszcza silnik, małe spalanie, dobrze chłodzi, szybko się nagrzewa, ale jest głośny (kiedy wsiądę do samochodu żony benzynowego to czasem nie wiem czy silnik chodzi, a tutaj słychać i czuć), samochód nowy (dopiero 56 tys przejechałem) więc jeszcze jest taki zbity, co do awaryjności to niestety przednie zawieszenie, po 20 tys wymieniałem łącznik stabilizatora z prawej strony , a po 40 tys z lewej strony po około 350 złotych i w sumie tyle, albo aż tyle, żony samochód ma przejechane 110 tys i dopiero niedawno jakieś coś za 60 złotych z wymianą było robione.
Peugeot Partner II Tepee