Szukaj

Informacje o Peugeot Rifter Long

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: VANy

Nowy pojazd to analogiczny model dla Citroena Berlingo i Opla Combo. Do budowy zastosowano płytę podłogową EMP2. Model Rifter jest oferowany w dwóch długościach nadwozia – 4,40 lub 4,75 m. Oprócz tego zastosowano wiele systemów wspierających kierowcę, jak adaptacyjny tempomat, system rozpoznający znaki drogowe, monitoring poziomu koncentracji kierowcy czy kamera 180 stopni.
 

Peugeot Rifter Long – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4753 mm
Szerokość 1848 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2107 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1921 mm
Wysokość 1840 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1881 mm
Rozstaw osi 2975 mm
Rozstaw kół - przód 1553 mm
Rozstaw kół - tył 1567 mm
Zwis przedni 892 mm
Zwis tylny 886 mm
Prześwit 165 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1508 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1509 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2693 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 850 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1129 mm
Wysokość bagażnika 1126 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1350 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2230 mm
Wysokość progu załadowczego 616 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Sebastian
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Peugeot Rifter
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.
4,6
~Sebastian
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Peugeot Rifter
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.
4,6
~Sebastian
Long 1.2 PureTech 110KM 81kW
Peugeot Rifter
Rifter long Allure+ 1.2 benzyna 110 KM. Duże, wygodne auto do wszystkiego. Po złożeniu dwóch siedzeń tylnej kanapy, wchodzą w całości 3 rowery, 3 osoby i sporo bagażu. Na drodze nie mam kompleksu małego.... silnika :) Auto przyspiesza fajnie. W zakresie najczęściej używanych obrotów (2000-3000) jeździ się naprawdę dynamicznie. Po kupnie auta znajomi szukali silnika pod maską i twierdzili, że ktoś zapomniał go tam włożyć, że silnik od kosiarki nie da rady, itp. I szybko zmieniali zdanie już po krótkiej przejażdżce. Ogromny plus za "zegary" nad kierownicą i wysoko umieszczoną, krótką gałkę zmiany biegów. Ogromny schowek w zabudowanej konsoli środkowej. Miejsca z przodu bardzo dużo. Pozycja za kierownicą i komfort rewelacyjne. 10 godzin jazdy bez żadnego dyskomfortu. Plus za aktywny tempomat i rozpoznawanie znaków (zawsze wiem jaka jest prędkość dopuszczalna na danym odcinku). Minus za utrzymywanie auta na pasie ruchu. Nie utrzymuje się na środku tylko kontruje kiedy dojeżdża do linii. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy też. Widoczność dobra z wyjątkiem szerokich słupków B. Realne zużycie paliwa jest wyższe o 2,5 litra wyższe niż podaje producent, ale i tak jest nieźle. Zanim kupiłem Peugeota sprawdziłem inne auta o podobnych walorach użytkowych i to auto było w najlepszym stosunku ceny do tego co oferuje auto.
Peugeot Rifter Long