Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Renault Clio III Hatchback 5d 1.2 i 16V 78KM 57kW 2005-2010

Lata produkcji: 2005 - 2010
Segment: Auta małe

Silników benzynowych jest klika i mają po parę wariantów mocy. Najmniejszy 1.2l 65KM odnajdzie się w mieście. Toczenie auta od świateł do świateł dobrze mu wychodzi, przy niskich obrotach nie bombarduje uszu nadmiernym hałasem, ale jeśli mówić o przyspieszaniu, to jako takie istnieje dopiero powyżej 3 500 – 4 000 obr./min. Trochę lepiej jeździ wersja 75-konna, a najlepiej – 100-konna. Dzięki małej pojemności cała ta drużyna jest dość oszczędna. Fani mocnych doznań mogą zajrzeć na koniec cennika – tam króluje 2-litrowa „benzyna” o mocy 200KM, która zmienia to małe autko w coś naprawdę wrednego i szybkiego. Za dużo? Są też motory 1.6l i 1.4l o mocach 98-110KM. Szczególnie 1.4l jest trochę słaby przy niskich obrotach, ale i tak okaże się dość dobry, jeśli zdecydujecie się jeździć też poza miastem. Diesel ma 1.5l i spory rozrzut mocy. Najsłabsza, 68-konna wersja generuje takie odczucia jak najsłabsza „benzyna” z tym, że zimna jest dodatkowo głośna i cała drży. Wariant 86-konny powinien już zadowolić większość osób, a jeśli nie – jest też 106-konny. Zrywny i drogi.

Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz

Oceny Renault Clio III Hatchback 5d 1.2 i 16V 78 KM 57 kW

Ogólna ocena
4,27
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Układ jezdny + Widoczność
WADY - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Koszty utrzymania

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Renault Clio III Hatchback 5d 1.2 i 16V 78KM 57kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 101
Koszt ogólny 48,64 PLN
PB44.17 PLN
Wydatki serwisowe 2,18 PLN Pozostałe wydatki 0,48 PLN

Autodiagnoza Renault Clio III

Liczba wpisów: 70
Temperatura przez długi czas się podnosi
dodał: Pit123_, 26 dni temu
Witam, mam problem z podniesieniem temperatury wody do połowy . Strasznie długo się podnosi. Podczas zimy przy odpaleniu włączało się automatycznie ssanie i po podniesieniu temperatury do połowy samo się wyłączało , ale od pewnego czasu nawet po podniesieniu temperatury do połowy ssanie nie chce się wyłączyć. Dodam jeszcze że w ciepłe dni temperatura wody podnosi się do połowy dopiero po przejechaniu 5-8 km . W czym tkwi problem?
Sprzęgło
dodał: ClioFan, 4 lata temu
Witam.Mam problem z kultura pracy sprzęgła i reakcja pojazdu na zmianę biegów.Szarpie autem przy zmianie biegów,przy dynamicznym zmianie biegów szarpanie jest mniejsze natomiast przy wolnym falują a pojazd jakby miał opóźniona reakcje na zmianę biegów.Biegi wchodzą normalnie bez otarć,zgrzytania,bardzo lekko.Podczas jazdy przy lekkim odpuszczeniu gazu szarpie mocno gałka zmiany biegu do przodu,jest bo bardzo wyczuwalne przy położeniu na biegu 2 i 4,kiedy gałka jest na 1,3,5 szarpanie jest mniejsze.Ostatnio co robiłem to wymieniałem poduszkę przy lewarku bo szarpała na biegu jałowym,teraz...
Spryskiwacze na odwrót.
dodał: Krolowa666, 6 miesięcy temu
Witam. Spryskiwacze działają mi na odwrót. Gdy włączę tylną wycieraczkę i spryskiwacz do niej to leci na przód. Gdy włączę przedni spryskiwacz to leci na tył. Co jest tego przyczyną? Z góry dziękuje za pomoc.

Dane techniczne Renault Clio III Hatchback 5d 1.2 i 16V 78KM 57kW 2005-2010

Podstawowe parametry Renault Clio III Hatchback 5d 1.2 i 16V 78KM 57kW
Produkowany od 2005 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 78 KM (57 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 108 Nm przy 4250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Renault Clio III Hatchback 5d 1.2 i 16V 78KM 57kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Renault Clio

Newsy o Renault Clio

Renault Clio III Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Renault Clio III Hatchback 5d