Szukaj

Renault Captur II Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW 2019-2020

Informacje o Renault Captur II Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW 2019-2020

Lata produkcji: 2019 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2020 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,3
~Jacek
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
To kolejny mój wpis do tego co tu napisałem wcześniej trzeba dodać usterkę silnika rozleciał się dosłownie nie ma możliwości naprawy tylko nowy lub używka jak się okazuje typowa sprawa dla tego auta . Captur II wersja Intens auto z Polskiego salonu od nowości z 2020r. Od początku problem z trzeszczeniem środkowej konsoli, okna kierowcy i pasażera "drgają" podczas jazdy i słuchania muzyki. Poprawiono uszczelki po 2 latch i kilku reklamacjach z wielką laską , ale i tak dalej to doskwiera. Coś stuka w lewym zawieszeniu przód i serwis od 3 lat nie potrafi tego usunąć a raczej nie chce co jest normą w tej marce . Najgorsze są hałasy cięgna turbosprężarki w zakresie od 1000 do 2000 obr. W Dacia Stepway 2021 poprawili programowo i cisza...tutaj nadal silnik jak kosiarka pracuje a przebieg 41000 zaledwie. Szarpie na 1 i ponoć to już sprzęgło :( Ogólnie OK, zbiera się jak na miasto w trybie sport w trybie eco to muł bagienny. komfort na poziomie, spalanie 6 - 7 l .. przy dynamicznej. Prowadzenie typowe dla tej marki przechyla się w każdym zakręcie do tego stopnia że trzeba zwalniać . Lakier tragiczny wyjątkowo kiepski i nie odporny na rysy i odpryski . Najgorsza jest jednak utrata wartości naprawdę boli gdy teraz sprzedaję a tu nie dość że klienta brak to ceny rynkowe tragicznie niskie .
Dodane 3 miesiące temu
3,1
~Jacek 233
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
Captur II wersja Intens auto z Polskiego salonu od nowości z 2020r. Od początku problem z trzeszczeniem środkowej konsoli, okna kierowcy i pasażera "drgają" podczas jazdy i słuchania muzyki. Poprawiono uszczelki po 2 latch i kilku reklamacjach z wielką laską , ale i tak dalej to doskwiera. Coś stuka w lewym zawieszeniu przód i serwis od 3 lat nie potrafi tego usunąć a raczej nie chce co jest normą w tej marce . Najgorsze są hałasy cięgna turbosprężarki w zakresie od 1000 do 2000 obr. W Dacia Stepway 2021 poprawili programowo i cisza...tutaj nadal silnik jak kosiarka pracuje a przebieg 41000 zaledwie. Szarpie na 1 i ponoć to już sprzęgło :( Ogólnie OK, zbiera się jak na miasto w trybie sport w trybie eco to muł bagienny. komfort na poziomie, spalanie 6 - 7 l .. przy dynamicznej. Prowadzenie typowe dla tej marki przechyla się w każdym zakręcie do tego stopnia że trzeba zwalniać . Lakier tragiczny wyjątkowo kiepski i nie odporny na rysy i odpryski . Najgorsza jest jednak utrata wartości naprawdę boli gdy teraz sprzedaję a tu nie dość że klienta brak to ceny rynkowe tragicznie niskie .
Dodane ponad rok temu
4,8
~Filo
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
Wersja Intense - Stylistyka, łatwość wsiadania, miękkie elementy, wyświetlacz LED 7', 3 tryby pracy silnika - MULTI SENCE (zrezygnowałem z kamery cofania i 360' na rzecz trybu SPORT). Wybór podświetlania boczków drzwi, hamulec automatyczny, kluczyk bezdotykowy, składane lusterka, światła LED przód-tył, czujniki tył, wyświetlacz na środkowej konsoli z ANDROID AUTO po podłączeniu smartfona z Android 10 - rewelacja. Podstawowy Captur ZEN - posiada na pokładzie elektryczne wszystkie szyby, poduszki powietrzne wraz z kurtynami, aktywny system wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, rozpoznawanie znaków drogowych, system utrzymywania pasa ruchu (swoją drogą niezwykle irytujący, działający kiedy chce, a trudny do sprowokowania), system wspomagania nagłego hamowania, system wspomagania ruszania pod górę, czujnik zmierzchu, manualną klimatyzację z nawiewem również z tyłu, podgrzewane lusterka boczne, a nawet – uwaga – światła Full LED Pure Vision.
Dodane 5 lat temu
Renault Captur II Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów