Szukaj

Informacje o Peugeot Rifter

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: VANy

Nowy pojazd to analogiczny model dla Citroena Berlingo i Opla Combo. Do budowy zastosowano pÅ‚ytÄ™ podÅ‚ogowÄ… EMP2. Model Rifter jest oferowany w dwóch dÅ‚ugoÅ›ciach nadwozia – 4,40 lub 4,75 m. Oprócz tego zastosowano wiele systemów wspierajÄ…cych kierowcÄ™, jak adaptacyjny tempomat, system rozpoznajÄ…cy znaki drogowe, monitoring poziomu koncentracji kierowcy czy kamera 180 stopni.
 

Peugeot Rifter – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot Rifter

Liczba ocen: 23
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,0
~adk
Peugeot Rifter
Long 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Niestety całokształt auta psuje FATALNIE działający START/STOP, dosłownie dotknięcie pedału hamulca powoduje gaśnięcie silnika. Poprzez sprzężenie silnika z automatyczną skrzynią biegów auto szarpie przy zatrzymywaniu się i ruszaniu. Asystent pasa ruchu wg mnie też działa bardzo słabo, ponieważ jak np jest remont drogi i jest zwężenie jezdni asystent głupieje próbując robić korekcję kierownicy podczas gdy jedziemy wąskim pasem drogi między zaporami betonowymi. Również wykończenie auta pozostawia wiele do narzekań, słaba jest jakość plastików i ich spasowań, z oszczędności nawet komora silnikowa nie jest pomalowana od środka, można by tak narzekać bez końca. Ogólnie nie polecam auta, strach się bać jak będzie wyglądać auto po dłuższym przebiegu.
4,6
~Sebastian
Peugeot Rifter
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.
4,6
~Sebastian
Peugeot Rifter
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.

Raporty spalania Peugeot Rifter

Liczba raportów: 36
Åšrednie spalanie dla Peugeot Rifter
6,8 – 8,9
l/100 km
4,8 – 6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Peugeot Rifter
Long 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Przejechałem tym samochodem ponad 60 tys. Samochód w codziennej jeździe jest niezwykle ekonomiczny. Najniższe spalanie jakie osiągnąłem to 2,5 litra bez ściemy. Jechałem na ' nodze ' 60/65 km na h . Ostatnio przy jeździe z 5 osobami pieskiem i pełnym bagażnikiem nie Przekraczając 110 km/h osiągnąłem 5,3l. Dynamiczna jazda nad może ( nie autostradą) 5,8 z kompletem osób i bagaży. Codzienna jazda w koło komina ( wykonuje głównie serwisy ) 6L. Jazda 150 autostradą 8,3-8,8 ( zależy od wiatru.) Samochód potrafi być bardzo oszczędny i taki jest na co dzień. Jednak na autostradzie opór powietrza z uwagi na gabaryt już zaczyna mocno wpływać na spalanie. Mimo wszystko jeśli wyjdzie nowszy model chętnie kupię ( oczywiście tylko diesla)
7,5
Peugeot Rifter
Standard 1.2 PureTech 130KM 96kW
Auto przy oszczędnej jezdzie w trybie eco i bez klimy potrafi zejsc ponizej 6 l. Na autostradzoe w klimie, na tempomacie i przy 140 km spalanie 9.0. Przy 110 km/h jakies 6.5. Pakiet max wyposażenia posiada wszystko co trzeba. Dobrze i płynnie sie prowadzi. Lepiej trzyma się drogi niz partner tepee. Szczerze myślałem ze wiecej spali przy tym silniku i masie. Auto używam rodzinnie co nie sprzyja brawurze, stad chyba zadowolenia ze spalania ;) Jak ktoś ma ciężką noge , musi liczyć się z kosztami benzyny.
6,9
Peugeot Rifter
Standard 1.2 PureTech 110KM 81kW
Jest tak. Spokojna jazda drogami krajowymi, tak do 100km/h, poza miastem. Minimum 5,7 l/100km - zwykle 5.9-6. Jazda po miescie (Krakow) przedzial 7-8 l/100km w zaleznosci od korkow. O okolo litr lepiej niz mialem w c4 grand picasso z 1.6 THP wiec wydaje sie calkiem dobrze. Szczegolnie biorac pod uwage ze auto jest o okolo 100kg ciezsze a odczuwalna dynamika jest podobna mimo teoretycznej przepasci w mocy (156 vs 110 koni). Autostrada :) Tutaj zaczynaja sie schody. 110 km/h - nieco ponad 6. 120km/h - blizej 7 :) 130 jeszcze da sie przezyc. Szybciej moja krakowska natura jechac nie pozwala - wole byc nieco pozniej :) Podsumowujac - maly silnik i bryla nie sprzyja rekordom predkosci na autostradzie. Z drugiej strony jazda po miescie i niespiesznie "w trasie" bardzo ekonomiczna. Zasadnosc zakupu diesla moim zdaniem mocno watpliwa patrzac po wynikach podawanych tutaj i roznicy w cenie. Szczegolnie ze koszty obslugi diesla mimo wszystko wyzsze.

Usterki Peugeot Rifter

Liczba wpisów: 8
Peugeot Rifter