Szukaj

Renault Megane II Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Renault Megane II Cabrio

Lata produkcji: 2003 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2002, druga generacja modelu (tak jak Megane I, najpierw jako hatchback). Sukces Renault Megane I popchnął szefów francuskiego koncernu, by wykorzystać tę nazwę przy wyprodukowaniu nowego kompaktowego modelu. Mimo że nowa, awangardowa stylistka Megane II generacji, która wzorowana była na modelu Avantime, wzbudziła spore kontrowersje, to auto otrzymało nagrodę „Samochodu Roku” (w roku 2003) i do dnia dzisiejszego jest jeszcze bardziej popularne niż jego poprzednik. Model poddano lekkiemu faceliftingowi w roku 2006. Na tej samej płycie podłogowej co Renault Megane II powstaje także nowy Nissan Sentra.
czytaj więcej
Powagosław

Już facelifting poprzedniej generacji Megane zwiastował nową jakość stylistyki Renault. Ale Megane w wydaniu numer 4 to poezja kompaktowego designu. Renault idzie po władzę w tym segmencie.

~Powagosław
Luzacjusz

Zdążyłem przyzwyczaić się, że Megane to auto tak brzydkie, że jak twarz Dartha Vadera bez hełmu. Dziś oswajam się z myślą, że oto Megane jest najładniejsze w swojej historii. Francuzi chyba tak muszą – ze skrajności w skrajność.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4355 mm
Szerokość 1777 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2522 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 490 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 190 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,1
~adam
Renault Megane II
Cabrio 2.0 i 16V T 163KM 120kW
Mechanicznie jest super, bardzo dynamiczny silnik i małe spalanie. Bardzo bogate wyposażenie i solidny dach, zero problemów od tej strony. Elektronika na początku się psuła, ale po zainwestowaniu jednej wypłaty u dobrego specjalisty jest brak problemów. Jeśli dany egzemplarz ma oryginalną wiązkę, moduły/czujniki są wymieniane na dobre zamienniki to z autem nie ma problemów. Niestety większość jest już ,,podrutowana" przez rok posiadania miałem 6 usterek z elektryką, wszystkie były spowodowane nieprofesjonalnymi naprawami poprzedniego właściciela.
Dodane 4 lata temu
3,6
~Henio
Renault Megane II
Cabrio 2.0 i 16V 135KM 99kW
Jako cabrio bardzo fajny, również na zime. Z tyłu ciasno jak w każdym cabrio, chociaż i tak ma najwięcej do zaoferowania spośród konkurencji. Fajny mechanizm chowania dachu, zwraca na siebie uwagę tłumu. Ale... Już samo to że trzeba go sprawdzać na specjalnym interfejsie prawie nie znanym w większości warsztatów robi z tego auta ciekawostkę, ku frustracji właścicieli. Nobla temu który wymyślił dojście do bezpieczników polegające na wyjęciu akumulatora i jego obudowy, wypięciu komputera, wykręceniu kilku śrub. Przekaźniki nie wymienne - należy przelutowywać lub szukać całej płyty z analogicznego auta. Wymiana żarówki możliwa ale czasochłonna. Dwumasa, tak to nie żart, choć nikt nie wierzy. Warto mieć przydomowy warsztacik lub podnośnik, oszczędzi to kilku stówek.
Dodane 6 lat temu
4,0
~Angel
Renault Megane II
Cabrio 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ten samochód to prezent od żony, jeździdło do pracy. Zdecydowałem się na CC bo zdawałem sobie sprawę, że kupuję samochód który nie był jedynym samochodem w rodzinie (raczej zabawką) więc będzie miał nieco niższy przebieg. Potrzebowałem samochodu ekonomicznego (dlatego LPG) bo robię 40 tys km. rocznie. Jazda bez dachu super (niestety tylko po równych drogach). Z dachem jest to normalne auto, nawet okazjonalnie można kogoś przewieść z tyłu. Zastanawiałem się nad 206CC lub 207CC ale w tych samochodach nie mieszczę sie na prawym fotelu z podniesionym dachem - Megane to był dobry wybór. !5000 zł za samochód z 2005r. i przebieg 92 tys km. - czego więcej trzeba. Ktoś powie NIE SAMOCHÓD ja powiem NIE PIENIĄDZE. Frajda z jazdy bez dachu BEZCENNA.
Dodane 11 lat temu

Usterki Renault Megane II

Liczba wpisów: 80
Duszenie się przy mocniejszym wciśnięciu gazu
  • Renault Megane II Sedan 2.0 i 16V 135KM 99kW 2003-2008
  • silnik
  • 182 tys. km
Witam mam problem bo po odpaleniu auto gaśnie , Po kilku minutach jak się rozgrzeje jak przypilnuje żeby było na obrotach to działa normalnie , Ale gry dodam nagle gazu to jak by miał zgasnąć i słychać jak by świat powietrza . Jak by lewe powietrze łapał i po tym się normalizuje Ale to jeszcze kilka mam problemów ale to już mniejsze typu elektronic error czy jakoś tak nie mam swojego kompa z by podłączyć auto Macie jakieś pomysły bo jak nie chciałem nigdy renówki tak w tej. Się zakochałem i jest mega wygodna zdrowa blacharsko i myślę że silnik też mocny tak mi mechanik powiedział przy kupnie znajomy ... Niestety nie mam jak się go teraz poradzić bo wyjechał do Austrii na 2 lata i nie ma bardzo czasu narazie . Proszę o konkrety. Nie potrzebuję żeby się tu klucic czy wyśmiewać nie jestem mechanikiem a coś tam sam po ślubie zawsze
Dodane 5 miesięcy temu
Oczekuje na rozwiązanie
Sprawdz wtryski
  • Renault Megane II Sedan 1.5 dCi 85KM 63kW 2003-2008
  • układ wtryskowy
  • 160 tys. km
Witam. Podczas jazdy zapala minsir kontrolka awarii silnika (pomaranczowy kluczyk) i wyskakuje komunikat "sprawdz wtryski". Auto traci calkowicie moc (ktorej i tak nie mialo wczesniej). Kontrolka zapala mi sie najczesciej podczas podjazdow pod gorke lub przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu. Po wylaczeniu silnika kontrolka znika, ale pojawia sie na nowo po spelnieniu warunkow z poprzedniego zdania. Probowalem wymiany swiec i wydaje mi sie,ze zawor egr tez byl "regenerowany". Podobno cos moze byc nie tak z jakims modulem, ale nie wiem czy to jest to. Ktos mial taki problem i spobie z nim poradzil?
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
komunikat : sprawdź wtrysk - ma jakiś związek z klimą ?
  • Renault Megane II Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW 2005-2008
  • silnik
  • 230 tys. km
Witam , pojechałem dziś do mechanika by nabił klime do meganki . po całej robocie , na włączonej klimie dojechałem do domu , po około 3 godzinach odpaliłem auto włączyłem klimę i po około 10 min kiedy chodził na postoju załączył się wentylator , silnik był strasznie rozgrzany , dodatkowo pojawił się komunikat sprawdź wtrysk ... zgasiłem auto , i po 10 min znów odpaliłem już bez włączonej klimy i komunikat zgasł , czy wie ktoś o co może chodzić ? czy klima ma jakiś związek z komunikatem jak w temacie ? prosze o odpowiedź
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Renault Megane II Cabrio

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów