Szukaj

Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW od 2010

Informacje o Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2010 roku
Pojemność skokowa 2300 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW od 2010
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,2
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
Masterek w kontenerze z windą.Masa własna ok 2500 z windą.Ładowność nie całe tysiąc ale to fikcja.Wozi się czasem dwa razy tyle.Jeżdżę w środowisku mieszanym,miasto,dwupasmówki... Nie ma przeważającego środowiska.Do pierwszej wymiany oleju brał ok 12,2 do 12,4. Po wymianie nawet i 11,8.Teraz ma 130 tyś i wciąga miedzy 12,4 a 12,6.Trzeba przyznać że dużo kilometrów robię w terenie górzystym okolice N.Targu.To go broni.150 Km czuć do trzeciego biegu potem jakby szły gdzieś w pi...du.Ogólnie nie jest zły,dobrze pomyślane ergonomiczne wnętzrze.Z dziwnych rzeczy wymieniona chłodnica klimy,rozszczelniła się.Poza tym bez zarzutu. (Silnik)
Dodane 12 lat temu
10,6
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
Miedzynarodówka z kurnikiem i wysokością całkowita 3,15 m. Przy jezdzie na ttempomacie 94 km/h i 1500 kg na pace na dystansie około 1500 km autko pali około 10.3-11.8. Wszysko zależy od wiatru i wagi załadowania. Prędkośc 110 km/h spalanie 11.8 Pusto około 100 km/h 10.4 l/100km . Polecam tylko 150 KM a 125 KM to tanie dziadostwo dla "oszczędnych". Koszt auta 150 KM to 90 tyś a 125 KM 83 tys. A po 20000 km zwraca sie z nawiązką w spalaniu. (Silnik)
Dodane 13 lat temu
12,0
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
jest to plandeka o wysokości pojazdu 3,20 a pojemności 10 euro palet (Silnik)
Dodane 13 lat temu

Usterki Renault Master IV

Liczba wpisów: 15
Awaria silnika w rocznym aucie
  • Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • silnik
  • 40 tys. km
Awaria silnika w rocznym aucie, po przejechaniu 40 tys km. Od 2 miesięcy trwa moja przepychanka z serwisem i jakąś wirtualną "centralą" o to czy zepsuta jest pompa i kto ma za nią zapłacić. Trzy razy auto wjeżdżało na lawecie do serwisu i za każdym razem stwierdzano brak błędów. Na moje sugestie o awarii pompy paliwa, dopiero po dwóch tygodniach "naprawy" zbadano zbiornik i stwierdzono opiłki. Nie wiem ile kosztuje pompa zasilania, ale wolałbym ją kupić i sam założyć, bo gwarancja Renault to jakaś fikcja. Ostrzegano mnie przed tym modelem i w stosunku do Mercedesa "oszczędziłem" ok. 15% wartości, które straciłem już na niesprawnym aucie. Powiedzenie "tylko bogatych stać na tandetę" stało się ciałem. NIGDY WIĘCEJ!!!
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
obwod przekaznika pompy paliwa
  • Renault Master IV
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
jestem załamany . kupiłem nowiutkiego Mastera IV 03.04.24 prosto z salonu , po przejevhaniu 150 KM 05.04.2024 nie umiałem odpalić Auta i pojawił sie komunikat Zatrzymaj samochód grozi awarią silnika , jakimś cudem po kilkukrotnym wyciągnieciu kluczyka Auto udało się odpalić i pojechałem do ASO Renault , po podłączeniu pod komputer wyświetlił się komunikat - obwód przekażnika pompy paliwa - Auto musiałem zostawić na kilka dni i poczekać na naprawę . muszę jednak dodać że zauważyliśmy w dniu przywiezienia Auta do serwisu nadgryzioną matę przez kunę , matę wygłuszającą komorę silnika , mało tego sprzedajacy oznajmnił że w dniu odbioru Samochodu jeden z jego pracowników mył samochód jak i równierz silnik . jestem załamany że po 160 kilometrach Auto już stoi w serwisie .
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Ciężko odpala na zimnym silniku
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • silnik
  • 270 tys. km
Bardzo ciężko odpala na zimnym silniku - bardzo długo trzeba kręcić rozrusznikiem nawet po kilka razy. Na komputerze nie ma błędów (clip). Na ciepłym zapal i pracuje idealnie. Wszystkie parametry w normie. Układ wtryskowy, paliwowy, dolot powietrza i świece żarowe sprawdzone. Wtryskiwacze, zapłon i kompresja przy pracującym silniku ok. Podejrzenie pada na popychacze hydrauliczne. Czy ktoś miał taki przypadek w tym silniku ?
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów