Szukaj

Renault Clio II Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW 2000-2010

Informacje o Renault Clio II Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW 2000-2010

Lata produkcji: 2000 – 2010
Segment: Auta małe
Druga generacja Renault Clio zadebiutowała na rynku w 1998 r. Model zaprojektowano w zasadzie od podstaw, chociaż sylwetka auta, pomimo jego większych wymiarów, wyraźnie przywoływała na myśl ostatnią wersję modelu pierwszej generacji. Clio II w roku 2011 przeszło pierwszą z trzech modernizacji (następne miały miejsce w latach 2003 oraz 2005). W tym samym roku zadebiutowała na rynku także odmiana sedan samochodu, nosząca nazwę Thalia (w innych krajach także Clio Sedam i Clio Symbol oraz Nissan Platina). Pomimo że w roku 2005 produkcja Renault Clio II generacji została zakończona, to do dziś na niektórych rynkach auto nadal jest oferowane pod nazwami Clio Storia lub Clio Campus.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1870 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 80 KM (59 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~Pawel
Renault Clio II
Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW
Mocna zdrowa blacha, silnik ze woła może ciągnac a przy tym dynamiczny bo na 5 biegu od 50km/h mozna smiało przyspieszac i ciagnie równo do 120 a spalanie 5 litrów. Do tego pełna elektryka łacznie z lusterkami i klima. Gdyby nie docierajacy hałas od opon myslałbym ze jade autem z innego segmentu ale za to w miescie czy na parkingu zawracam gdzie chce bo takie skretne. Chyba bedzie miało dozywocie u mnie , a opony trzeba zmienic na swieże bo w tych juz guma twarda to hałasuje. Miejsca w srodku nie brakuje a i bagaznik na 4 worki ziemniaków no i wykonczenie materiałami zupełnie przyzwoite. Powiem szczerze ze bardzo miło mnie zaskoczyło do tego stopnia ze mam dylemat na krotkich dystansach czy jechac volvo xc70 czy tą mała popierdułka bo na zakretach trzyma sie jakby tylne koła miała skretne :)
Dodane 8 miesięcy temu
4,9
~Pawel
Renault Clio II
Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW
Mocna zdrowa blacha, silnik ze woła może ciągnac a przy tym dynamiczny bo na 5 biegu od 50km/h mozna smiało przyspieszac i ciagnie równo do 120 a spalanie 5 litrów. Do tego pełna elektryka łacznie z lusterkami i klima. Gdyby nie docierajacy hałas od opon myslałbym ze jade autem z innego segmentu ale za to w miescie czy na parkingu zawracam gdzie chce bo takie skretne. Chyba bedzie miało dozywocie u mnie , a opony trzeba zmienic na swieże bo w tych juz guma twarda to hałasuje. Miejsca w srodku nie brakuje a i bagaznik na 4 worki ziemniaków no i wykonczenie materiałami zupełnie przyzwoite. Powiem szczerze ze bardzo miło mnie zaskoczyło do tego stopnia ze mam dylemat na krotkich dystansach czy jechac volvo xc70 czy tą mała popierdułka bo na zakretach trzyma sie jakby tylne koła miała skretne :)
Dodane 8 miesięcy temu
2,9
~Polak z paryza
Renault Clio II
Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW
pracuje od 15 LAT NA SPRZEDAZY SAMOCHODOW W PARYZU SPRZEDAJEMY SAMOCHODY ROZNYCH MAREK PRACUJE JAKO ELEKTRO MECHANIK .MOIM ZDANIEM SAMOCHODY RENAULT SO BARDZIEJ KOMFORTOWE I BEZPIECZNIEJSZE ALE JEZLI CHODZI O NAPRAWE ,DLA MECHANIKA JEST TO GALERA JAK MOWIA FRANCUZI PRZYKLAD;WMIANA ZAROWKI SWIATEL DROGOWYCH WZGLEDNIE SZOSOWYCH ZABIERA SREDNIO 45MINUT PONIEWARZ NALERZY ZDJAC PRZEDNI ZDERZAK I WYMONTOWAC LAMPE ITD PO ZATYM BEZ WALIZKI TZ. KOMPUTERA NIE MA CO SZUKAC W TYCH AUTACH(wszystkie RENO) to narazie tyle na przyklad.
Dodane 19 lat temu
Średnie spalanie dla Renault Clio II Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW 2000-2010
4,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,3
Renault Clio II
Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW
Jadąc w mieście od 40 do 60 km/h spalanie wychodzi od 6.0 do 4.2 litra na 100km z lekkim dodawaniem gazu i powolniejszym zmiany biegu i trzymać cały czas 1500, 1750 lub 2000 obr. a w trasie od 80 do 130km/h od 2000, 2500 i 3000 obrotu spalanie wychodzi od 3.0 do 3.9 litra na 100km z lekkim gazem można tez opuścić pedał gazu i ponownie dodać aby spalanie tak poszło więc nie trzeba wyprzedzać tylko zależy komu się chce bo gdy się wyprzedza to spalanie pójdzie do 13 litrów i to chwilowe jeżeli kto woli to straci mniej km w trasie lub mieście :)
Dodane 14 lat temu
5,1
Renault Clio II
Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW
Samochód ma przebieg 190 tys km. Minimalne spalanie na trasie - 4,7; średnie spalanie w trybie mieszanym 5,5 (w zimie do 6,0). To są realne wartości sprawdzane wielokrotnie przy tankowaniu do pełna i zerowaniu odometru. Komputer zawsze zaniża wartości!!! Generalnie oszczędny i trwały silnik. Pozostałe części drogie, a tańsze zamienniki kiepskie i wadliwe.
Dodane 11 lat temu
4,6
Renault Clio II
Hatchback 1.9 dTi 80KM 59kW
Niskie spalanie - szczególnie na trasie. W mieście przy włączonej klimie ciężko przekroczyć 5.5 l/100km - oszczędny pod tym względem. Dynamiczny i zwinny, idealny do jazdy po mieście oraz w korkach. Minusem są koszty napraw/wymian dość drogie jak na tę wersję silnikową(np rozrząd).
Dodane 15 lat temu

Usterki Renault Clio II

Liczba wpisów: 103
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Clio II Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów