Szukaj

Porsche Cayenne – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Porsche Cayenne

Lata produkcji: 2002 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz

Oceny Porsche Cayenne

Liczba ocen: 72
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Laptor
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 420KM 309kW
Cayenne z silnikiem 3.6 V6 zachowuje charakter typowy dla Porsche – dynamiczny, żwawy i dobrze brzmiący, mimo że to nie V8. Praca silnika jest specyficzna, ale w kabinie panuje cisza i wysoki komfort. Dwusprzęgłowy automat działa płynnie, a osiem biegów dobrze wykorzystuje moc jednostki, choć spalanie mogłoby być niższe. W trybie ręcznym potrafi spadać nawet o 2 litry. Auto prowadzi się pewnie i komfortowo, oferując typową dla Porsche stabilność. Widoczność jest dobra, a z kamerą cofania – wzorowa. Wnętrze wygodne, pozycja za kierownicą świetna, choć obsługa ekranu dotykowego bywa rozpraszająca. Karoseria po latach bez oznak korozji, wnętrze dobrze wyciszone. Systemy ogrzewania i wentylacji działają perfekcyjnie.
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~QB
Porsche Cayenne III
SUV Plug-In 3.0 462KM 340kW
Auto wybitnie zbalansowane. Dla dojżałego gentelmena :]. Ukierunkowane najbardziej na komfort, duch sportu jest tu mocno zaakcentowany ale to takie bardziej "mogę, nie muszę" (mogę złomotać na starcie właściwie wszystkich chłoptasiów z dwulitrowych suvików, ale w sumie po co?). Jest bardzo przestronnie, jest wygodnie jest stonowany elegancki styl, jest smak. Zawieszenie idealne, ergonomia jeszcze przyzwoita (tylko kilka sensorów, sporo jeszcze fizyki). A i w ramach zbalansowania można się pobawić w ecodriving. Można ale przymusu nie ma
Dodane ponad rok temu
2,5
~Michal
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche miało być spełnieniem marzeń z dzieciństwa. Fakt Cayenne nie przychodzi jako pierwsze do głowy gdy myślimy o Porsche, ale trzeba było pójść na kompromis- rodzina, podróże i te sprawy, wiadomo. Niestety tego przez co przeszedłem przez pół roku posiadania tego auta nie spodziewałem się w najgorszych koszmarach. Przy okazji drobna (a może i nie) rada dla przyszłych kupujących- jeśli ktoś wam powie że cayenne 3.2 V6 to to samo co Touareg to możecie od razu zakończyć rozmowę. Mechanicznie może i tak, ale jak przychodzi co do diagnostyki to żaden serwis VW nie dysponuje interfejsem czytajacym kody Porsche (Piwis). Reszta poniżej.
Dodane 3 lata temu
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne
10,4 – 21,7
l/100 km
8,6 – 10,1
l/100 km
13,9 – 20,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
Dodane 8 miesięcy temu
8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
Dodane 8 miesięcy temu
8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
Dodane 8 miesięcy temu
Porsche Cayenne

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów