Szukaj

Informacje o Peugeot Rifter Long 1.2 PureTech 110KM 81kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: VANy

Nowy pojazd to analogiczny model dla Citroena Berlingo i Opla Combo. Do budowy zastosowano płytę podłogową EMP2. Model Rifter jest oferowany w dwóch długościach nadwozia – 4,40 lub 4,75 m. Oprócz tego zastosowano wiele systemów wspierających kierowcę, jak adaptacyjny tempomat, system rozpoznający znaki drogowe, monitoring poziomu koncentracji kierowcy czy kamera 180 stopni.
 

Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 1199 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 205 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 72,2 x 73,1 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Sebastian
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Peugeot Rifter
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.
4,6
~Sebastian
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Peugeot Rifter
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.
4,6
~Sebastian
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Peugeot Rifter
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.
Peugeot Rifter Long