Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW od 2010

Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW od 2010
Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Dostawcze

Oceny Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170 KM 125 kW

Ogólna ocena
3,77
Średnia dla segmentu 3,83
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(0%) NIE(100%)
ZALETY + Widoczność + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Drobne usterki

Autodiagnoza Renault Master IV

Liczba wpisów: 13
przedmuchy na wtryskiwaczach
dodał: ~heted, 8 lat temu
nawet kilka kilometrów po naprawie pojawiają się przedmuchy, uszczelki były założone nowe. Uważam, że wtryski powinny być mocowane szpilkami, a nie śrubami.
słabe osiągi
dodał: Badbit, 8 lat temu
Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza. I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach spalin jest jak z katalizatora wydaję mi się odpowiedni i nie kopci, natomiast jak pochodzi dłużej to zaczyna dymić na siwo niebiesko i spaliny są już gryzące. Po przejechaniu kilkuset metrów problem znika. Dodam im dłużej pochodzi na wolnych obrotach tym...
Świszczenie paska klinowego
dodał: ~zibol, 7 lat temu
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać...

Dane techniczne Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW od 2010

Podstawowe parametry Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW
Produkowany od 2010 roku
Pojemność skokowa 2298 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1500-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Renault Master

Newsy o Renault Master

Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie
Aktualnie przeglądasz Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie