Szukaj

Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW od 2024

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 72,2 x 81,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

2,6
~Sikorski
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Zaznaczam, że auto mam od nowości, nowe, z salonu. Na wolnych obrotach po uruchomieniu silnika coś sobie tam cyka, dla purystów dźwiękowych lepiej nie kupować jednostek 3 cylindrowych. Silnik zanim się rozgrzeje, delikatnie krztusi się jak toś pyta co to znaczy . To znaczy, że naciskacie pedał przyspieszenia, oczekujecie że auto płynnie będzie przyszpieszało, a ono jakby przerywa, jakby dostawało mniej paliwa. Zgłaszałem to w ASO, wgrali nowe oprogramowanie, nie poprawiło się. Na forach angielskich i Hiszpańskich dużo o tym piszą. ASO mnie zlewa, jeden pracownik w ASO powiedział mi, że ten typ tak ,n o cóż, ekologia. System multimedialny tak wychwalany tak super nowość - no cóż, jest. Gdy działa to spoko, niestety w ciągu ostatnich 2 miesięcy miałem już 6 razy sytuację, gdy wsiadam do auta a radio nie działa. Pomaga przytrzymanie przycisku włączania na tablecie przez 10 sekund, tablet się resetuje, potem działa. Zgłosiłem do ASO, czekam na wizytę . . Płynna jazda tym autem ze skrzynią automatyczną , no cóż lag jest lubi czasem sobie poszarpać . Tryb automatyczny wycieraczek moim zdaniem do dupy. Gdy delikatnie kropi deszcz, muszę co chwilę ręcznie włączać wycieraczki bo czujnik nie widzi. W pozostałych minusów: czuć, że jakość tego auta jest niska tzn. na dziurach słychać jak odzywają się plastiki, czasami boczek drzwi wpada w rezonans od pracy silnika. Z plusów, dość spoko wyciszenie, przynajmniej w porównaniu z yaris (być może to słabe porównanie gdyż tam chyba nie ma wcale wyciszenia). Podsumowując, czy kupiłbym ten samochód po raz drugi? Nie. Czy to moje pierwsze i ostatnie renault? Tak. 3 lata max i sprzedaję , prawie rok już posiadam. Nie mam sentymentów do pojazdów, ma jeździć i się NIE psuć. Zaznaczam, że to moja szczera opinia.
Dodane 6 miesięcy temu
5,0
~Wojciech
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Ogólnie świetne auto, pozycja za kieronicą bardzo wygodna, dużo przestrzeni (a mam 188 wzrostu) nad głową. Generalnie widoczność w pozycji kierowcy jest super biorąc pod uwagę że auto nie jest zbyt wielkie. Ergonomia radia również na plus, regulacja głośności z kierownicy albo fizyczne przyciski na tablecie. Fajnie trzyma się drogi, zawieszenie ani za twarde ani za miękkie. Automatyczny hamulec w standardzie, działa bez zastrzeżeń - bardzo przydaje się w mieście. Ogólnie przestrzeni w aucie nie brakuje, spokojnie nada sie dla rodziny 2+2. Silnik 140km daje rade, bardzo żwawy i oszczędny, na trasie nawet schodzi do 5l, a w mieście zależy jak się jeździ, od 6 do 7.5l. Polecam, wg mnie najlepsze auto w segmencie.
Dodane 6 miesięcy temu
2,7
~Robert
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Jeżdżę taką służbówka i uważam , ze to auto jest ogólnie kiepskie. Siedzi się jak w jakiejś ciasnej kapsule. Fotel w najniższej pozycji powodują , że lekko szuram włosami po suficie. Okropnie mała szyba czołowa i ułożenie lusterka wstecznego z ułożeniem słupków A sprawia , że widoczność do przodu i na boki np. gdyż podjeżdżasz do przejścia dla pieszych jest tragiczna i trzeba się mocno wyginać. Radio nie ma fizycznej regulacji głośności, jedynie tym dinksem za kierownicą. Jesli tam sie naciśnie regulację to wtedy pojawia się pasek na ekranie , którym wtedy można sobie regulować głośność.... Auto jest krótkie i zbyt wysokie. Na zakrętach go buja tak mocno , że masz wrażenie, że zrobi samochód zaraz to co było z mercedesem A klasa. Pozycja przycisków od szyb i lusterek na drzwiach kierowcy jest tak tragiczna, że trzeba się odchylić i rękę dać mocno do tyłu żeby sięgnąć przycisków najbardziej cofniętych heh , no miazga. Aaa i denerwuje , że ręczny uruchamia sie w losowych momentach kiedy stoisz chwile a potem chcesz po kilku sekundach jakiś manewr wykonać mimo wyłączonego auto hold, fajnie właśnie, że nawet to jest w manualu i do korków się przydaje. Na koniec tunel środkowy i deska , ogromne marnotrastwo przestrzeni i miejsca, to jak wygląda przestrzeń miedzy fotelami to kryminał aby tak to zepsuć z naciskiem na schowek w podłokietniku gdzie wejdzie butelka 500ml i koniec miejsca. Z drugiej strony to Silnik całkiem żwawy jak na 1.3 i tragicznie dużo nie pali ok 8,8 - 9,2 Układ kierowniczy całkiem niezły i szybko reaguje samochód. Kierownica fajnie leży w dłoniach, jest przyjemnej grubości, mi odpowiada. Ogólnie bardzo przeciętne auto nie polecam .
Dodane 6 miesięcy temu
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów